18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:04
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
jarekddz 2013-01-25, 2:03
kurwa, tyle hajsu psu w dupe...
Zgłoś
Avatar
kamilnorbert 2013-01-25, 2:09
c-30 też jest podobnej konstrukcji bez ramy i skrzynia do silnika na paru śrubach jest skręcona tak mi się wydaje.
Zgłoś
Avatar
erpi 2013-01-25, 5:56 2
Był traktor
jeb traktor

Mózg rozjebany!
Zgłoś
Avatar
bleblebetor 2013-01-25, 7:41
Tak to jest, jak się bierze do takiej roboty kirowca.
Zgłoś
Avatar
gargo 2013-01-25, 8:38
Wyklepie się.
Zgłoś
Avatar
lakes666 2013-01-25, 9:02
i są 2 traktory !
Zgłoś
Avatar
Rafal1757 2013-01-25, 11:27
jak by odpiać ta beczkę z tyłu to było by łatwiej ;p
Zgłoś
Avatar
qucharz69 2013-01-25, 14:11
to sie nazywa połowiczny sukces ;p
Zgłoś
Avatar
jeloo 2013-01-25, 14:16 7
Po prostu pod kabiną ma reduktor, pompy oleju, pompy tuz, mechanizm różnicowy, i to wszystko połączone jest z osłoną sprzęgła tylko na kilka/kilkanaście śrub. A te przy takich obciążeniach bardzo łatwo zerwać czego tutaj mamy przykład. Nowe ciągniki są konstruowane na nieco innej zasadzie, gdyż są nabudowywane na ramę, więc rozerwanie nowego ciągnika jest niemożliwe. Natomiast częścią nośną ciągników starszych, typu C-330, C-360, C-380 i każdego innego polskiego, rosyjskiego, amerykańskiego ciągnika historią sięgającego lat 80 nawet, był blok silnika osłona sprzęgła i skrzynia biegów, połączone ze sobą śrubami. Wymuszone to było tym, że dostęp do takich części musiał być łatwy. W takim C360 wymienić sprzęgło można na polu, wystarczyło rozpiąć te śruby i rozpołowić ciągnik, natomiast w nowych maszynach to nie jest już wymagane. Mało kto wie, że żeby wymienić koło w nowoczesnym traktorze trzeba wzywać serwis. Więc prostota konstrukcji nie ma już żadnego znaczenia.
Zgłoś
Avatar
Proximate 2013-01-25, 14:33 1
@up

Będzie z Ciebie rolnik
Zgłoś
Avatar
DaKuz 2013-01-25, 14:45
jeloo napisał/a:

Po prostu pod kabiną ma reduktor, pompy oleju, pompy tuz, mechanizm różnicowy, i to wszystko połączone jest z osłoną sprzęgła tylko na kilka/kilkanaście śrub. A te przy takich obciążeniach bardzo łatwo zerwać czego tutaj mamy przykład. Nowe ciągniki są konstruowane na nieco innej zasadzie, gdyż są nabudowywane na ramę, więc rozerwanie nowego ciągnika jest niemożliwe. Natomiast częścią nośną ciągników starszych, typu C-330, C-360, C-380 i każdego innego polskiego, rosyjskiego, amerykańskiego ciągnika historią sięgającego lat 80 nawet, był blok silnika osłona sprzęgła i skrzynia biegów, połączone ze sobą śrubami. Wymuszone to było tym, że dostęp do takich części musiał być łatwy. W takim C360 wymienić sprzęgło można na polu, wystarczyło rozpiąć te śruby i rozpołowić ciągnik, natomiast w nowych maszynach to nie jest już wymagane. Mało kto wie, że żeby wymienić koło w nowoczesnym traktorze trzeba wzywać serwis. Więc prostota konstrukcji nie ma już żadnego znaczenia.



Mechanizator kurwa jebany:P jak Zenek w " Nie ma mocnych"
Zgłoś
Avatar
cyman9 2013-01-25, 14:48
dlatego tez kiedy traktorek uczestniczy w wypadku to najczęściej kończy w dwóch częściach
Zgłoś
Avatar
jeloo 2013-01-25, 14:48
@Proximate

Ja rolnik z dziada pradziada jestem
Zgłoś
Avatar
markop4321 2013-01-25, 14:52
Tego sie nie spodziewałem
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie