18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 19:54
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 0:14
Avatar
gurup 2021-05-07, 10:48 26
Zawsze mnie bawiły te "supersamochody", które na papierze wyglądają ekstra - super wysoka moc, niska waga, głośne brzmienie, luksusowe wykończenie wnętrza... a potem przy pierwszym lepszym wciśnięciu gazu tracą przyczepność i lecą w bok

Najzabawniejsze jest to, że grupą docelową według producenta są bardzo doświadczeni kierowcy, którzy będą potrafili wycisnąć z tego cacka siódme poty na torze i bić rekordy w wyścigach, podczas gdy w praktyce kupują je przede wszystkim pryszczate półmózgi mające bogatego tatusia, albo pajace publiczni pokroju Wojewódzkiego, którzy chcą tylko zwrócić na siebie uwagę tych wszystkich pudelków i innych gówno-mediów...
Zgłoś
Avatar
Zenonn 2021-05-07, 11:13 8
grudzin7 napisał/a:

Zawsze mnie bawiły te "supersamochody", które na papierze wyglądają ekstra - super wysoka moc, niska waga, głośne brzmienie, luksusowe wykończenie wnętrza... a potem przy pierwszym lepszym wciśnięciu gazu tracą przyczepność i lecą w bok
Najzabawniejsze jest to, że grupą docelową według producenta są bardzo doświadczeni kierowcy, którzy będą potrafili wycisnąć z tego cacka siódme poty na torze i bić rekordy w wyścigach, podczas gdy w praktyce kupują je przede wszystkim pryszczate półmózgi mające bogatego tatusia, albo pajace publiczni pokroju Wojewódzkiego, którzy chcą tylko zwrócić na siebie uwagę tych wszystkich pudelków i innych gówno-mediów...



Te auta mają dwa cele:
- zwracac uwagę
- zapierdalać
Nie trzeba ich łączyć. Także jak masz siano to kupujesz bo cię po prostu stać i chcesz to pokazać. A jak jeszcze umiesz tym zapierdalać to auto wykorzystane w 100%
A co do kierowcy z filmu- nie spodziewał się utraty przyczepności i za późno wszystko zrobił. Wystarczyło w odpowiednim momencie odpuścić gaz, nic więcej.
Zgłoś
Avatar
Hollow_Man 2021-05-07, 12:05 7
Zenonn napisał/a:

Te auta mają dwa cele:
- zwracac uwagę
- zapierdalać
Nie trzeba ich łączyć. Także jak masz siano to kupujesz bo cię po prostu stać i chcesz to pokazać. A jak jeszcze umiesz tym zapierdalać to auto wykorzystane w 100%
A co do kierowcy z filmu- nie spodziewał się utraty przyczepności i za późno wszystko zrobił. Wystarczyło w odpowiednim momencie odpuścić gaz, nic więcej.



on właśnie odpuścił gaz i to go zgubiło. Był podobny wypadek w Anglii i pewien kierowca wyścigowy o ile mnie pamięć nie myli ładnie to wtedy wytłumaczył jakie umiejętności zawiodły, miedzy innymi odpuszczenie gazu i brak odpowiedniej kontry.
Zgłoś
Avatar
pazuzu 2021-05-07, 13:20 9
Gdyby nie wyłączył kontroli trakcji to by tak nie poleciał.
Zgłoś
Avatar
Zenonn 2021-05-07, 13:21 2
Hollow_Man napisał/a:

on właśnie odpuścił gaz i to go zgubiło. Był podobny wypadek w Anglii i pewien kierowca wyścigowy o ile mnie pamięć nie myli ładnie to wtedy wytłumaczył jakie umiejętności zawiodły, miedzy innymi odpuszczenie gazu i brak odpowiedniej kontry.



Jak odpuszczasz gaz za późno to nic nie pomoże. Wystarczyło odpuścić jak tylko stracił trakcję. Jak już idziesz bokiem to trzeba umieć to kontrolować albo po prostu dać na maksa po heblach, a systemy być moze cię uratują.
Zgłoś
Avatar
nowynick 2021-05-07, 13:28 1
grudzin7 napisał/a:

Zawsze mnie bawiły te "supersamochody", które na papierze wyglądają ekstra - super wysoka moc, niska waga, głośne brzmienie, luksusowe wykończenie wnętrza... a potem przy pierwszym lepszym wciśnięciu gazu tracą przyczepność i lecą w bok
Najzabawniejsze jest to, że grupą docelową według producenta są bardzo doświadczeni kierowcy, którzy będą potrafili wycisnąć z tego cacka siódme poty na torze i bić rekordy w wyścigach, podczas gdy w praktyce kupują je przede wszystkim pryszczate półmózgi mające bogatego tatusia, albo pajace publiczni pokroju Wojewódzkiego, którzy chcą tylko zwrócić na siebie uwagę tych wszystkich pudelków i innych gówno-mediów...



Kiedyś tak było że żeby móc kupić Ferrari to trzeba było mieć specjalną licencję tej firmy, praktycznie prawko jazdy na sportowy samochód. Kiedyś jeździć tym czymś było większym prestiżem niż dziś....
Zgłoś
Avatar
baronturbina 2021-05-07, 14:06 2
Miałem napisać jakiś mądry komentarz ale po chuj. Większość ludzi jeździ jak pizdy a głównie ci weekendowi kierowcy. Kiedyś Ferrari, Porsche czy inne nie miały systemów wspomagających i takie auta dostawali tylko ci co potrafili jeździć. Reasumując: gość rozjebal bo jest niedojebany!
Zgłoś
Avatar
Policeman 2021-05-07, 14:40 2
Cóż, widać, że dał w palnik, na dużym skręcie kół potem nagle skręcił koła w drugą stronę dalej trzymając gaz [koła obracają się w miejscu]. Gdyby odpuścił trochę mocy, dałby radę to wyprowadzić, ale pewnie do momentu zanim go obróciło myślał, że już jest po wszystkim. Tylko 3-4 razy jechałem autem o takiej mocy i to nie jakoś na torze, ale ot tak po mieście. Ogólnie nie widziałem w tym większego sensu, czasem jest więcej miejsca, ale te auto wyrywa z kopa, a za chwilę światła, skręty, ronda, wszędzie przejścia dla pieszych, często bez świateł.

P.S sam jeżdżę autem które ma ciut ponad 250 koni i napęd na 4 koła, naprawdę ma kurewskiego kopa i jeśli ktoś nie ściga się po torze, to coś takiego daje już MNÓSTWO radości z jazdy, a jednocześnie jest łatwe w prowadzeniu i panowaniu. Oczywiście to jest dla ludzi z wyobraźnią, a nie debili by szpanować, kretynów, którzy nie potrafią jeździć, nie mają wyczucia, nie umieją ocenić odległości jest niestety mnóstwo. W tym roku na razie mam bez szkody, ale w tamtym pewna urocza idiotka wyjebała mi w bok auta ot tak zmieniając pas bez patrzenia. Chuj jasny strzela, bo co z tego, że nie moja wina, jak trzeba potem auto zawieźć, czekać na naprawy, dzwonić do ubezpieczyciela, auto już ma nasrane w historii etc.
Zgłoś
Avatar
dżonyłojlker 2021-05-07, 15:11
baronturbina napisał/a:

Miałem napisać jakiś mądry komentarz



Nie kłam.

Policeman napisał/a:

Cóż, widać, że dał w palnik, na dużym skręcie kół potem nagle skręcił koła w drugą stronę dalej trzymając gaz [koła obracają się w miejscu]. Gdyby odpuścił trochę mocy, dałby radę to wyprowadzić, ale pewnie do momentu zanim go obróciło myślał, że już jest po wszystkim. Tylko 3-4 razy jechałem autem o takiej mocy i to nie jakoś na torze, ale ot tak po mieście. Ogólnie nie widziałem w tym większego sensu, czasem jest więcej miejsca, ale te auto wyrywa z kopa, a za chwilę światła, skręty, ronda, wszędzie przejścia dla pieszych, często bez świateł.
P.S sam jeżdżę autem które ma ciut ponad 250 koni i napęd na 4 koła, naprawdę ma kurewskiego kopa i jeśli ktoś nie ściga się po torze, to coś takiego daje już MNÓSTWO radości z jazdy, a jednocześnie jest łatwe w prowadzeniu i panowaniu. Oczywiście to jest dla ludzi z wyobraźnią, a nie debili by szpanować, kretynów, którzy nie potrafią jeździć, nie mają wyczucia, nie umieją ocenić odległości jest niestety mnóstwo. W tym roku na razie mam bez szkody, ale w tamtym pewna urocza idiotka wyjebała mi w bok auta ot tak zmieniając pas bez patrzenia. Chuj jasny strzela, bo co z tego, że nie moja wina, jak trzeba potem auto zawieźć, czekać na naprawy, dzwonić do ubezpieczyciela, auto już ma nasrane w historii etc.



Gdyby napisała to baba, to nie widziałbym w tym nic dziwnego, ale żeby chłop był taką pierdołą, to jest kurwa dramat.

______________

Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodów
Zgłoś
Avatar
n3grom 2021-05-07, 15:15
A mnie zawsza zastanawia, stac ludzi na takie auta i zaden baran nie wpadnie na pomysl dokupic jazde z instruktorem taka fura na torze? Chociazby wlasnie zeby sprawdzic jak sie auto zachowuje i na ile sie z nim dobrze czuje zeby na drodze wiedziec jak wykorzystac takie auto i te jego bajery wszystkie
Zgłoś
Avatar
PsikutaBezS 2021-05-07, 16:57 1
Bo napęd na tył to jedno wielkie gówno i przeżytek.
Zgłoś
Avatar
dżonyłojlker 2021-05-07, 17:14 12
PsikutaBezS napisał/a:

Bo napęd na tył to jedno wielkie gówno i przeżytek.



Popraw rurki, bo zbyt mocno wżynają ci się w cipkę.

______________

Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodów
Zgłoś
Avatar
htp 2021-05-07, 17:24 6
PsikutaBezS napisał/a:

Bo napęd na tył to jedno wielkie gówno i przeżytek.



Powiedz to konstruktorom F1. Na pewno posłuchają twojej rady i zrobią bolid z napędem na przód.
Zgłoś
Avatar
kolosasz 2021-05-07, 17:37 1
anuszka kupiła olej i go rozlała. zło czai się wszędzie, nawet w drogich autach

______________

Ja jestem patriotą! A ty kim jesteś?

tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/sedzia-uczy-oskarzonego-czym-jest-patri...
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów