Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
a mnie zastanawia dlaczego każdy ruski ma w samochodzie kamerę ?
bo ruskie sa zawsze zbyt pijane zeby opowiadac o wypadkach
a mnie zastanawia dlaczego każdy ruski ma w samochodzie kamerę ?
Bo bez kamerki u ruskich winny jest ten co ma mniej na koncie.
@ JamalBG pedele nie stać cie na SUV-a ?
1. Kulturalni ludzie nie rozmawiają o zarobkach.
2. Nie obraziłem nikogo, więc na jakiej podstawie ty mnie obrażasz?
3. Uraziła cię moja opinia o tych autach, co? Jesteś jednym z wielu jebanych gimbusów co tutaj przesiadują. Gimbusów które są na coś napalone w pewnym wieku (jedni na wowa; inni na motocykle sportowe; a ty, na przykład, na suvy) i się tym jarają całe dnie. A po za tym, wystarczy przejrzeć twoje ostatnie posty by nie mieć wątpliwości że parę lat do pełnoletności ci jeszcze brakuje.
4. Tak, suvy to spedalone samochody, ponieważ nie nadają się w teren i służą tylko jako wsparcie w czasie przechodzenia kryzysu wieku średniego, a moda na nie, sprawiła że koncerny samochodowe zdecydowały się na przekształcenie serii, kiedyś dobrych samochodów, kosztujących rozsądne pieniądze, nadających się w teren modeli, na suvy właśnie, sprawiając że jeśli ktoś chce dobrego auta w teren, musi wydać na niego o wiele więcej, niż na przykład na średniej klasy suva, tak więc, leitoml pedale, pozdrawiam cię i życzę ci dużo sukcesów w nauce w gimnazjum.
Tak, suvy to spedalone samochody, ponieważ nie nadają się w teren i służą tylko jako wsparcie w czasie przechodzenia kryzysu wieku średniego, a moda na nie, sprawiła że koncerny samochodowe zdecydowały się na przekształcenie serii, kiedyś dobrych samochodów, kosztujących rozsądne pieniądze, nadających się w teren modeli, na suvy właśnie, sprawiając że jeśli ktoś chce dobrego auta w teren, musi wydać na niego o wiele więcej, niż na przykład na średniej klasy suva
To nie moda tylko polskie przepisy.
Większość tych aut była kupowana na firmy bo był okres w którym nie można było odliczać Vat'u od samochodów osobowych z kratką.
Przepis jednoznacznie określał od jakich pojazdów można odliczać Vat: przestrzeń ładunkowa musi być większa niż pasażerska.
Zakup Suv'a buł idealnym rozwiązaniem - spełniał opis auta ciężarowego i również był autem osobowym.
Za jakiś czas znów powrócono do starych przepisów i sprzedaż tych aut drastycznie spadła.
______________
To nie moda tylko polskie przepisy.
Większość tych aut była kupowana na firmy bo był okres w którym nie można było odliczać Vat'u od samochodów osobowych z kratką.
Przepis jednoznacznie określał od jakich pojazdów można odliczać Vat: przestrzeń ładunkowa musi być większa niż pasażerska.
Zakup Suv'a buł idealnym rozwiązaniem - spełniał opis auta ciężarowego i również był autem osobowym.
Za jakiś czas znów powrócono do starych przepisów i sprzedaż tych aut drastycznie spadła.
Moda ogólnoświatowa spowodowała rebranding niektórych modeli - kiedyś aut terenowych - na suvy. Sam pamiętam czas w którym auto osobowe z homologacją na ciężarowe można sobie było odliczyć od podatku, tylko wtedy, gdy przestrzeń ładunkowa była większa od pasażerskiej, ale, szczerze, częściej widywałem takie wynalazki jak kombice, z zamontowaną kratką między przednimi fotelami a tylnymi niż suvy. Po za tym, niewiele suvów ma więcej miejsca na dupie niż w przedziale pasażerskim... Krótko mówiąc, nie widywałem często suvów z homologacją ciężarową.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów