Jeep Cherokee XJ przejeżdża przez wielką dziurę. Przykład na to, czym różni się samochód terenowy od bulwarówek.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
26 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.
P.S. film z pustyni moab
P.S. film z pustyni moab
ru_ziolo napisał/a:
Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.
P.S. film z pustyni moab
h1 mysle ze by dał rade tzn w wersji wojskowej nieopancerzonej, bo "uliczna" troszkę inne oponki ma
Defender w oryginale to ma takie opony, że śmiech na sali Ale już bez wiekszych modów, nawet po samej zmianie oponek samochód jest zajebisty Wg mnie klasyk, który przewyższa konkurencje.
@up
A ja uważam, że bez przygotowania nawet H1 by sobie nie poradził. Terenówka ma się poruszać w terenie, ale jest projektowana raczej pod błoto, różnego rodzaju delikatne podjazdy i ogólnie ma sobie radzić tam, gdzie zapuszczają się tylko ludzie normalni Jak ktoś chce robić takie rzeczy, musi niestety nieco w samochód zainwestować. Inne opony, inne zawieszenie i takie tam bajery.
A ja uważam, że bez przygotowania nawet H1 by sobie nie poradził. Terenówka ma się poruszać w terenie, ale jest projektowana raczej pod błoto, różnego rodzaju delikatne podjazdy i ogólnie ma sobie radzić tam, gdzie zapuszczają się tylko ludzie normalni Jak ktoś chce robić takie rzeczy, musi niestety nieco w samochód zainwestować. Inne opony, inne zawieszenie i takie tam bajery.
Pod rock crawling MTki sie nie nadaja wiec tez dedykowane opony trzeba. Szkoda, ze u nas legalnie nie mozna pojezdzic offroadowo po lasach i gorkach. Pieprzone zakazy Co nie zmienia faktu, ze i tak sie jezdzi ))))
Zapraszam na dowolne rajdy 4x4 w naszych polskich lasach, żeby zobaczyć prawdziwe wyczyny.
Każdy polski leśniczy by z tej dziury maluchem wyjechał.
Każdy polski leśniczy by z tej dziury maluchem wyjechał.
Skoda Yeti to auto klasy SUV. Od tego rodzaju samochodów nie wymaga się ,żeby przeprawiały się przez wąwozy Amazonii ,czy kaniony, tylko mają mieć podniesione zawieszenie ( jak i całą geometrię ) dla bezpieczeństwa , mają być większe (zwykle robią jako samochody rodzinne ), a napęd 4x4 ma służyć wyprawom na drogi gruntowe , do lasów , no szczególnie przydaje się zimową porą.
Porównywanie takich samochodów do przeprawowych terenówek to trochę brak pojęcia w temacie.
Porównywanie takich samochodów do przeprawowych terenówek to trochę brak pojęcia w temacie.
Jak kolega wyżej wspomniał Yeti to SUV więc z definicji nie jest stworzone do pokonywania takich przeszkód. Poza tym oprócz samego samochodu bardzo ważne są opony. Załóż temu jeepowi z filmiku opony takie jak ma Skoda i wtedy też gówno osiągniesz.
Jak taki kozak jesteś, to zrób to samo jeepem cherokee wprost z salonu.
BlackMamba napisał/a:
a napęd 4x4 ma służyć wyprawom na drogi gruntowe
niby OK, ale w tych samochodach (typu SUV) to nie jest prawdziwy 4x4 ... komputerem dołączany jest przód/tył w czasie straty przyczepności przez którąś oś. Za terenówkę uznałbym dopiero pojazd, który posiada centralny dyfer i reduktor. Ale to tylko takie moje przemyślenia.
A co do filmu - żaden samochód w serii (nie specjalistyczny) nie poradziłby sobie z zadaniem jak na filmie - przede wszystkim opony, później zawiecha +kilka cm. - co za tym idzie zwiększą nam się kąty najazdu/natarcia i zjazdu. Pozdro.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów