Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
reszty nie moge wrzucic
Ale w wersji Battle Game 4 osoby 4 Joysticki na amidze 1200.
Wszystkie powerupsy na full, start z 4 rogów i...
jeden wielki wrzask, szarpanie joyów, a w grze totalna pożoga ! Jeden wielki eksplodujący labirynt ! cud jak wogóle ktoś przeżył !
...średni czas rozgrywki 15 sekund ! Totalna rozpierducha !
A emocje jakie teraz już w grach nie występują..
Gimbusy nie zrozumieją.
Ahhaha, frenzy w Dynie bylo odjazdowe ;]
Gram od kiedy mialem jakies 6-7 lat wiec juz ponad 20 bedzie. I jak cisne w dzisiejsze produkcje, to jakos nie zazdroszcze grafiki etc etc. Mialem 10 razy wiecej radochy z wygranej w SWOS w podworkowym turnieju niz z jakiejkolwiek rundy w BF czy blekopsach. A pierwsza rozgrywka multi w Dooma to bylo objawienie .
Istnialy bardziej zlozone tryby gry, w ktorych najpierw trzeba zebrac paczke, oczywiscie robiac wszystko na linie, a nastepnie dopiero atakowac przeciwnika wiszac na linie (enterem).
Najtrudniejszy ze stylow to tzw. wall 2 wall, nazywany skrotowo w2w, co oznaczalo, ze najpierw trzeba bylo dotknac wormsem (na linie) scian po obydwoch stronach mapy, zebrac paczke i dopiero atakowac. Zaczeto co raz bardziej utrudniac gre ze wzgledu na to, ze ludzie w to rozpierdalali, wiec w pewnym momencie zaczeto budowac mapy w5w, czy w6w, gdzie cyfra w srodku oznaczala ilosc scian do dotkniecia.
Roznica miedzy mapami do w2w, a Rope Race byla taka, ze przeznaczone do tego pierwszego stylu byly o wiele bardziej przestronne i doslownie latalo sie po mapach przyczepiajac sie lina tylko kilka razy.
W tej chwili Wormsy World Party nie za bardzo chca chodzic na Win 7, zreszta na XP podobnie.
Przy tym co robią prawdziwi napierdalacze, ten filmik to amatorstwo.
Np.
Chociaż można znaleźć znacznie więcej takich na jewtubie
A co powiecie na DYNABLASTER !?
Ale w wersji Battle Game 4 osoby 4 Joysticki na amidze 1200.
Wszystkie powerupsy na full, start z 4 rogów i...
jeden wielki wrzask, szarpanie joyów, a w grze totalna pożoga ! Jeden wielki eksplodujący labirynt ! cud jak wogóle ktoś przeżył !
...średni czas rozgrywki 15 sekund ! Totalna rozpierducha !
A emocje jakie teraz już w grach nie występują..
Gimbusy nie zrozumieją.Obrazek
Ja jako maluch napierdalałem ostro w wersję na peceta, pamiętam że zawsze byłem bardzo poruszony intrem, na którym ten zły czarny porywał księżniczkę i uciekał (na smoku?) do swojego zamku. Aż się rwałem do pomocy białemu
@twoj0stary
Shopper jest dla kobiet. Swego czasu gralo sie na 8 scian:P Pozdro SoS
widze, ze moja nazwa na youtube "jewtube" sie przyjela
jewtube, redheadjewbook
Ten filmik, ktory wyslales przedstawia styl gry Rope Race, mapa wydaje sie trudna, ale jak juz sie ma wprawe to nie jest to nic nadzwyczajnego.
Istnialy bardziej zlozone tryby gry, w ktorych najpierw trzeba zebrac paczke, oczywiscie robiac wszystko na linie, a nastepnie dopiero atakowac przeciwnika wiszac na linie (enterem).
Najtrudniejszy ze stylow to tzw. wall 2 wall, nazywany skrotowo w2w, co oznaczalo, ze najpierw trzeba bylo dotknac wormsem (na linie) scian po obydwoch stronach mapy, zebrac paczke i dopiero atakowac. Zaczeto co raz bardziej utrudniac gre ze wzgledu na to, ze ludzie w to rozpierdalali, wiec w pewnym momencie zaczeto budowac mapy w5w, czy w6w, gdzie cyfra w srodku oznaczala ilosc scian do dotkniecia.
Roznica miedzy mapami do w2w, a Rope Race byla taka, ze przeznaczone do tego pierwszego stylu byly o wiele bardziej przestronne i doslownie latalo sie po mapach przyczepiajac sie lina tylko kilka razy.
W tej chwili Wormsy World Party nie za bardzo chca chodzic na Win 7, zreszta na XP podobnie.
hehe wszystko źle napisałeś, nikt nie gra w WWP, bo Worms Armageddon jedynie non stop jest poprawiane i wszyscy gracze z WWp przeszli do W:A juz dawno temu.
W2W nie jest wcale najtrudniejszym schematem, jest wiele znacznie trudniejszych i bardziej wymagających,
Grę (W:A) można odpalić na każdym windowsie bez żadnych problemów, jak ktoś ciekawy to na priv wszystko wyjaśnie.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów