18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (4) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:02
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:11

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Furronica 2010-02-11, 13:46
Silnik ''wysunął kopyto'' czyli korbowód bokiem wyszedł, rozwalając blok. Probably.
Zgłoś
Avatar
G................o 2010-02-11, 14:05
Nikt nie podał prawidłowej odpowiedzi: wybuchło sprzęgło.
Skąd wiem? wykop.pl/link/297376/jak-nie-nalezy-probowac-palic-gumy
Ostatnio zostałem zjechany za komentarz 'otwieram sadistic a tu wykop', wiem że nie wszyscy przeglądają wykop (bo by wiedzieli że to sprzęgło ) ale sporo tu kopiowania z innych portali (parę miechów temu była krucjata przeciwko wstawianiu demotywatorów) i coraz mniej się od siebie różnią.
Ale proszę, krytykujcie
Zgłoś
Avatar
m................y 2010-02-11, 14:27 15
Ja miałem to samo z rowerem. Dałem za wysoką przezutke mi sie zębatka zaczęła palić
Zgłoś
Avatar
ferro 2010-02-11, 15:35
18kamel napisał/a:

DjExit
tam bylo duzo wieksza moc kolego niz ma twoj diesel. To była benzyna o dosc duzej pojemnosci. Kolo chciał palic gume z wcisinietym hamulcem buhahah amerykanski idiota(pomylil mu sie pedal hamulca z recznym czy co?) debil i tyle.



do palenia gumy samochody maja odlączone tylne hamulce wiec pali sie gume z wcisnietym hamulcem oczywiscie w RWD
Zgłoś
Avatar
z................a 2010-02-11, 16:10 1
midasroox napisał/a:

ocb w tym samozapłonie bo mnie zaciekawiło



Najprościej mówiąc, w niesprawnym silniku olej zaczyna się przedostawać przez uszczelnienia do komory spalania (często dzieje się tak, że turbosprężarka ma niesprawne uszczelnienia i olej dostaje się wraz z powietrzem do cylindra) i jest sprężany przez co rośnie jego temperatura i dochodzi do jego samozapłonu. Najczęściej dzieje się tak, w niesprawnych i bardzo mocno rozgrzanych silnikach. Jest to nieciekawe zjawisko bo praktycznie nie do zatrzymania (tj. silnik zatrzyma się gdy coś nie wytrzyma tak krytycznych obrotów i ulegnie zniszczeniu).

Wiem, że trochę dojebałem ale myślę, że to przybliży temat
Zgłoś
Avatar
cyrkielek 2010-02-11, 16:17
zeta napisał/a:



Najprościej mówiąc, w niesprawnym silniku olej zaczyna się przedostawać przez uszczelnienia do komory spalania (często dzieje się tak, że turbosprężarka ma niesprawne uszczelnienia i olej dostaje się wraz z powietrzem do cylindra) i jest sprężany przez co rośnie jego temperatura i dochodzi do jego samozapłonu. Najczęściej dzieje się tak, w niesprawnych i bardzo mocno rozgrzanych silnikach. Jest to nieciekawe zjawisko bo praktycznie nie do zatrzymania (tj. silnik zatrzyma się gdy coś nie wytrzyma tak krytycznych obrotów i ulegnie zniszczeniu).

Wiem, że trochę dojebałem ale myślę, że to przybliży temat


Czyli albo wbijamy 6 bieg i rozpierdalamy korbę ,albo sam zgaśnie z zatarcia ? ,nie ma innej opcji na zatrzymanie takiego potwora nawet odcięcie dopływu powietrza ?
Bo sam miałem kiedyś inny przypadek ,w Ford Galaxy poszła nam turbina,ledwo 70km/h ,biały dym i cała ulica nasza ,żle wspominam tą wycieczkę.
Zgłoś
Avatar
z................a 2010-02-11, 16:40
midasroox napisał/a:


Czyli albo wbijamy 6 bieg i rozpierdalamy korbę ,albo sam zgaśnie z zatarcia ? ,nie ma innej opcji na zatrzymanie takiego potwora nawet odcięcie dopływu powietrza ?
Bo sam miałem kiedyś inny przypadek ,w Ford Galaxy poszła nam turbina,ledwo 70km/h ,biały dym i cała ulica nasza ,żle wspominam tą wycieczkę.



Teoretycznie można zatrzymać silnik przez zaciągnięcie ręcznego, wrzucenie biegu i nagłe puszczenie sprzęgła. Jednak w praktyce jeśli sprzęgło jest już zmęczone to może się po prostu ślizgać. Dopływ powietrza też można odciąć, tylko jak to zrobisz?

Skuteczna rada jest tylko jedna : dbać o silnik.
Zgłoś
Avatar
cyrkielek 2010-02-11, 16:49
Sa pewnie jakieś ruskie sposoby,ale na 100% dbanie o silnik jest chyba najlepszym pomysłem
Zgłoś
Avatar
Vigilante 2010-02-11, 17:37
"rozbiegnięcie silnika" - odnośnie tego diesla, polecam jeszcze:
blogsilnika.blogspot.com/2008/12/choroba-szalonych-diesli.html
Zgłoś
Avatar
DjExit 2010-02-11, 18:24
@mcmt chodzi mi oto ze porównywalny silnik diesla do bęzyny, tzn ta sama moc ma wyższy moment. Poza tym diesle są naturalnie mocniejsze, dużo cięższe bloki silnika i wszystko wysokociśnieniowe. I oczywiście mają swoje dieslowskie problemy tak jak pokazałeś ten samozapłon. Ciekawi menie jedynie czy TDI sterowane ECU też jest na to podatne, przecież jak ECU nie każe wtryskowi podać paliwa to nie ma co się zapalić, chyba, że przez kolektor dolotowy olej leje się jak z kranu. Wtedy to przytkać ręką wlot powietrza bo nie widzę innego wyjścia żeby nie zniszczyć silnika..
Zgłoś
Avatar
mcmt 2010-02-11, 19:35
DjExit napisał/a:

@mcmt chodzi mi oto ze porównywalny silnik diesla do bęzyny, tzn ta sama moc ma wyższy moment. Poza tym diesle są naturalnie mocniejsze, dużo cięższe bloki silnika i wszystko wysokociśnieniowe. I oczywiście mają swoje dieslowskie problemy tak jak pokazałeś ten samozapłon. Ciekawi menie jedynie czy TDI sterowane ECU też jest na to podatne, przecież jak ECU nie każe wtryskowi podać paliwa to nie ma co się zapalić, chyba, że przez kolektor dolotowy olej leje się jak z kranu. Wtedy to przytkać ręką wlot powietrza bo nie widzę innego wyjścia żeby nie zniszczyć silnika..



Ty widzisz i nie grzmisz...
Angazowalem sie w wiele dyskusji z ludzmi, ktorzy na prawde maja o tym pojecie na bmw-klub.pl . Poszukaj tam, wielu rzeczy sie dowiesz i nauczysz.

Bardzo mi przykro, ze musze cie rozczarowac, ale jedyna zaleta diesla jest ekonomia - to jest konkluzja z kazdej debaty typu "diesel kontra benzyna".

DjExit napisał/a:

diesle są naturalnie mocniejsze


Nie moge tego czytac...
Zgłoś
Avatar
DjExit 2010-02-11, 20:09
K*rwa mać. Posłużę się przykładem Golf III TDI (1Z) jako diesla i benzyna Golf III 1.8 GT (ACC). Obydwa modele mają tą samą moc tj 66kW (90KM) przy czym TDI ma 202Nm momentu obrotowego a benzyna 145Nm, więc nie mam racji ? Pisząc "diesle są naturalnie mocniejsze" pisałem w kontekście ich konstrukcji, muszą być mocniejsze bo wytrzymują większe ciśnienie, wyższy moment obrotowy i blok silnika więcej waży. Co tu jest do cholery nie zrozumiałego ? Tak się składa, że obracam się wśród poważnych ludzi w realu a nie na forum, którzy mają pojęcie o silnikach. Jakaś kolejna bezsensowna riposta ? Czekam..
Zgłoś
Avatar
z................a 2010-02-11, 21:30
DjExit napisał/a:

@mcmt chodzi mi oto ze porównywalny silnik diesla do bęzyny, tzn ta sama moc ma wyższy moment. Poza tym diesle są naturalnie mocniejsze, dużo cięższe bloki silnika i wszystko wysokociśnieniowe. I oczywiście mają swoje dieslowskie problemy tak jak pokazałeś ten samozapłon. Ciekawi menie jedynie czy TDI sterowane ECU też jest na to podatne, przecież jak ECU nie każe wtryskowi podać paliwa to nie ma co się zapalić, chyba, że przez kolektor dolotowy olej leje się jak z kranu. Wtedy to przytkać ręką wlot powietrza bo nie widzę innego wyjścia żeby nie zniszczyć silnika..



Był kiedyś taki student na Politechnice Wrocławskiej, który chciał sprawdzić, jak bardzo turbosprężarka zasysa powietrze. No więc podszedł do chodzącego silnika (na stanowisku badawczym) i przyłożył rękę. Jakie było jego ździwienie gdy nagle silnik stanął a on nie miał 2 palcy bo turbina mu je zassała. Więc jeśli myślisz, że możesz zapchać wlot do filtra ręką albo jakąś szmatką to się mylisz. A ECU nie ma tu nic do roboty, zapala się olej który leci z turbiny przez kolektor do silnika a nie paliwo.

DjExit napisał/a:

K*rwa mać. Posłużę się przykładem Golf III TDI (1Z) jako diesla i benzyna Golf III 1.8 GT (ACC). Obydwa modele mają tą samą moc tj 66kW (90KM) przy czym TDI ma 202Nm momentu obrotowego a benzyna 145Nm, więc nie mam racji ? Pisząc "diesle są naturalnie mocniejsze" pisałem w kontekście ich konstrukcji, muszą być mocniejsze bo wytrzymują większe ciśnienie, wyższy moment obrotowy i blok silnika więcej waży. Co tu jest do cholery nie zrozumiałego ? Tak się składa, że obracam się wśród poważnych ludzi w realu a nie na forum, którzy mają pojęcie o silnikach. Jakaś kolejna bezsensowna riposta ? Czekam..



Jeśli chodzi o generowaną moc oraz moment obrotowy do Diesel ssie pałe. Wysoki moment obrotowy TD wynika z wysokiego ciśnienia użytecznego, które jest (w skrócie) efektem wysokiego ciśnienia powietrza dostarczanego do cylindra. Mówiąc krótko, diesel bez turbosprężarki to słaby klekot. A wysoki moment obrotowy turbodiesli można sobie wsadzić między bajki bo zakres obrotów TD to od 1000-4500 1/obr a turbobenzyny to 1000-6500 1/obr a to jest gigantyczna różnica.

No to trochę przynudziłem
Zgłoś
Avatar
DjExit 2010-02-11, 21:42
Wiedziałem, że zaraz będzie dyskusja diesel vs benzyna.. Dla każdego jest inna miara "lepszości", dla mnie lepszy silnik to taki o wyższej sprawności czyli generujący więcej mocy z tej samej ilości paliwa albo mniej palący przy tej samej mocy. Kolego wyżej podajesz przykład wolnossącego diesla, ale czy takie się produkuje ? Już od kilku lat na rynku nie widziałem wolnossącego diesla, więc na dzień dzisiejszy turbodowałowany diesel można uznać za normalny a co za tym idzie porównując silnik diesla i benzynowy porównujemy "przeciętne" jednostki, czyli wolnossącego benzyniaka i turbodoładowanego diesla. A co do zatkania kolektora ssącego to gdzie w TDI możesz wsadzić łapę do turbo ? Przed turbosprężarką jest kawał rury i filtr powietrza, więc lepiej zaryzykować zatykając wlot powietrza nawet bluzą czy inną szmatą niż czekać aż się silnik zesra.
Zgłoś
Avatar
z................a 2010-02-11, 22:02
DjExit napisał/a:

Kolego wyżej podajesz przykład wolnossącego diesla, ale czy takie się produkuje ? Już od kilku lat na rynku nie widziałem wolnossącego diesla, więc na dzień dzisiejszy turbodoładowany diesel można uznać za normalny...



No tak, a 2.0Sdi to zmywarka. Śmieszy mnie takie gadanie fanów diesla, że Diesel ma wyższą moc, moment, bla bla bla. Krótka piłka, jeżeli porównujesz silniki to albo oba wolnossące albo oba turbo. Apropos turbo to samo stosowanie turbosprężarki w dieslu jest zaprzeczeniem wysokiej mocy/momentu w Dieslach bo bez niej taki silnik jest słabszy od mojej (wiekowej) pralki.

A jeśli w samochodzie kręci Cię to, że spali 3l na 100 to nie mamy o czym rozmawiać...
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem