Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Dobra dobra, przyznaj - długo ze szwagrem klepaliście tego rozjebanego, budyniowego W124 żeby wyszła wam ta mydelniczka?
W czym dorabiałeś tło do filmu że niby san pedalisco?
Piwko za materiał własny.
@up
Dałem Ci piwko. Mam tylko jedno ale, komentarz artimal'a.
Ok, o prywatności też wspominam Ja bym widział swoje auto przyszłości, jako swego rodzaju prywatną, autonomiczną spersonalizowaną taksówkę dynamicznie reagującą na sytuacje na drodze. Ale z możliwością wydawania komend typu zawróć, stój, zjedź na bok, zmień trasę i inne. Zostawiając użytkownikowi do wyboru tylko adres docelowy, bez możliwości jakichkolwiek zmian to nie jest to dobry pomysł. Terroryści zawsze będą, nie ważne czy strzelają z karabinów czy hakują komputer. Dlatego na równi powinien iść odpowiedni rozwój systemu minimalizujący takie zachowanie z poszanowaniem naszej prywatności. Jest to trudne, ale myślę że biorąc pod uwagę tempo rozwoju techniki jest jak najbardziej do zrobienia w przyszłości
Jezeli chodzi o reszte to balbym sie wsiasc w to gowno.
Jezeli wszystkie samochody bylyby automatyczne to jeszcze ok, ale jak ktos mi wjedzie w bok jakis offroadem albo nawet SUV to wyjedzie druga strona. Chocby nie wiem jak te drzwi sie blokowaly do wewnatrz przy uderzeniu to i tak kazdy kto tam siedzi to ma przejebany. Plus szyby i szklo z tych ogromnych tabletow w drzwiach. Jak to wszystko pierdolnie to nigdy mi odlamkow z ryja nie wyciagna.
Na koniec opcja, ze samochod zatrzymuje sie jak na pobozcu stoi osoba i probuje ja przepuscic na druga strone ulicy. Nawet jej pasy laserem wyswietli i poprosi o przejscie na druga strone. No ja nie wiem jak wy, ale jak by ten wspanialy samochod gdzies mi w nocy stanal w chujowej dzielnicy, albo jak na filmiku w srodku pustyni to bym sie zesral. Kibel powinni jeszcze zainstalowac. Tak na wszelki wypadek.
Kolejna rzecz - JA mam sobie jakiestam boje kupowac, by wasz zlom mi nie wjechal na trawnki? Moze by Benz nie pierdolil roboty. Jakim prawem JA mam wydawac kase, bo oni wypuszczaja jakas chujnie na droge. Kupie some 4 boje i wpierdole je 50 metow na lewo i na prawo od mojego domu i zblokuje przejazd przez moja ulice. Tylko dlatego, ze moge. Juz widze jak jakies czarnuchy robia to samo, by zatrzymac samochod i skroic ludzi co siedza w srodku.
Po prostu, minie 30 lat i wszyscy przyzwyczają się do takiego wyglądu. Auto specjalnie jest projektowane tak, aby podobało się dopiero za ten czas a nie teraz.
Podczas gdy producenci aut snują przyszłościowe plany testowania technologii samodzielnie jeżdżących aut, Tesla ponoć już nauczyła wszystkich sztuczek swój Model S. Jego właściciele ponoć już niebawem za kierownicą będą mogli czytać gazetę.
Szef amerykańskiej marki, Elon Musk, nie zamierza czekać na ogólną rewolucję - sam chce wprowadzić auto jeżdżące samodzielnie. Według niego technologia w Tesli już jest gotowa i niedługo pojawi się aktualizacja oprogramowania, pozwalająca kierowcy rozsiąść się w fotelu i podziwiać swoje w akcji.
Ponieważ Musk przewiduje, że wraz z rozwojem technologii autonomicznej jazdy samodzielne prowadzenie aut zostanie zakazane, ostro zabrał się do pracy. Wspomniana aktualizacja będzie umożliwiała samodzielną jazdę Modelu S na austostradach i innych głównych drogach. Szef koncernu przekonuje, że Tesla jest zdolna przejąć stery na autostradowym wjeździe i aż po zjazdową bramkę wykonywać za kierowcę wszystkie manewry, włącznie z wyprzedzaniem i awaryjnym hamowaniem.
Jednocześnie Elon Musk zaznacza, że aktualna technologia marki pozwoliłaby na samodzielną jazdę auta "od parkingu do parkingu", jednak ze względu na zagrożenia niesione przez losowe przypadki na drogach miejskich i podmiejskich, taka możliwość nie zostanie na razie udostępniona klientom. Tesla będzie za to potrafiła sama po nas podjechać z parkingu, jak również samodzielnie zaparkować, gdy już nie będzie nam potrzebna i wysiądziemy. Czekamy więc na obiecywaną aktualizację 7.0 oraz jej efekty. Wcześniej jednak zadebiutuje aktualizacja 6.2, wydłużająca zasięg Modelu S.
Swoją drogą, gdyby w Polsce było tyle stacji ładowniczych Tesli, co w niektórych krajach zachodnich, chętnie bym kupił taki samochód, niestety tego chyba jeszcze w PL przez ładne kilka lat nie zobaczymy, bo raz, że większości nie stać, a dwa, że większość jest strasznie zgorzkniała, dla nich tylko wolnossące, a turbo to zło, ekologia też, tylko smog(oczywiście na żadne V6,8, czy 12 ich nie stać), a szkoda, tak można by jeździć czymś innowacyjnym, można by jeździć samochodem, który rozpędza się w 3sek. do setki za parę "groszy" miesięcznie
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów