Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
🔥 Przesłanie do kozojebców - teraz popularne
Absurdy call center
Andylon • 2015-05-18, 2:07
Pracuje w call center pewnej znanej sieci. Dla informacji nie zajmuje się typową sprzedażą czyli wydzwanianiem do klientów tylko najzwyczajniej odbieram połączenia przychodzące. W większości są to pytania o za duże faktury , na które reakcje są dwie:
a)Opierdolić za własną głupotę i niedoczytanie Regulaminu Oferty i być usatysfakcjonowanym , że wyżebrało się rekompensatę pokroju 5 zł
b)Zrozumieć, dopytać o przyszłe płatności i podziękować.
Do tego dochodzą sprawy związane z niedziałającym internetem czy też inne bzdety. Generalnie 95% tych cepów tak naprawdę nie musiałoby dzwonić gdyż wszystkie informacje mają dostępne za darmo na stronie i za pomocą krótkich kodów w telefonie. Historii jest multum i praktycznie nie da się spamiętać wszystkiego gdyż po 8 godzinach pracy człowiek ma przeprany mózg przez nadmiar ludzkiej głupoty, niezaradności itp. Czasem wręcz chce się wyprzeć pokrewieństwa gatunkowego. Jako, że to jest mój pierwszy temat dodam dwie sytuacje, których za cholerę nie zapomnę.

Sytuacja nr 1

(J)a: Witam w X w czym mogę pomóc?
(K)lientka: A wie pan bo ja w sms-ie dostałam ogromną kwotę do zapłaty. Mógłby pan sprawdzić?
J: Oczywiście.
Weryfikuje klientkę i informuję o należnościach:
J: Proszę pani do zapłaty jest kwota 35 zł , nie ma żadnych innych zaległości
K:Ale jak to ja w sms-ie mam znacznie więcej!
J: Mogę spytać ile?
( historia z zeszłego roku)
K: 2014 z groszami
(lampka się zapala)
J: Proszę pani... to jest data
K: Jaka data?
J: Aktualna...
K: Aha
Babka się rozłączyła niemal natychmiastowo, a ja się gapiłem w sufit jak warzywo.

Sytuacja nr 2

J: Witam w X w czym mogę pomóc?
K: Niech mi pan wyłączy jedną aplikację, która przyznam wcisnąłem uchem przypadkowo bo to dotykowy mam. bla bla bla (Klienci czasem lubią zacząć opowiadać historię z życia więc trzeba umieć klienta na dobry tor sprowadzić)Po weryfikacji i wyłączeniu aplikacji.
K: Pan wie co, ja składam reklamację.
J: Mogę się spytać odnośnie czego?
K: A wie pan , uważam, że wy specjalnie umieściliście tą aplikację w spisie telefonów, żebym ja miał specjalnie przypadkowo wcisnąć to uchem.
Przyznam oniemiałem wtedy na chwilę bo nie wierzyłem po prostu w to co on powiedział. Dodam, że klient biznesowy coś pokroju Sklep Osiedlowy Janex
J: Cóż wie pan, że reklamacja będzie niezasadna? Przyznał się pan na początku rozmowy, że to z pana winy nastąpiło włączenie tej aplikacji i dodatkowo reklamacja dotyczy nienależytego świadczenia usług z naszej strony co w tym przypadku miejsca nie miało. Czy w czymś mogę jeszcze panu pomóc?
K: Yyyyyy...pierdol się

Praca jest jaka jest . Nie ma co narzekać na zarobki i elastyczność grafików pracy.O ile do tego chlewu podchodzi się dystansem i przekonaniem, że 95 % dzwoniących to faktycznie debile bez problemu można sobie poradzić ze zdecydowaną ilością klientów.

Jak się spodobało to pewnie w przyszłości wrzucę więcej,a jak nie to cóż ... wyjebać
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
z................m 2015-05-18, 2:18 38
Sam jesteś debilem. Ja już jedno wiem, srafolinie do niczego się nie nadają. Siedzi taki pojeb co ma 5 kartek przygotowanych z odpowiedziami i pierdoli jak ta katarynka. Chcesz się o coś zapytać, coś zmienić, coś wyjaśnić - to taki cep wie tyle co i ty. Będzie cie palant przełączał od jednego do drugiego. A to na tym samym poziomie ćwoki. Znowu kilka kartek od szefa i pierdolenie o tym samym.

Żadna praca nie hańbi ale to już można porównać z kurwami albo jakimś tele mango.

Dzień dobry, konsultant Chuje Muje, w czym mogę pomóc - to już wiesz, że w niczym.
Zgłoś
Avatar
Andylon 2015-05-18, 2:35 12
@zincum W takich infoliniach przewijają się tłumy ludzi . To na jakiego konsultanta trafisz jest zupełnie losowe. Albo trafisz na kogoś zielonego albo kogoś ogarniętego. Chcesz coś zapytać, zmienić , wyjaśnić - nie ma sprawy. Spodziewasz się cudów to ci nic nie poradzę co najwyżej przekażę najlepsze możliwe rozwiązanie. Oczywiście do twojego tępego łba to nie dotrze bo w końcu :"Jakim prawem, przecież mi się należy". Z kartek nic a nic nie czytamy.Przynajmniej tam gdzie ja pracuje. Wszystko jest kwestią zdobywania doświadczenia i wiedzy w tym zakresie. Gwarantuję ci nikt nam na kartkach tego nie podaje i co najwyżej to my na początku latamy od leadera do leadera dopytywać się o szczegóły rozwiązania problemu.

Ale jasne przypierdol się do infolinii, że są o kurwa INFOlinią. Nie wiem czego ty się kurwa spodziewałeś, żeby rozwiązać twój problem.
Zgłoś
Avatar
ObroncaUcisnionych 2015-05-18, 2:39 7
Możesz wrzucić więcej jak masz konkret kwiatki, ale musisz się pogodzić że nikt tu nie będzie pochwalał twojej pracy.
Zgłoś
Avatar
Antek01 2015-05-18, 2:50 2
Dawaj więcej. Ja tam lubię poczytać tego typu historie.
Zgłoś
Avatar
z................m 2015-05-18, 3:15 2
Ja się nie przypierdalam do ciebie. Nie rozumiesz tego? Chcesz zarobić na życie, ja to szanuję.

Ja się przypierdalam do systemu. Jak już chcesz rzeczowo, proszę bardzo. Mam gówno pod nową marką pomarańczy. Przedpłacałem wcześniejszej po 150, 200 złotych. Żeby mieć spokój na kilka miesięcy. No i nagle tak wyszło, że mi faktura na 7 złotych została wystawiona. Bo to ponad nadpłatę. 2 lata chujki moją kasą operują a za 7 złotych blokują połączenia wychodzące. Zadzwonisz, chcesz wyjaśnić, że jutro wpłata - ni chuja, nie ma z kim gadać. A za rozmowę z konsultantem srantem płacisz osobno. Z drugiego telefonu bo głupie chuje wszystko blokują. No i chuj. Nie zapłacę. Skoro ktoś tak mnie traktuje to i ja mam prawo mieć to w dupie. I kurwa dla zasady poczekam na komornika, może mi plomby z zębów wyciągać. A później poczekam na rozprawę w sądzie. Dla zasady, nie bo nie. A skoro to państwo stać na to, żebym siedział na garnuszku podatników za takie pierdoły. Ja jestem zadowolony. Nie będę musiał płacić za mieszkanie, żarcie, jeszcze do lekarza pójdę darmo.
Zgłoś
Avatar
Sudecki 2015-05-18, 3:21 82
Na twoim miejscu zmieniłbym pracę i wziął kredyt.
Zgłoś
Avatar
z................m 2015-05-18, 4:21
Mówisz. To weź za mnie, daję ci błogosławieństwo.
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2015-05-18, 8:24
Pracujący w call center to debile, jak można się zmuszać do takiej chujowej pracy za 7 zł za godzine i jeszcze uważac dzwoniących do nich ludzi za debili? Oni może też są trochę nierozgarnięci ale przynajmniej mają prace dzięki której stać ich na posiadanie komórki z abonamentem!
Zgłoś
Avatar
kap0 2015-05-18, 8:25 13
Pracuje w Vodafone UK nie uzywamy zadnych skrytow tylko call structure co czasem moze byc dosc interesujace.

Perelka z wczoraj.

X. witam w vf w czym moge pomoc
Z. tak chcialbym natychmiast rozwiazac umowe w trybie natychmiastowym wiem o 30dniowym wypowiedzeniu ale prosze zablokowac tel juz dzis.
X. Moge spytac o powod odejscia z naszej sieci?
Z. Tak to tel mojej kurwy zony ktora wlasnie ubiera sie wraz z kochankiem.
X. Aha tel juz zblokowany finalna faktura przyjedzie za 40dni. 10 dni po 30 dniowym wypowiedzeniu.
Z. Dziekuje do uslyszenia.
Zgłoś
Avatar
X................J 2015-05-18, 8:59 2
Historia bardziej nadaje się na piekielnych ;p
Zgłoś
Avatar
OpenStreetMaps 2015-05-18, 9:32
Komentarze raczej nie przychylne bo ludzi wkurwia że w takim Call center to zaprogramowane roboty pracują zwłaszcza jeśli to jest tego typu infolinia z której sami wydzwaniają do klientów z ofertami sprzedażowymi .
Mnie to kiedyś wkurzało a teraz bawi . I w rozmowie z takim konsultantem często sam pajacuję żeby się dobrze bawić.
Nie lubię sztuczności i drażnią mnie te wszystkie sytuacje gdy pracownik przy kasie musi zadawać każdemu klientowi całe mnóstwo dodatkowych pytań narzuconych odgórnie. Przeważnie słyszą ode mnie " Nie odpowiadam na pytania systemowe"
Albo namolne przepytywanki w Mac Donald , które w dodatku są pozbawione logiki
Bo jeśli przechodząc obok chcę wejść na chwilę sobie kupić hamburgera na drogę którego od razu zacznę konsumować to zaprogramowanemu robotowi pracownikowi nie mogę odpowiedzieć zgodnie z prawdą że na wynos . Zmuszają mnie do kłamstwa że na miejscu bo jak nie to dodatkowo zapakowany w papierową torbę dostanę .
Zresztą co to za zwyczaj żeby każdego odpytywać o to gdzie będzie jadł . Co ich to kurwa obchodzi ?!
Jeśli ktoś życzy sobie pierdolonego hamburgera dodatkowo pozawijanego dostawać to sam o to poprosi .
A logika Mac Donald że na wynos oznacza w dodatkowym opakowaniu jest żałosna
Bo ludzie od zawsze kupują żarcie które potem konsumują na ulicy take jak hogdogi , kebaby , gofry i nikt im tego specjalnie nie pakuje.
Zgłoś
Avatar
b................e 2015-05-18, 10:12 2
Andylon napisał/a:

Pracuje w call center pewnej znanej sieci.



Andylon napisał/a:

Do tego dochodzą sprawy związane z niedziałającym internetem



Czyżby Orange?
Zgłoś
Avatar
szpajder 2015-05-18, 10:26 6
Andylon napisał/a:


Do tego dochodzą sprawy związane z niedziałającym internetem czy też inne bzdety. Generalnie 95% tych cepów tak naprawdę nie musiałoby dzwonić gdyż wszystkie informacje mają dostępne za darmo na stronie i za pomocą krótkich kodów w telefonie.



Przypierdolę się, ale jak kurwa internet nie działa, to na stronę nie wejdziesz.

Poza tym, jak by dzwoniło tylko 5% prawdziwie potrzebujących kontaktu z call center, to byś roboty nie miał i 95% pozostałych konsultantów także.
Zgłoś
Avatar
SKR 2015-05-18, 10:51 3
Też miałem kiedyś ciekawą rozmowrę z BOK
Zadzwoniłem bo coś wyjebało internet w kosmos i bynajmniej nie był to wypięty kabel
po wstępie typu dzień dobry i weryfikacja
ja - proszę pana, coś mi nie działa net. Czy murze pan to sprawdzić i ew. zresetować linie ? - zawsze pomaga
bok - tak mamy w tym rejonie awarie przez te burze co ostatnio były - fakt były - infrmacje na bieżonco o stanie prac znajdzie pan na naszej stronie internetowej ...
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem