787 uziemione a potrafia takie rzeczy
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
5 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Statystyki
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
A w Krk na testach tylko kółka kręcił, i wielce podnieceni.. To dopiero jest testowanie.
@ellsworth, cycek01 chłopaki rozwalacie system ;O Serio
ładnie kręci może prototypy były testowane 11 września 2001
Moze powiem cos, ale nie przykladowo o tym samolocie. Najebany jestem, wiec sorry za bledy,.
Znam pilotow z firmy Midroc, ktorzy wala masowe trasy prywatnymi samolotami i sami potwierdzili, ze przez 98% loty samolot sam kieruje, a pilot huja robi. Powiedzieli tez, ze to nie zalezy od linii itp...
Praca pilota jest ciezka jak kazda inna... Jest stres i emocje jak cos jebnie. Ale suma sumarum 98% moga w huja "leciec".
Znam pilotow z firmy Midroc, ktorzy wala masowe trasy prywatnymi samolotami i sami potwierdzili, ze przez 98% loty samolot sam kieruje, a pilot huja robi. Powiedzieli tez, ze to nie zalezy od linii itp...
Praca pilota jest ciezka jak kazda inna... Jest stres i emocje jak cos jebnie. Ale suma sumarum 98% moga w huja "leciec".
Pocisk na cały kraj że nielatające gówno a teraz filmik zamykający wszystkim twarze, ktoś to PR-owsko zajebiście przemyślał.
to tak:
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło
-faktycznie te problemy to choroby wieku dziecięcego, póxniej będzie git
-tak krótki rozbieg bo samolot jest pusty i z minimalnym zapasem paliwa , jak to na pokazach
-jest lepszy dlatego, że jest lżejszy ( czyli spala mniej tez =mniej kasy na paliwo)
-jak ktoś pisał , w większości jest z kompozytów, pomimo że jest dużo kompozytowych samolotów i wszystkie współczesne szybowce to jednak na taką skalę ( duży samolot-duze obciązenia, duzo eksploatowany) nie było to jeszcze stosowane i nie wiadomo konkretnie jaki jest okres pomiędzy naprawami, wymianami ( jest szacowany oczywiście na podstawie badań w lab , testów oraz badań samych płatowców po okreslonych godzinach lotu podczas testów do certyfikacji itp)
-co ile zmienia sie opony to prędzej pytaj mechaników lotniczych, a nie pilotów. W wojskowych jest tak że do 7 warstwy opona jest zdatna. Normę okresla producent i na tej podstawie ( i też oczywiscie diagnostyki stanu technicznego) wymienia się od razu całe koło
szacunek dla pilotów za umiejętności, każdy z nas siedzący na miejscu dla pilota rozjebałby się przy pierwszej próbie skrętu.
ps
chciałbym się tak przelecieć pasażerskim
ps
chciałbym się tak przelecieć pasażerskim
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów