18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (9) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:40
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 21:28
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: 7 minut temu
🔥 Z dupy takie hamulce - teraz popularne
Avatar
wernetto 2014-11-30, 20:46 1
za przypomnienie Helikopter w ogniu, piwo!
Zgłoś
Avatar
RockyWood 2014-12-01, 0:00
dobra. to teraz przyjmuję zakłady - ile lat ma ten film
Zgłoś
Avatar
mykos777 2014-12-01, 0:33
"ouuu!" i wiemy ze nagrywała małpa
Zgłoś
Avatar
R................y 2014-12-01, 1:35
Niezły prank
Zgłoś
Avatar
KappaSid 2014-12-01, 4:41
Nie znam się na tym, ale czemu ludzie nie potrafią zrobić dobrego fejka? Przecież płaczę jak widzę tego zooma i upośledzone ruchy kamery... W każdym sztucznie wyprodukowanym filmiku to samo od razu rzuca się w oczy. Mogę dać co najwyżej karmi a nie piwo.
Zgłoś
Avatar
rubaszny_rollo 2014-12-01, 8:15
ładny bączek
Zgłoś
Avatar
kreatywnakrowa 2014-12-01, 12:24 2
KappaSid napisał/a:

Nie znam się na tym, ale czemu ludzie nie potrafią zrobić dobrego fejka? Przecież płaczę jak widzę tego zooma i upośledzone ruchy kamery... W każdym sztucznie wyprodukowanym filmiku to samo od razu rzuca się w oczy. Mogę dać co najwyżej karmi a nie piwo.