18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 16 minut temu
🔥 Indie w minutkę - teraz popularne
Avatar
maciekawski 2013-02-15, 22:12
Aaaaa, klasyka
Zgłoś
Avatar
Proximate 2013-02-15, 22:14 1
Wolę logistykę
Zgłoś
Avatar
o................1 2013-02-15, 22:17
Przed chwilą skończyłem mykać w Heroesa, wbijam na sadola, a tam od progu wita mnie....Heroes. Piwo.
Zgłoś
Avatar
ertdfg 2013-02-15, 22:18 22
Chodzi o to że cała mapa odkryta i nie ma na niej wody. Obie umiejętności do niczego się nie przydadzą.
Odkrywanie:
Zwiększa zasięg wzroku bohatera, dzięki czemu powiększa się obszar mapy przygód.

Poziom podstawowy - Zasięg wzroku zwiększony o 1 pole.
Poziom zaawansowany - Zasięg wzroku zwiększony o 2 pola.
Poziom ekspert - Zasięg wzroku zwiększony o 3 pola.
Zgłoś
Avatar
juki 2013-02-15, 22:18 1
Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc Jeszcz artyleria sie przydawala.
Zgłoś
Avatar
Bernan 2013-02-15, 22:23
Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw
Zgłoś
Avatar
BlackRaven45 2013-02-15, 22:24
Ja grałem w H3 bardzo dużo i odpowiedź jest prosta, jak nie ma wody na mapie to po chuj nawigacja ?
Zgłoś
Avatar
stiw1500 2013-02-15, 22:26 2
My z kolegami śpiewaliśmy przy takim wyborze "pierwsza pomoc, balistyka i ogólnie takie takie ale w miarę to ale w miarę to nauka mnie najbardziej kręci" .
Zgłoś
Avatar
Suka_Blyat 2013-02-15, 22:33
Przyznam, że w H3 nie grałem dużo, ale przypomniały mi się PRAWDZIWE gry z tamtych lat, w których liczylo się coś więcej niż tylko bezmyślne strzelanie do głupich wrogów z liniową jak autostrada w Australii fabułą
Zgłoś
Avatar
S................x 2013-02-15, 22:39 4
juki napisał/a:

Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc Jeszcz artyleria sie przydawala.



Nie pierdol, bo najlepszą umiejętnością jest DYPLOMACJA, która już na samym początku rozgrywki potrafi dać ogromną przewagę.

Co do pozostałych, to wszystko zależało od bohatera i mapy.
Na dużych mapach cholernie dobrzy są bohaterowie, u których rozwija się umiejętność logistyki wraz z awansem. Dobre są też postacie ze skutecznością ataku, obrony, talentem magicznym czy odpornością na magię.
Na najtrudniejszych mapach (np. Potwór z Bagien - kto grał, ten zrozumie) znakomicie sprawdzały mi się postacie, które rozpoczynają z dyplomacją, np. Adela w Zamku, Ryland w Bastionie czy Cyra w Fortecy.
Nie ma reguły, strategii jest tyle, ilu jest graczy i różnie się one sprawdzają.

Cytat:

Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw



Chyb nie wiesz o czym mówisz.
Ja rozumiem, że hydry są mocno przeciętne, skuteczność wywern dyskusyjna, ale ignorujesz jedne z najsilniejszych stworów, czyli ulepszone gorgony.
Ulepszone gorgony nie dość, że są cholernie wytrzymałe i zadają silne ciosy, to jeszcze mają śmiertelne spojrzenie. Najlepsze stwory na potworki z siódmego poziomu.
Dodatkowo przyzwoite są bazyliszki, które zamieniają w kamień i ważki, które rozpraszają czary u przeciwnika i rzucają osłabienie.
O wiele lepsza cytadela od wrót żywiołów czy inferno.
Zgłoś
Avatar
pi73rmaster 2013-02-15, 23:18
akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).
Zgłoś
Avatar
Klapu 2013-02-15, 23:31 2
Jakie wrota żywiołów? Toż to kanał pod cytadelą kopany!
Zgłoś
Avatar
loth1 2013-02-15, 23:40
najlepsze kombo to dyplomacja i nekromancja grając nekropolią ofc kozojebcy sie do ciebie przylanczają a ty ich odrazu na sciecie i zupowane szkielety do armii jak juz masz tak z 10 tys szkieletow to sie archanioly chowają

powinni zrobic takie heosy tylko z ,mniejszosciami rasowo etnicznymi... byla by beka
niestety w typ poprawnie politycznym skurwialym swiecie sie za naszego zycia chyba nikt nie odważy sie z ciapatego drwic..
Zgłoś
Avatar
kalosz90 2013-02-15, 23:43
pi73rmaster napisał/a:

akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).



Jak łaskawy Slonx napisał, każdy ma swoje strategie. Ale jak do chuja można twierdzić, że wrota żywiołów są najsilniejsze to ja nie wiem. Chuja im dają te 4 feniksy tygodniowo. Moim zdaniem to Forteca jest najlepsza (3 jednostki strzelające, Solmyr dobry bohater na początek z łańcuchem piorunów, praktycznie pewne wszystkie magie), warto sobie przygruchać jakiś bastion (skarbiec, kto pamięta bugujące się na minus pieniążki? ) Ogólnie z gorszych zamków to tylko żywiołaki. No i jeszcze przedziwna Nekropolia. Na małych mapach to się dostaje wpierdol, ale trzeba pamiętać o świetnych właściwościach jednostek i o bohaterach z nekromancją na większych mapach.
Ale gdzie kurwa Wrota Żywiołów??!!
Zgłoś
Avatar
karol23 2013-02-15, 23:50
I jeszcze wciskało się C, aby mieć podwójne czary:)
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie