📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 17:47
🔥
Przesłanie do kozojebców
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Spoko materiał.
Pracowałem przez 4 miesiące jako mechanik obsługi bazowej podczas tzw. "C-check" na A330-200. Było to moje pierwsze zawodowe spotkanie z tak dużym samolotem. W razie czego, pytajcie śmiało, postaram się odpowiedzieć jeśli dostanę jakieś powiadomienie. Teraz wykonuję obsługę liniową na A220/320.
Wrzucam kilka zdj z hangaru we Francji.
Trzecie zdjęcie (o ile wrzuci się w takiej kolejności) przedstawia wnętrze ogona w miejscu zawieszenia statecznika poziomego, który rusza się w pozycji góra/dół cały czas. Zdjęcie nr 4 przedstawia goleń podwozia głównego podczas procesu montażu części po remoncie. Silnik, to Rolls-Royce TR 700.
Kurwa, zjebałem. Przepraszam, ale nigdy nie pisałem komentarza ze zdj. Poniżej wyżej wspomniane załączniki:
Pracowałem przez 4 miesiące jako mechanik obsługi bazowej podczas tzw. "C-check" na A330-200. Było to moje pierwsze zawodowe spotkanie z tak dużym samolotem. W razie czego, pytajcie śmiało, postaram się odpowiedzieć jeśli dostanę jakieś powiadomienie. Teraz wykonuję obsługę liniową na A220/320.
Wrzucam kilka zdj z hangaru we Francji.
Trzecie zdjęcie (o ile wrzuci się w takiej kolejności) przedstawia wnętrze ogona w miejscu zawieszenia statecznika poziomego, który rusza się w pozycji góra/dół cały czas. Zdjęcie nr 4 przedstawia goleń podwozia głównego podczas procesu montażu części po remoncie. Silnik, to Rolls-Royce TR 700.
Kurwa, zjebałem. Przepraszam, ale nigdy nie pisałem komentarza ze zdj. Poniżej wyżej wspomniane załączniki:
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów