18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 37 minut temu
🔥 Indie w minutkę - teraz popularne
Avatar
Kosmodysk 2018-01-29, 18:36 4
Poproszę o link do całości
Zgłoś
Avatar
_................_ 2018-01-29, 20:47 9
Na 100 milionów dolarów opiewa rekordowo wysoki kontrakt Ursusa. To blisko półtoraroczne przychody spółki. Firma podpisała umowę w Zambii. To już kolejny afrykański rynek podbity przez Polaków.

Nic tylko czekać na harda ..
Zgłoś
Avatar
S.T.U_Cummins 2018-01-29, 21:48 13
Jestem rolnikiem i jestem ekspertem. Takie bajki o rolnictwie to tylko lalusiom w blokach można wciskać. A ci 2 to reprezentacja typowego ćpunerstwa takiej dzielnicy ala Praga warszawska każdej gminy. Bo tak zachowujący się chłop w życiu nie dorobił by się takiego New Hollanda. Ba takiego "gada" jak się kupuje, to pracownikowi bo rolnik (czyt. Przedsiębiorca) ze względu na restrykcyjną biurokracje nie ma czasu na jazdę ciągnikiem nawet w takim komforcie. Oglądanie takich programów jak damy i wieśniaczki i rolnik szuka żony to mnie szlak strzela jak w krzywym zwierciadle pokazują przedsiębiorców rolnych.
Zgłoś
Avatar
krylo9222 2018-01-29, 22:04 37
@up szlag, nie szlak
I wystarczyło napisać ''Też jestem wieśniakiem i to tak naprawdę winda, wiem, bo sprawdzałem z synem.'' Dystansu troche...
Zgłoś
Avatar
albazsanagycjib 2018-01-29, 23:09 3
Podjechali nowoczesnym ciągnikiem za ćwierć mln (PLN, bo PLN, ale i tak..) i "wieśniaki". Jakby do filmu starego ursusa wzięli, to ok, no ale tak to scena pasuje jak pięść do nosa. W sensie zna się na odjebanych maszynach rolniczych, które gdzieś musiał znaleźć i kupić, ale nie wie co to winda.
Zgłoś
Avatar
S.T.U_Cummins 2018-01-29, 23:15