Dziwne te statki teraz robią
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
34 minuty temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Statystyki
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ujemna wysokość metacentryczna wpłynęła na brak stateczności (pływalności).
Ma na to wpływ kształt kadłuba (przede wszystkim szerokość mająca związek z poprzecznym momentem bezwładności wodnicy), ciężar statku (objętość podwodnej cz. kadłuba i zanurzenie) i wzniesienie środka ciężkości (z uwzględnieniem swobodnych powierzchni cieczy)
Heweliusz tez wypierdalał się w porcie i skończył jak skończył dlatego życzę powodzenia załodze statku
Ma na to wpływ kształt kadłuba (przede wszystkim szerokość mająca związek z poprzecznym momentem bezwładności wodnicy), ciężar statku (objętość podwodnej cz. kadłuba i zanurzenie) i wzniesienie środka ciężkości (z uwzględnieniem swobodnych powierzchni cieczy)
Heweliusz tez wypierdalał się w porcie i skończył jak skończył dlatego życzę powodzenia załodze statku
Statek jest prawdopodobnie kutrem rybackim a takie posiadają komory balastowe wypełnione wodą które znajdują się w ładowni aby obniżyć środek ciężkości łodzi, woda jest wypompowywana wraz z pobieraniem ładunku (ryb najczęściej) -masa wody zastępowana jest masą ryb przez co kuter dalej ma środek ciężkości we właściwym miejscu co powoduje że się nie wywraca. Zastosowanie takich komór balastowych pozwala zwiększyć ładowność statków. A co do wodowania to prawdopodobnie komory były puste przez co środek ciężkości był znalazł się za wysoko i statek się przewrócił.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów