Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
i widać je z dużej odległości, więc ewidentna nieuwaga kierowcy.
oba pojazdy (ten ostrzegawczy wcześniej i ten który dostał) mają na pace wyświetlacze led które zastępują ten trójkąt.. Obrazek
i widać je z dużej odległości, więc ewidentna nieuwaga kierowcy.
Jechałeś kiedykolwiek autostradą? :/
Edit:
Jadąc z prędkością 130km/h kierowca nie zwraca uwagi na otaczające rzeczy, skupia się tylko na swoim pasie i najbliższej jego okolicy. Kąt widzenia przy w.w. prędkości to ok. 15% tego, co widzi stojący człowiek. Więc screeny sobie możesz schować. Chwila nieuwagi i w coś zajebał... Powinny być sygnały ostrzegawcze kilkaset metrów przed przeszkodą na pasie, na którym ta przeszkoda się znajduje. Ehhhhhhhh...
Zresztą przeszkoda jest na lewym pasie, a pojazd ostrzegawczy na prawym poboczu?
goisciu chyba zaspal, albo mysla, ze to auto sie porusza?
Cos takiego pamietam z TV jak naprawiali most.
oba pojazdy (ten ostrzegawczy wcześniej i ten który dostał) mają na pace wyświetlacze led które zastępują ten trójkąt..
i widać je z dużej odległości, więc ewidentna nieuwaga kierowcy.
Twoim zdaniem pojazd, stojący na prawym poboczu miał na celu ostrzegać przed tym stojącym za jakieś 200 m na lewym pasie?
Rozumiem,że Ty jak masz awarię i zatrzymujesz się na prawym poboczu, to wystawiasz trójkąt na lewym skrajnym pasie? )
Tylko że trójkąt na autostradzie powinien być ustawiony 50-100m przed przeszkodą a wyświetlacze led na pace gówno dają.
Zresztą przeszkoda jest na lewym pasie, a pojazd ostrzegawczy na prawym poboczu?
Nie no Bronek nie załamuj mnie. Znowu ty?
dlubacz2 ma troche racji bo przed takim pojazdem powinna się znajdować strefa energochłonna na wypadek takiego właśnie zderzenia. Nie było no trudno.
Wyświetlacze daja dużo więcej niż jakiś mikro trójkącik który przy naszych kierowcach po 5 minutach zostaje ( zwiany, przewrócony, zajebany). "Mowa o robotach drogowych a nie wypadku"
Chyba że chodzi ci o tworzenie strefy "energochłonnej, takiej do wyhamowania" za pomoca trójkąta to ok. Ale sam przyznaj że na trasie 3 pasmowej o prędkości pewnie 120 130 średnio to taki trójkąt jest średnio zauważalny.
Generalnie strefa energochłonna nie istniała a busem kierowała gapa bo nawet nie próbował hamować.
Nie no Bronek nie załamuj mnie. Znowu ty?
dlubacz2 ma troche racji bo przed takim pojazdem powinna się znajdować strefa energochłonna na wypadek takiego właśnie zderzenia. Nie było no trudno.
Wyświetlacze daja dużo więcej niż jakiś mikro trójkącik który przy naszych kierowcach po 5 minutach zostaje ( zwiany, przewrócony, zajebany). "Mowa o robotach drogowych a nie wypadku"
Chyba że chodzi ci o tworzenie strefy "energochłonnej, takiej do wyhamowania" za pomoca trójkąta to ok. Ale sam przyznaj że na trasie 3 pasmowej o prędkości pewnie 120 130 średnio to taki trójkąt jest średnio zauważalny.
Generalnie strefa energochłonna nie istniała a busem kierowała gapa bo nawet nie próbował hamować.
W dzień tak znowu te światła się w oczy nie rzucają, ale nie o to chodzi. Niech ustawią cokolwiek ale 50-100 metrów wcześniej. Nawet jak kierowca nie będzie uważał czy cokolwiek to wjechanie w trójkąt nie skończy się tragicznie, a kierowca wystraszony już do końca trasy będzie uważny.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów