Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (2) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Absurdy call center
Andylon • 2015-05-18, 2:07
Pracuje w call center pewnej znanej sieci. Dla informacji nie zajmuje się typową sprzedażą czyli wydzwanianiem do klientów tylko najzwyczajniej odbieram połączenia przychodzące. W większości są to pytania o za duże faktury , na które reakcje są dwie:
a)Opierdolić za własną głupotę i niedoczytanie Regulaminu Oferty i być usatysfakcjonowanym , że wyżebrało się rekompensatę pokroju 5 zł
b)Zrozumieć, dopytać o przyszłe płatności i podziękować.
Do tego dochodzą sprawy związane z niedziałającym internetem czy też inne bzdety. Generalnie 95% tych cepów tak naprawdę nie musiałoby dzwonić gdyż wszystkie informacje mają dostępne za darmo na stronie i za pomocą krótkich kodów w telefonie. Historii jest multum i praktycznie nie da się spamiętać wszystkiego gdyż po 8 godzinach pracy człowiek ma przeprany mózg przez nadmiar ludzkiej głupoty, niezaradności itp. Czasem wręcz chce się wyprzeć pokrewieństwa gatunkowego. Jako, że to jest mój pierwszy temat dodam dwie sytuacje, których za cholerę nie zapomnę.

Sytuacja nr 1

(J)a: Witam w X w czym mogę pomóc?
(K)lientka: A wie pan bo ja w sms-ie dostałam ogromną kwotę do zapłaty. Mógłby pan sprawdzić?
J: Oczywiście.
Weryfikuje klientkę i informuję o należnościach:
J: Proszę pani do zapłaty jest kwota 35 zł , nie ma żadnych innych zaległości
K:Ale jak to ja w sms-ie mam znacznie więcej!
J: Mogę spytać ile?
( historia z zeszłego roku)
K: 2014 z groszami
(lampka się zapala)
J: Proszę pani... to jest data
K: Jaka data?
J: Aktualna...
K: Aha
Babka się rozłączyła niemal natychmiastowo, a ja się gapiłem w sufit jak warzywo.

Sytuacja nr 2

J: Witam w X w czym mogę pomóc?
K: Niech mi pan wyłączy jedną aplikację, która przyznam wcisnąłem uchem przypadkowo bo to dotykowy mam. bla bla bla (Klienci czasem lubią zacząć opowiadać historię z życia więc trzeba umieć klienta na dobry tor sprowadzić)Po weryfikacji i wyłączeniu aplikacji.
K: Pan wie co, ja składam reklamację.
J: Mogę się spytać odnośnie czego?
K: A wie pan , uważam, że wy specjalnie umieściliście tą aplikację w spisie telefonów, żebym ja miał specjalnie przypadkowo wcisnąć to uchem.
Przyznam oniemiałem wtedy na chwilę bo nie wierzyłem po prostu w to co on powiedział. Dodam, że klient biznesowy coś pokroju Sklep Osiedlowy Janex
J: Cóż wie pan, że reklamacja będzie niezasadna? Przyznał się pan na początku rozmowy, że to z pana winy nastąpiło włączenie tej aplikacji i dodatkowo reklamacja dotyczy nienależytego świadczenia usług z naszej strony co w tym przypadku miejsca nie miało. Czy w czymś mogę jeszcze panu pomóc?
K: Yyyyyy...pierdol się

Praca jest jaka jest . Nie ma co narzekać na zarobki i elastyczność grafików pracy.O ile do tego chlewu podchodzi się dystansem i przekonaniem, że 95 % dzwoniących to faktycznie debile bez problemu można sobie poradzić ze zdecydowaną ilością klientów.

Jak się spodobało to pewnie w przyszłości wrzucę więcej,a jak nie to cóż ... wyjebać
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
The_Generat 2015-05-18, 11:52 1
Polowa sie przypierdala bo nie przeszli rozmowy kwalifikacyjnej do pracy na infolinii, taka zemsta zza sadistica...
Zgłoś
Avatar
GreXiu 2015-05-18, 12:02
OHOHOHO... będzie co czytać w komentarzach, biegnę po popcorn!
Zgłoś
Avatar
kalboy92 2015-05-18, 12:02 4
Też pracuję na CC, ale na helpdesku - tam to dopiero dzwonią ewenementy...
Koleś modem zamurowany miał uwaga: W ŚCIANIE!!

Pytając się dlaczego: bo tak go nie widać i jest ładnie. (?)
Zgłoś
Avatar
zly_ 2015-05-18, 12:06 1
tylko dwie historie? Co to, demo? Nie ma piwa.
Zgłoś
Avatar
b................s 2015-05-18, 12:07 2
Też pracuję w CC przychodzącej.
Z ciekawości, ile u was płacą?
U nas zaczyna się od 12 zł/h i lecisz do 15zł/h + prowizje, bo można proponować przedłużenie umowy jak ktoś dzwoni. A z prowizji to wyciąga się 1k-2k na miesiąc, chociaż są rekiny co wyrabiają po 4k~.
Praca nie jest zła, lepsze to niż bycie jakimś jebanym robakiem na budowie za 8 zł/h. Tutaj przynajmniej siedzisz sobie w klimatyzowanym pomieszczeniu i masz wyjebane na klienta, można przeglądać demoty itp.
Zgłoś
Avatar
nightclaw 2015-05-18, 12:15
jak wy i tak po chuj jestescie. sytuacja sprzed 1/2 roku. zle sie cos w orange zaksiegowalo wiec w grudniu mialem oplacony styczen ale pazdzirnika nie = zaleglosc w platnosci = wylaczamy internet. teraz tak, przez internet nie sprawdze - bo nie ma, infolinia 1 pln 1 min ale 20 min czekania na konsultanta. konsultant nic nie moze, szef nic nie moze, jedyne co to przeksiegowanie ktore trwalo 10 dni, 10 kurwa dni z waszego konta na wasze konto a system nie odblokuje bo $$ sie nie zgadza. net do pracy potrzebny wiec spedzielm tydzien w kafejkach inetrnetowych, no ale odjeliscie 30 pln z rachunku - chwala bohaterom. plenta taka - chuja wiecie i chuja mozecie bo system nie pozwala - no ale to klient dupe zawraca
Zgłoś
Avatar
Lech1111 2015-05-18, 12:16
Pomocnik budowlańca ma 12zł za godzinę (jak ktoś ma mniej to jest ruchany), a mój znajomy miał dychę po "awansie" na infolinii we Wrocławiu,
Zgłoś
Avatar
GreXiu 2015-05-18, 12:19
SKR napisał/a:

Też miałem kiedyś ciekawą rozmowrę z BOK
Zadzwoniłem bo coś wyjebało internet w kosmos i bynajmniej nie był to wypięty kabel
po wstępie typu dzień dobry i weryfikacja
ja - proszę pana, coś mi nie działa net. Czy murze pan to sprawdzić i ew. zresetować linie ? - zawsze pomaga
bok - tak mamy w tym rejonie awarie przez te burze co ostatnio były - fakt były - infrmacje na bieżonco o stanie prac znajdzie pan na naszej stronie internetowej ...


AJAJAJAJAJ ale perełka.
Zgłoś
Avatar
bartzt 2015-05-18, 12:53 1
akurat to z tym klikaniem uchem przypadkowo aplikacji to typek miał racje kolego....

kiedys jak nie mialem jeszcze pakietu neta to co miesiac dochodzilo mi 5zł za wchodzenie w "orange-world" czy jakos tak, potem odkrylem ze wchodziło w to gówno w kieszeni bo wystarczylo ze odblokowal sie ekran i przesuwało sie palcem (czyli udem w kieszeni) PO TAPECIE w jednym miejscu konkretnym i odpalało aplikacje przypadek ? ta, jasne
Zgłoś
Avatar
wojniz2 2015-05-18, 13:26 1
@baadumtss, mów gdzie tacy tani pomocnicy - biorę od ręki dziesięciu. 8zł/h na budowie to płacili 10 lat temu zwykłemu od łopaty, co nic nie musi umieć i być na tyle trzeźwym, żeby ustał na nogach.
Zgłoś
Avatar
olewojciech 2015-05-18, 13:38 2
Ja kiedyś dzwonie do babki, a ona do mnie że nie teraz bo jest u męża w szpitalu. Prosze zadzwonić za kilka dni.
Ok dzwonie za kilka dni, a ona do mnie że nie teraz bo jest: na pogrzebie męża xD

mój autentyk
Zgłoś
Avatar
b................s 2015-05-18, 13:46
No może przesadziłem z tym 8 zł/h, ale nawet jakby było 12 to i tak żenada za pracę fizyczną.
Lepiej posiedzieć, poświrować pawiana i mieć te 4-5 tys miesięcznie, niż zapierdalać w upały jak jakiś karaluch.
Zgłoś
Avatar
Braerious 2015-05-18, 13:48 2
Kiedyś też pracowałem w call center. Konkretnie Orange... między innymi dlatego tak bardzo tej firmy nie lubię. Ale pomińmy ten fakt i dorzucę coś swojego:

Biuro numerów:
Konsultant- Dzień dobry, z jakiego miasta potrzebuje pan numeru?
Klient- Pisz
Konsultant- no dobrze, ale z jakiego miasta?
Klient- Pisz!
Konsultant- no piszę! Ale jakie miasto SIĘ PYTAM?
Klient- Pisz!

Obsługa techniczna:
Długa rozmowa, ogólnie widać że będzie trudno. Mówisz jedno klient robi drugie otwierając przy tym masę programów i niepotrzebnych folderów. Po godzinie zdenerwowany konsultant mówi do klienta: Dobra, zacznijmy od początku! Niech pan zamknie wszystkie okna... po czym słychać jak klient wstaje z krzesła idzie do okna w swoim pokoju i zamyka
Zgłoś
Avatar
Spikeel 2015-05-18, 15:01 1
Studiując taka praca w call center jest idealna, bo przychodzisz kiedy chcesz 10zł za godzinę dostajesz na rękę i do tego jeszcze wchodzą prowizje. Gówno nie gówno lepiej coś sobie zarobić niż żebrać od rodziców.
Zgłoś
Avatar
Insaner 2015-05-18, 16:08 1
bloodwar napisał/a:

Pracujący w call center to debile, jak można się zmuszać do takiej chujowej pracy za 7 zł za godzine i jeszcze uważac dzwoniących do nich ludzi za debili? Oni może też są trochę nierozgarnięci ale przynajmniej mają prace dzięki której stać ich na posiadanie komórki z abonamentem!



Nie krytykowałbym tak ich pracowników. To nie jest praca na stałe, mało kto przepracowuje tam więcej jak pół roku/rok. Wymagania: osoba ucząca się, 18-26 lat, start od zaraz, elastyczne godziny pracy. To przyciąga uczniów, studentów, którzy wpadają i dorabiają sobie odbierając lub dzwoniąc. Wbrew pozorom nie tak łatwo znaleźć w dzisiejszych czasach prace dorywczą za więcej jak 10 zł brutto. Jeśli ja miałbym do wyboru takie durnowate call center i siedzenie na dupie na słuchawce, albo 8h dziennie męczącego machania łopatą w losowych warunkach atmosferycznych za powiedzmy 11,12, to wybór jest chyba oczywisty... W McDonaldzie podobnie płacą, ale to też niezła harówa.

baadumtss napisał/a:

No może przesadziłem z tym 8 zł/h, ale nawet jakby było 12 to i tak żenada za pracę fizyczną.
Lepiej posiedzieć, poświrować pawiana i mieć te 4-5 tys miesięcznie, niż zapierdalać w upały jak jakiś karaluch.



4-5 tys. netto miesięcznie w call center? to nawet w warszawie w której z reguły lepiej płacą niż gdzie indziej to tyle nie dostaje nawet obcojęzyczny konsultant telefoniczny. No, chyba że pracujesz 120h tygodniowo przez 5 lat i śpisz/jesz w przerwach w pracy. Mam trochę znajomych, którzy w czasie studiów bawili się w CC - w zależności od tego ile tam godzin potrafili wysiedzieć, to ich zarobkii wahały się od tysiąca, do dwóch netto. Na start panienka po socjologii, czy europeistyce, która dała komu trzeba i zajmowała się rekrutacją do takich obozowisk dumnie proponowała 10zł brutto przez pierwsze 3 miesiące, ale już potem całe 11/h!.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem