27.03.2017 ok. godziny 9:45 na odcinku tarnowskiej obwodnicy ciężarówka przewożąca piasek, z powodu wystrzelonej opony, uległa poważnemu wypadkowi. Kierowca opuścił pojazd przy pomocy ratowników przejeżdżającego transportu medycznego. Po opuszczeniu ciągnika, w szoku, oddalił się w celu wysypania piasku z butów.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
"Po opuszczeniu ciągnika, w szoku, oddalił się w celu wysypania piasku z butów." wydaje mi się że co innego musiał wytrząchnąć z butów i nogawek
KTA i wszystko jasne
Na huj tam tylu strażaków?
No tak, komuś pękła opona więc jest żydem, cebularzem, januszem, złotówą... Polaki
po co ta sekta buduje takie pałace?
@Sabajone
"Opona bieżnikowana nie eksploduje z powodu wadliwie nałożonego bieżnika, ponieważ to jest de facto element doklejony (po wcześniejszym zdarciu starego). Eksplozja opony może nastąpić na skutek np. nieprawidłowego ciśnienia lub nagłej jego utraty spowodowanej chociażby przebiciem. Znajdź sobie w Internecie, co się dzieje po wbiciu noża w oponę."
A więc twierdzisz, że stalowe jak i nylonowe opasanie w oponie nie osłabia się wraz z przebiegiem? W dużym uproszczeniu przez 300k km na oryginalnym bieżniku druty/włókna zostaną wygięte milion razy, a potem milion razy wyprostowane- przełamywałeś w dzieciństwie drut? Tutaj ma zastosowanie taka sama zasada, tylko promień gięcia jest większy, dlatego dużo później pęka. A widziałeś kiedyś pękniętą nową sprężynę zawieszenia? To nie przez korozję pęka, tylko zmęczenie materiału.
Więc januszu transportu, przestań waść dorabiać teorie do własnych patentów
A nowa opona może strzelić tylko przy zbyt małym ciśnieniu albo przeładowaniu, ewentualnie przekroczeniu maksymalnej prędkości, jestem pewny, że opona dobrego producenta podczas produkcji przechodzi liczne kontrole jakośći na różnych etapach produkcji, i szansa na taki wystrzał jest mniejsza niż to, że wygrasz jutro w lotto
"Opona bieżnikowana nie eksploduje z powodu wadliwie nałożonego bieżnika, ponieważ to jest de facto element doklejony (po wcześniejszym zdarciu starego). Eksplozja opony może nastąpić na skutek np. nieprawidłowego ciśnienia lub nagłej jego utraty spowodowanej chociażby przebiciem. Znajdź sobie w Internecie, co się dzieje po wbiciu noża w oponę."
A więc twierdzisz, że stalowe jak i nylonowe opasanie w oponie nie osłabia się wraz z przebiegiem? W dużym uproszczeniu przez 300k km na oryginalnym bieżniku druty/włókna zostaną wygięte milion razy, a potem milion razy wyprostowane- przełamywałeś w dzieciństwie drut? Tutaj ma zastosowanie taka sama zasada, tylko promień gięcia jest większy, dlatego dużo później pęka. A widziałeś kiedyś pękniętą nową sprężynę zawieszenia? To nie przez korozję pęka, tylko zmęczenie materiału.
Więc januszu transportu, przestań waść dorabiać teorie do własnych patentów
A nowa opona może strzelić tylko przy zbyt małym ciśnieniu albo przeładowaniu, ewentualnie przekroczeniu maksymalnej prędkości, jestem pewny, że opona dobrego producenta podczas produkcji przechodzi liczne kontrole jakośći na różnych etapach produkcji, i szansa na taki wystrzał jest mniejsza niż to, że wygrasz jutro w lotto
@zbijok
większość czołowych producentów opon ciężarowych produkuje również same bieżniki jak i bieżnikuje opony. Właśnie o to chodzi, że drutówka, osnowa itd. wytrzymuje dużo więcej niż sam bieżnik.
bridgestone.pl/ciezarowe-i-autobusowe/retread/
Większość producentów pojazdów ciężarowych na pierwszy montaż wybiera opony bridgestone, więc chyba wiedzą co robią jak i mają ogromne doświadczenie w tym co robią.
Dałem BS jako przykład, bo akurat tę firmę znam.
większość czołowych producentów opon ciężarowych produkuje również same bieżniki jak i bieżnikuje opony. Właśnie o to chodzi, że drutówka, osnowa itd. wytrzymuje dużo więcej niż sam bieżnik.
bridgestone.pl/ciezarowe-i-autobusowe/retread/
Większość producentów pojazdów ciężarowych na pierwszy montaż wybiera opony bridgestone, więc chyba wiedzą co robią jak i mają ogromne doświadczenie w tym co robią.
Dałem BS jako przykład, bo akurat tę firmę znam.
Ileż barów musiał naładować do tej opony, aby aż tak go wyrzuciło
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów