Napęd w Zaporożcu przekazywany jest wyłącznie na tylną oś…
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
up - makabrax
Nie potrzeba cementu, bo ma silnik z tyłu przez co dociąża tylna oś, do tego lekki przód.
Zapyla jak Mały Fiat
Nie potrzeba cementu, bo ma silnik z tyłu przez co dociąża tylna oś, do tego lekki przód.
Zapyla jak Mały Fiat
Jak kierowca fachowiec to wyjedzie, najlepsi są tacy co jak się zakopią to gaz w podłoge i trzymają. A samochód widać, że porządny bo nawet śladu błota nie ma powyżej dolnej listwy
wiem że silnik jest z tyłu, ale te litrowe silniczki to dużo nie ważyły, zresztą wydaje mi się że troszkę siedzi na tyle... chyba że resor już nie ten
Miałem zaporożca i niestety, ale tu widzimy dociążony tył. Aczkolwiek piwko leci
17 lat takie auto było u mnie w rodzinie.
Silnik 1,2 , sprężyny a nie resory, oczywiście bez blokady dyfra.
Ps. Co do techniki jazdy: najważniejszy jest łącznik pomiędzy pedałami a kierownicą
Silnik 1,2 , sprężyny a nie resory, oczywiście bez blokady dyfra.
Ps. Co do techniki jazdy: najważniejszy jest łącznik pomiędzy pedałami a kierownicą
hawajski napisał/a:
Napęd w Zaporożcu przekazywany jest wyłącznie na tylną oś…
w oryginalnym zaporożcu tak, ale w 2:15 dokładnie widać dodatkowy napęd na przód...
Na chuj na amerykańskie hummery, kupmy zaporożce dla naszego wojska !