📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:38
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 21:44
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Trzeba być idiotą, żeby tak się zabić.
@up Trzeba się dać tak zabić żeby być idiotą.
I chuj mu w dupę, nie każdy samochód ma dużo blachy z przodu. Taki matiz czy inne gówno przy takim pierdolnięciu daje sporą szansę, że ktoś wewnątrz zginie, a tak motopizda do piachu.
I chuj mu w dupę, nie każdy samochód ma dużo blachy z przodu. Taki matiz czy inne gówno przy takim pierdolnięciu daje sporą szansę, że ktoś wewnątrz zginie, a tak motopizda do piachu.
Bo szybko,bo tak trzeba,bo chuj mu w dupę...zatrzymał się w miejscu gdzie czekała na niego śmierć.Pewnie jest teraz w niebie i patrzy jak inne motozjeby zapierdalają i powtarza sam sobie...NIE ! ZWOLNIJ ! Z resztą chuj,dawaj tu bo nie mam z kim pogadać na temat szybkiego zapierdalania po asfalcie
Czekam tylko na filmik jak jakis guru zdechnie przed sadolem I chce wtedy widziec komenty, ze trzeba byc sadopizda zeby tak zdechnac. Robisz to co lubisz albo jestem przegrany. Zdechnie kazdy, jeden na moto inny na rowerze a ten kto noe zdarzy zostanie sciety w wolnej europie slyszac Allah Akbar!
ciekawe czy przeżył?
Takiego klasyka (Mercedesa) chuj zniszczył...
mistrz prostej
To wcale nie było za szybko. Gość zaliczył tak zwaną fiksację wzroku - skupiał się na ciężarówce, więc w nią wpierdolił.
Po drodze była jeszcze panika, pewnie naciśnięcie hebla co spowodowało odprostowanie motocykla.
Co prawda na motocyklu nie jeżdżę, ale się przymierzam i trochę czytam. W wywiadzie z jakimś wyścigowym riderem przeczytałem, że w momencie zagrożenia najlepsze co można zrobić to dodać gazu. To jest wbrew instynktowi, ale zgodne z fizyką.
Kiedy da się po heblach to motocykl zwolni i straci kąt pochylenia, tylko przy odpowiedniej szybkości można mieć odpowiedni kąt, a to własnie kąt jest ważny do ciasnych zakrętów.
Także, owszem można było jechać przepisowo i nic by się nie stało, ale jak już jechał szybko to miał to robić do końca a nie hamować w szczycie zakrętu, to jest największy błąd.
Po drodze była jeszcze panika, pewnie naciśnięcie hebla co spowodowało odprostowanie motocykla.
Co prawda na motocyklu nie jeżdżę, ale się przymierzam i trochę czytam. W wywiadzie z jakimś wyścigowym riderem przeczytałem, że w momencie zagrożenia najlepsze co można zrobić to dodać gazu. To jest wbrew instynktowi, ale zgodne z fizyką.
Kiedy da się po heblach to motocykl zwolni i straci kąt pochylenia, tylko przy odpowiedniej szybkości można mieć odpowiedni kąt, a to własnie kąt jest ważny do ciasnych zakrętów.
Także, owszem można było jechać przepisowo i nic by się nie stało, ale jak już jechał szybko to miał to robić do końca a nie hamować w szczycie zakrętu, to jest największy błąd.
Jak w poprzednim temacie z ciezarówką i zjeżdżaniem na drugi pas.
Tak się kurwa kończy wasza "optymalna" jazda na "ścinam bo mogę".
I na bank typ na motocyklu myślał, że jest debeściak. A tu zderzak był debeściak.
Raport z sekcji na 3 strony jak nic, bo puzzle trzeba spisac.
Nie, kurwa nie było. Każdy normalny wchodzi w zakręt 110 na wąskiej drodze bez widocznosci ze skrajni.
Do zobaczenia na sekcji.
Dla zabawy dodam, że każdy z was mistrzów szos jest w przedziale 20-30 z ZAJEBISCIE WIELKIM doświadczeniem za kierownicą. I takich najcześciej spisuje się jako "puzzle". Ciekawe. Pewnie przypadek bo przecież ten przedział wiekowy to najbardziej doświadczona i niezawodna grupa, prawda?
Tak się kurwa kończy wasza "optymalna" jazda na "ścinam bo mogę".
I na bank typ na motocyklu myślał, że jest debeściak. A tu zderzak był debeściak.
Raport z sekcji na 3 strony jak nic, bo puzzle trzeba spisac.
Cytat:
To wcale nie było za szybko.
Nie, kurwa nie było. Każdy normalny wchodzi w zakręt 110 na wąskiej drodze bez widocznosci ze skrajni.
Do zobaczenia na sekcji.
Dla zabawy dodam, że każdy z was mistrzów szos jest w przedziale 20-30 z ZAJEBISCIE WIELKIM doświadczeniem za kierownicą. I takich najcześciej spisuje się jako "puzzle". Ciekawe. Pewnie przypadek bo przecież ten przedział wiekowy to najbardziej doświadczona i niezawodna grupa, prawda?
@waloos
Fiksację sraki chyba. Zapierdalał, wystraszył się, bo poczuł, że jedzie za szybko. Poczuł zagrożenie i spanikował: zaczął hamować. Wszystko przez zbyt dużą prędkość i braki w technice. Zainteresowanych odsyłam do "biblii pokonywania zakrętów", do obejrzenia na jewtubie.
Fiksację sraki chyba. Zapierdalał, wystraszył się, bo poczuł, że jedzie za szybko. Poczuł zagrożenie i spanikował: zaczął hamować. Wszystko przez zbyt dużą prędkość i braki w technice. Zainteresowanych odsyłam do "biblii pokonywania zakrętów", do obejrzenia na jewtubie.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów