787 uziemione a potrafia takie rzeczy
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
12 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Statystyki
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Wszyscy którzy nazywają 787 złomem - ogarnijcie sobie, jakie problemy przy wyjściu miały na przykład McDonnell Douglas DC-10, Airbus A320 czy nawet A380 (lot Qantas 32), przy tym problemy 787 to kaszka z mleczkiem.
pierdziele być takim oblatywaczem, niewiadomo kiedy skrzydło może się urwać, albo cos ;D
Już był jeden taki co samolotem takich gabarytów latał jak "myśliwcem", a Bud Holland się nazywał.
A tak czysto poważnie, to Dreamliner jeszcze się wyrobi jak podrośnie.
A tak czysto poważnie, to Dreamliner jeszcze się wyrobi jak podrośnie.
Meretrix napisał/a:
Z jakiego powodu tak się wszyscy podniecają tymi samolotami które LOT kupił, przecież one nie są w niczym najlepsze, zwykłe samoloty pasażerskie a podnieta jakby A380 kupili. W innych krajach gówno by to kogo obchodziło co jakaś linia lotnicza kupiła, ale w Polsce wielkie wydarzenie.
nie kupil, wynajmuje
pauauek napisał/a:
Mnie nabardziej dziwi start przy takim małym rozbiegu :O Ma ktoś informację na teamt tego pasa startowego?
Wraz z tymi "dojazdówkami" pas w Farnborough ma 8005ft, czyli 2440m. Wystarczająco dla tego samolotu.
Każdy Boeing miał takie awarie, zanim stał się swoistą legendą (747, 767, 737).
@Meretix: są najlepsze choćby w spalaniu paliwa. Stul ryj jak się na czymś nie znasz.
@Meretix: są najlepsze choćby w spalaniu paliwa. Stul ryj jak się na czymś nie znasz.
Jak jest tu jakiś pilot(a wierzę, że jest, bo na sadisticu są wszyscy) to mam pytanie. Co ile zmienia się opony w takich samolotach pasażerskich?
@@AmorPatriaeNostraLex: to wszystko zależy od wielu czynników jak choćby masy samolotu. Zwykle jest to kwestia tygodnia.
@Meretrix
No właśnie, gdyby były zwykłe to by źle nie było. Niestety są zrobione z kompozytów na co kompletnie nie jesteśmy jeszcze technologicznie przygotowani. Tzn. wyprodukować to jedno, ale nie ma dobrych metod ocen zmęczenia takich materiałów, a w przypadku samolotów to jest sprawa priorytetowa. Stąd takie opóźnienia we wdrażaniu tych samolotów. Niby naprędce wymyślili jakieś normy odnośnie zużycia kompozytów, ale wiadomo, że co nagle to po diable. Te 787 sobie będą latać do pierwszej katastrofy i ustalenia, że wada która do niej doprowadziła była do wykrycia jedynie przy pomocy badań mikroskopowych, a nie w warunkach przeglądów hangarowych i historia tego samolotu skończy się z jeszcze większym hukiem niż Concorda.
No właśnie, gdyby były zwykłe to by źle nie było. Niestety są zrobione z kompozytów na co kompletnie nie jesteśmy jeszcze technologicznie przygotowani. Tzn. wyprodukować to jedno, ale nie ma dobrych metod ocen zmęczenia takich materiałów, a w przypadku samolotów to jest sprawa priorytetowa. Stąd takie opóźnienia we wdrażaniu tych samolotów. Niby naprędce wymyślili jakieś normy odnośnie zużycia kompozytów, ale wiadomo, że co nagle to po diable. Te 787 sobie będą latać do pierwszej katastrofy i ustalenia, że wada która do niej doprowadziła była do wykrycia jedynie przy pomocy badań mikroskopowych, a nie w warunkach przeglądów hangarowych i historia tego samolotu skończy się z jeszcze większym hukiem niż Concorda.
Ale skubas zwrotny, takim to mogą pocelować chłopaki z turbanami....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów