Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Na każdy wypadek kiedy ktoś wypada przez okno i dzięki temu przeżywa lądując na łące, przypada kilkadziesiąt/kilkaset? kiedy wypada przez szybę i ginie na przeszkodzie typu inny samochód/ciężarówka/drzewo/budynek/znak drogowy/krawężnik/przystanek/przechodzień itd. A reszta pasażerów żyje.
Do tego trzeba dorzucić lekkie wypadki które kierowca bez pasów kończy z kierownicą w żołądku/pękniętą wątrobą/wgniecionymi w mózg oczami/zmiażdżoną czaszką itd.
Owszem zdarzają się przypadki gdy niezapięcie pasów ratuje życie, ale to wyłącznie bardzo, bardzo rzadkie ciekawostki gdy wokół nie ma przeszkód a wystrzelony pocisk-pasażer nie trafia w nic (ale takie ciekawostki są naturalnie atrakcyjne dla mediów).
Pasażer bez pasów z tyłu albo łamie kark/urywa głowę osobie siedzącej z przodu albo sam wgniata się w fotel.
@Stashqo
Obowiązek jest spowodowany powszechną służbą zdrowia w Polsce. Koszt zapinania pasów wynosi 0 PLN. Za leczenie osób poszkodowanych w wypadkach płacimy wszyscy. Zapięte pasy = mniej rannych i zabitych = mniej kosztów leczenia. Opłaca się każdemu.
"Po co zapinać, jak będzie wypadek to się zaprę nogami!"
Kiedyś wyjechaliśmy od siebie i po pięćdziesięciu metrach wjechał w nas typ.
Nie zdążyłem zapiąć pasów. Do dzisiaj mam blizny po zaparciu się nogami.
Nie ma się z czego śmiać, zapięcie pasów nic nie kosztuje, a nigdy nie wiadomo czy jakiś debil nie wjedzie w ciebie.
nasygnale.pl/gid,14085562,img,14085700,title,18-latek-wypadl-z-auta-i-...
Statystycznie rzecz biorąc to ja i moja żona mamy po jednym jajku.
wlasnie niezapiete pasy daja do myslenia bo w zapietych mozesz jechac ponad 100 i sie nie boisz a przy nie zapietych juz przy 100 masz srake a jak widzisz ze jest znak uwaga np. sarny to juz leci ciurkiem
Zawsze interesowało mnie jak to jest mieć wieczny prysznic z dupy. I po czym się to ma.
Możesz opowiedzieć ze szczegółami.
kontakt24.tvn.pl/temat,samochod-dachowal-kierowca-wylecial-zawisl-na-g...
jemu powiedzcie ze w imie zasad powinien sie teraz przekroic na pol pasem, bo tak jest bezpiecznie!
a pan kolego .kmn tez pierdolisz propagandowe farmazony, dowiedz sie kiedys jak sa prowadzone statystyki "skutecznosci" pasow. Ja dla przykladu w samej tylko rodzinie mam dwa przypadki na brak ich skutecznosci. Dodatkowo sam zaliczylem zderzenie czolowe przy predkosci 60km/h BEZ ZAPIETYCH PASOW, wiec wedlug "znawcow" tematu powinienem byc kaleka trupem czy chuj wie czym, tymczasem nie mialem nawet siniaka, ba nawet nie uderzylem w kierownice/deske rozdzielcza, wiec propagande prosze sobie serdecznie wsadzic w dupe i dopchnac kijem baseballowym. Kazdy powinien miec wybor czy chce zapinac watpliwej skutecznosci pasy, czy tez nie.
Hm, ja sie tylko zastanawiam, dlaczego w komunikacji miejskiej takie cos jak pasy nie obowiazuje? Jesli w miescie jezdzimy osobowkami, ktore generuja o wiele mniej energii przy 50 km/h,do tego ergonomia miejsca siedzacego, ze tak powiem, uszczelnia kierujacego przed miotaniem i musimy miec zapiete pasy,anby podczas kolizji nie zrobnic sobiue kuku, a w przypadku niemal 30 tonowego autobusu nie mamy takiego obowiazku(wieksza energia, wieksze prawdopodobienstwo starcia z osobowka), to ja sie pytam o sens takich kampanii? Jesli rzecz sie tyczy predkosci poza obszarem zabudowanym, to owszem ma to sens(aczkolwiek sa linie autobusowe, ktore jezdza z viatollem...). Moze najprostsza odpowiedzia jest niski poziom swiadomosci kierujacych samochodami?
Przestań ćpać albo zmniejsz dawkę o połowę. "Większa energia=większe prawdopodobieństwo starcia z osobówką"? Co to w ogóle znaczy? Cięższy pojazd nie wytraci prędkości tak gwałtownie po zderzeniu z większością rzeczy- jeśli już chodzi o fizykę. Poza tym większość miejsca stojące stanowią większość miejsc w ogóle w transporcie publicznym więc ciężko będzie z tymi pasami.
A ogólnie to oczywiście powinno się je zapinać zawsze gdzie się tylko da. Chyba, że się nie ma po co/dla kogo żyć. Wtedy można nie zapinać. Przynajmniej będziemy mieli co oglądać
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów