Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
iphone zakończył życie na ścianie i w chuju mam iphona i igówno od nich.
.3lite, co ma android do spierdolonego launchera przez HTC? Te bezproblemowe portowanie gier przemilczę, bo chuj, że inna architektura procka, chuj, że układy graficzne nie obsługują shaderów w wersji wymaganej przez nowe silniki, a c/c++ nie jest w tej kwestii żadną zaletą, bo trzeba kod kompilować osobno na każdy model telefonu, bo różnice w instrukcjach procesorów mogą być zbyt duże. Micorosft i Google zrobiło bardzo dobrze i programy na ich mobilne platformy uruchamiają się w VM. Apple może sobie pozwolić na ich natywne objective-c bo wypuszczają jeden model telefonu ciągle sprzętowo kompatybilny z poprzednimi. Gdyby Apple robiło iOS na inne telefony również musiałoby zastosować VM
A coś ty myślał, że executable sobie przeniesiesz i uruchomisz? Chodzi mi o dostęp do bibliotek DirectX i natywną obsługę C/C++ a API zapewne będzie niezwykle podobne lub nawet takie same co WinAPI - same plusy bo przepisanie/przekompilowanie programu z Windows'a to będzie rzecz, która cieszy a nie wkurwia.
Najlepiej wałki androida zwalać na firmy i ich nakładki, ten system jest po prostu skończonym systemem i niezwykle nieoptymalnym - pomysł z java na telefonie uważam za co najmniej popierdolony i zastanawia mnie kto na coś takiego mógł wpaść? Programy na iOS i Windows Phone są kompilowane prosto do rozkazów dla procesora a na androidzie co mamy? Wirtualną maszynę, która młóci te aplikacje i próbuje rok interpretować kod, który dopiero tłumaczy na rozkaz dla procesora.
Jakby nie mogli wytrzymać bez jedzenia to by nie wyglądali tak, jak wyglądają
Swoją drogą piwo dla Ciebie. Szkoda, że ten facet na filmiku nie skakał jeszcze po tych pudłach
Jak widzisz wyglądają marnie....
Co do Javy niezależne testy nie wykazują jednoznacznej przewagi c++ czy c# nad javą w szybkości wykonywania kodu, jedyna różnica jest w tym, że Java na starcie alokuje pamięć z nadmiarem, by nie robić tego później. Jeszcze by przyspieszyć proces wykonywanie wymyślili coś takiego jak JIT i duża część kodu javy podczas pierwszego uruchomienia kompiluje się do kodu maszynowego, by następnym razem wykonywać się jeszcze szybciej. reasumując powtarzasz dyrdymały popularne w latach 90.
osworld.pl/czy-java-faktycznie-jest-taka-wolna/
Co do directx i tak każdy nowoczesny silnik graficzny obsługuje opengl es, bo inaczej gra nie działałaby na PS3, więc sprawa portu gier jest już od lat załatwiona, bo i Android i iOS, Symbian, Blackberry, Bada wszystkie wspierają Opengl ES.
Na sam koniec na szybkość wykonywania się kodu ma wpływ przede wszystkim to czy programista jest dobry, a nie język jako taki.
"tabletu ma inny procesor i programy skompilowane na ARM11 nie zadziała na ARM6, x86"
Program z ARM11 zadziała na ARM6 bo jest to dokładnie ta sama architektura (ARM RISC), x86 oprócz tego, że ma inne rozkazy to jest jeszcze CISC (CISC, RISC - c od complex a r od reduced instruction set computer) dlatego jest to dużo bardziej zaawansowana architektura ale oczywiście ty tego nie wiesz bo widać, że próbujesz coś zgadywać ale wiedzę masz znikomą.
Nigdy nie pisałem, że DirectX ma przewagę nad OpenGL a raczej napisałem iż mając gotową grę z DirectX pod Windowsa dla programisty to będzie bułka z masłem przenieść kod na nowy Windows Phone 8.
BTW. Świetni programiści dobrze wiedzą, że niskopoziomowe języki jak asm i c są najlepsze - "programista" javy to nie programista a jedynie namiastka jego no ale może tego kiedyś się dowiesz jak zaczniesz się zagłębiać jak są budowane i jak wyglądają pliki wykonywalne i co można dzięki tej wiedzy zrobić (a zapewniam cię, że możliwości są nieograniczone).
Ja już skończyłem rozmowę tutaj bo nie mam zamiaru się kłócić z ludźmi w internecie - wolę wypowiadać się w prawdziwym życiu niż z osobami, którzy myślą iż są anonimowi w internecie to i mogą wszystko.
teraz pokaż mi gdzie są ci niskopoziomowcy na klastrach? ano praktycznie ich nie ma, bo kiepsko się skalują te niskopoziomowe wynalazki, a i dbanie o to pochłania za dużo zasobów ludzkich. Duże systemy robi się w javie czy tego chcesz czy nie. Wyczuwam w tobie arogancki ton i łechatnie się tym, że jest się niskopoziomowcem, chociaż korzyści z tego za wiele nie ma. Przejrzyj sobie oferty pracy to zrozumiesz co mam na myśli większość to C# i Java, bo klient chce widzieć efekty, a nie czekać na działający program nie wiadomo ile.
Zacytuję mądrzejszych ode mnie
"Java nie jest wcale łatwiejsza do nauczenia się niż C++ (nie mówiąc już o prostym C), żeby dobrze pisać trzeba sporo wiedzieć. Za to Java pozwala pisać znacznie szybciej i nie przejmować się zarządzaniem na niskim poziomie pamięcią. Dorobiła się już tylu różnych narzędzi, że daleko wyprzedza rozwiązania z innych języków. Dzięki temu łatwiej i szybciej napiszesz dużą wielowątkową aplikację, działającą na różnych maszynach."
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów