18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
pakicito 2012-06-07, 10:14 9
albo od suva
Zgłoś
Avatar
ferro 2012-06-07, 10:16 16
oryginalnym szerokim też tak nie zrobisz
Zgłoś
Avatar
ru_ziolo 2012-06-07, 10:21 3
Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.

P.S. film z pustyni moab
Zgłoś
Avatar
ferro 2012-06-07, 11:27
ru_ziolo napisał/a:

Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.

P.S. film z pustyni moab



h1 mysle ze by dał rade tzn w wersji wojskowej nieopancerzonej, bo "uliczna" troszkę inne oponki ma
Defender w oryginale to ma takie opony, że śmiech na sali Ale już bez wiekszych modów, nawet po samej zmianie oponek samochód jest zajebisty Wg mnie klasyk, który przewyższa konkurencje.
Zgłoś
Avatar
jeloo 2012-06-07, 11:35
@up

A ja uważam, że bez przygotowania nawet H1 by sobie nie poradził. Terenówka ma się poruszać w terenie, ale jest projektowana raczej pod błoto, różnego rodzaju delikatne podjazdy i ogólnie ma sobie radzić tam, gdzie zapuszczają się tylko ludzie normalni Jak ktoś chce robić takie rzeczy, musi niestety nieco w samochód zainwestować. Inne opony, inne zawieszenie i takie tam bajery.
Zgłoś
Avatar
ru_ziolo 2012-06-07, 12:20
Pod rock crawling MTki sie nie nadaja wiec tez dedykowane opony trzeba. Szkoda, ze u nas legalnie nie mozna pojezdzic offroadowo po lasach i gorkach. Pieprzone zakazy Co nie zmienia faktu, ze i tak sie jezdzi ))))
Zgłoś
Avatar
minetek 2012-06-07, 13:16 5
H1 mógłby się do tej dziury wgóle nie zmieścić
tosz to ma gabaryty kombajnu BIZON:
Zgłoś
Avatar
o................9 2012-06-07, 13:47 56
Zgłoś
Avatar
A................h 2012-06-07, 13:51 2
Zapraszam na dowolne rajdy 4x4 w naszych polskich lasach, żeby zobaczyć prawdziwe wyczyny.
Każdy polski leśniczy by z tej dziury maluchem wyjechał.
Zgłoś
Avatar
BlackMamba 2012-06-07, 13:54 7
Skoda Yeti to auto klasy SUV. Od tego rodzaju samochodów nie wymaga się ,żeby przeprawiały się przez wąwozy Amazonii ,czy kaniony, tylko mają mieć podniesione zawieszenie ( jak i całą geometrię ) dla bezpieczeństwa , mają być większe (zwykle robią jako samochody rodzinne ), a napęd 4x4 ma służyć wyprawom na drogi gruntowe , do lasów , no szczególnie przydaje się zimową porą.

Porównywanie takich samochodów do przeprawowych terenówek to trochę brak pojęcia w temacie.
Zgłoś
Avatar
Estilio 2012-06-07, 14:03 1
Jak kolega wyżej wspomniał Yeti to SUV więc z definicji nie jest stworzone do pokonywania takich przeszkód. Poza tym oprócz samego samochodu bardzo ważne są opony. Załóż temu jeepowi z filmiku opony takie jak ma Skoda i wtedy też gówno osiągniesz.
Zgłoś
Avatar
maciupeq 2012-06-07, 14:04

Jak taki kozak jesteś, to zrób to samo jeepem cherokee wprost z salonu.
Zgłoś
Avatar
hell.no 2012-06-07, 14:04
W sam raz na polskie drogi, no te w lepszym stanie...
Zgłoś
Avatar
JURIJ_77 2012-06-07, 14:05
BlackMamba napisał/a:

a napęd 4x4 ma służyć wyprawom na drogi gruntowe



niby OK, ale w tych samochodach (typu SUV) to nie jest prawdziwy 4x4 ... komputerem dołączany jest przód/tył w czasie straty przyczepności przez którąś oś. Za terenówkę uznałbym dopiero pojazd, który posiada centralny dyfer i reduktor. Ale to tylko takie moje przemyślenia.

A co do filmu - żaden samochód w serii (nie specjalistyczny) nie poradziłby sobie z zadaniem jak na filmie - przede wszystkim opony, później zawiecha +kilka cm. - co za tym idzie zwiększą nam się kąty najazdu/natarcia i zjazdu. Pozdro.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie