18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 9 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 11:03
Z nożem na gliniarza
Jesse.Pinkman • 2023-09-19, 17:23
To się nie mogło inaczej skończyć.

Info:
ukryta treść
On Christmas eve 2021, police responded to reports of a domestic stabbing at 203 Mers Way in Dolgeville, Herkimer County. The caller, Dobson's mother, lived with her brother and his wife in a house at the end of a long private road, with Dobson residing several hundred yards from the house. After the assault, Dobson fled to his camping trailer.

When police arrived, they said he refused to come outside to talk and then made suicidal and other statements "including that he wanted to kill himself, and that he was having out of body experiences."

Officers who had gone to the house confirmed to officers at the trailer that Dobson's mother had been injured by him.

At one point, while officers at the trailer were trying to coax Dobson out, he asked them to give him a generator, on the ground outside the trailer, so he could “blow himself up.” According to court documents, police placed the generator outside the trailer door and told Dobson it was there. When he opened the trailer door an officer deployed his Taser, but it had no effect. The officer deployed his Taser again, still without effect, causing Dobson to charge out of the trailer wielding a sword and a knife. As he ran at the officer who had tased him, the trooper fired his gun, hitting Dobson twice, killing him.
Zgłoś
Gunter88 2023-09-19, 17:54 1
Odnalezli Yeti i jeszcze je zastrzelili
Zgłoś
leonidkacap 2023-09-19, 18:24 1
czym oni go razili wibratorem ?
Zgłoś
onucek 2023-09-19, 18:34 1
porządnego człowieka zabili. porządny bo biały.
Zgłoś
nowynick 2023-09-19, 19:21
No i zjebał policjantowi święta...
Zgłoś
freddy.krueger 2023-09-19, 21:49 1
szkoda że nie był czarny
Zgłoś
Scout 2023-09-19, 22:05
Jakiś nierób żyjący w budzie - gliniarze zrobili przysługę światu
Zgłoś
mlecz1323 2023-09-19, 22:40 1
gość pewnie chleb z masłem smarował, zapukali i otworzył z nozem do smarowania w ręku, a ci go teserem atakują. Kurde !
Zgłoś
rafaloss 2023-09-19, 22:50 1
Jaskiniowiec wybrał się z "nożykiem" na strzelaninę

Zgłoś
aakg92 2023-09-19, 22:51 7
Gość im mówi, że ma nóż, by go nie nakurwiać taserem. Otwiera, mówi w której ręce ma nóż - dostaje taserem Też bym się wkurwił, szkoda chłopa ^^
Zgłoś
davemaster17 2023-09-19, 22:54
a czemu nie strzelają w nogi zeny padł ale przeżył.. tylko w korpus odrazu ...
Zgłoś
kakalos 2023-09-20, 1:33
za taki staroc to sie chyba ban nalezy
Zgłoś
Kurisu 2023-09-20, 12:05
davemaster17 napisał/a:

a czemu nie strzelają w nogi zeny padł ale przeżył.. tylko w korpus odrazu ...

w nogi strzelają tylko w filmach. na całym świecie policja ma wytyczne, że jak ma strzelać to w korpus. No chyba,że znasz kraj, gdzie trenują gliniarzy inaczej.
Zgłoś
typhoon_2008 2023-09-20, 15:11
W sumie troche jak egzekucja... gosc otwiera drzwi - odpowiada na pytanie po czym dostaje strzala z tasera... jest pewnie w szoku - wyskakuje na zewnatrz to zostaje zastrzelony...
Zgłoś
CzarnyAdolf 2023-09-20, 17:49
Człowiek sobie gotuje i podczas krojenia marchewki pukają pały. No może zdarzyć się, że człowiek wyjdzie z nożem :/ Za prędko użyli tego tasera
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie