📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
18 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:26
@Serge
Dla adrenaliny, funu i wyżycia się.
Uprzedzając- tak, umiem też sobie tego dostarczyć z kobietą
Dla adrenaliny, funu i wyżycia się.
Uprzedzając- tak, umiem też sobie tego dostarczyć z kobietą
@Ryzuald po chuj wstawiasz tę reklamę DC i Monstera?
Oj, raczej juz tam nei siedzi 4a-ge. Znajac Japoncow to od razu silnik swapniety na cos wiekszego.
nie ma piwa za kierownice po zlej stronie^^
______________
[img:7fe23780ff]http://img.sadistic.pl/pics/75a254ac285b.jpg[/img:7fe23780ff]
włączyłem sobie ten filmik ale i tak oglądałem cycki w poprzednim materiale ... piękny dźwięk plus cycki ... czegóż więcej chcieć !!!
Kuba Błaszczykowski takim driftuje
kurde, ale spieprzyli samochód! Facet chce jechać w wyścigu a tu mu ciągle bokiem staje. Nie może cały czas wymanewrować żeby prosto jechać. Dopiero jak się przytula do bandy to ta go prowadzi prosto! Tak to jest jak się robi lanosa w gazie!
www.facebook.com/PlatnerstwoWarszawa
______________
Gdyby ktoś chciał się pobawić w jackass i potrzebuje do tego zbroi płytowej:www.facebook.com/PlatnerstwoWarszawa
@Loki91
Prawdziwe Hachi-Roku miało silnik 1,6 DOHC.
1,5 SOHC było montowany w Hachi-Go - ta sama buda, ale miała ~30 koni mniej (zależnie od rynku), delikatniejszą skrzynię i standardowy dyferencjał bez szpery (choć w 86 wymagał dopłaty). Raczej średnio się tym jeździ bokiem (ale nie niemożliwe).
Czyli kolega może mieć amerykańską Corollę SR5 lub AE85 albo źle napisałeś.
A teraz idę czytać 620 numer I-D
Prawdziwe Hachi-Roku miało silnik 1,6 DOHC.
1,5 SOHC było montowany w Hachi-Go - ta sama buda, ale miała ~30 koni mniej (zależnie od rynku), delikatniejszą skrzynię i standardowy dyferencjał bez szpery (choć w 86 wymagał dopłaty). Raczej średnio się tym jeździ bokiem (ale nie niemożliwe).
Czyli kolega może mieć amerykańską Corollę SR5 lub AE85 albo źle napisałeś.
A teraz idę czytać 620 numer I-D
a ja nie moge zrozumiec pedalkow chowajacych sie w karoseri i podniecajach sie jakimis autami.. pewnie spoko mozna se przyjbac 150 czy 200 na godzine ale zebe sie podniecac i posiwecac na to czas...
orzechccc napisał/a:
a ja nie moge zrozumiec pedalkow chowajacych sie w karoseri i podniecajach sie jakimis autami.. pewnie spoko mozna se przyjbac 150 czy 200 na godzine ale zebe sie podniecac i posiwecac na to czas...
Co? Nie masz prawa jazdy?
Skąd wiesz że to pedałki? Wycwelili cie?
______________
Gdyby ktoś chciał się pobawić w jackass i potrzebuje do tego zbroi płytowej:www.facebook.com/PlatnerstwoWarszawa
@Olo1990pl
Aż tak się nie znam. To auto brata, on się zna, jak będę miał z nim kontakt to spytam. Wiem tyle, że pojemność to 1.5 i z tego co pamiętam, to mówił, iż ma to 80-kilka KM. Do driftowania(nie zarzucania bokiem) to na pewno trzeba to porządnie przygotować- jak powiedziałem, kupił AE w opłakanym stanie blacharskim, technicznie w miarę ok. De facto z mojej wiedzy wynika, iż jest to Levin, nie Trueno(lampy przednie zwykłe- nie otwierane). A poza tym wygląda dokładnie jak AE86.
Może ma silnik oznaczony literką 3A? -> en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine
1.6DOHC czyli zwyczajne 4A-GE, tak?
W sumie być może to i AE85, albo zeswapowany silnik. Dopytam jak wrócę do domu.
Aż tak się nie znam. To auto brata, on się zna, jak będę miał z nim kontakt to spytam. Wiem tyle, że pojemność to 1.5 i z tego co pamiętam, to mówił, iż ma to 80-kilka KM. Do driftowania(nie zarzucania bokiem) to na pewno trzeba to porządnie przygotować- jak powiedziałem, kupił AE w opłakanym stanie blacharskim, technicznie w miarę ok. De facto z mojej wiedzy wynika, iż jest to Levin, nie Trueno(lampy przednie zwykłe- nie otwierane). A poza tym wygląda dokładnie jak AE86.
Może ma silnik oznaczony literką 3A? -> en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine
1.6DOHC czyli zwyczajne 4A-GE, tak?
W sumie być może to i AE85, albo zeswapowany silnik. Dopytam jak wrócę do domu.
Co do silników:
1,5 to silnik z serii 3A (bodajże 3A-U - 83 PS)
1,6 to stare poczciwe 4A-GE 16V (moc od 115-128hp w serii) lub SWAPowane z AE101/111 4A-GE 20V Silver/Black Top (160hp i 165hp) lub jak pisał ktoś wyżej 4A-GZE (czyli GE z turbiną) z 145-165 PS.
1,5 to silnik z serii 3A (bodajże 3A-U - 83 PS)
1,6 to stare poczciwe 4A-GE 16V (moc od 115-128hp w serii) lub SWAPowane z AE101/111 4A-GE 20V Silver/Black Top (160hp i 165hp) lub jak pisał ktoś wyżej 4A-GZE (czyli GE z turbiną) z 145-165 PS.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów