📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
chora moc jest potrzebna, żeby palić laka czterema kołami
tam to musi być cały czas pedał gazu w oporze masakra, to jest moc, to jest umiejętność
Z tego co pamiętam to stary w tej S2 ma około 800ph
Fani B-Grupy mogą przewijać dalej. Filmik o współczesnej Quattro
Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:
@up bicz plz
@up dokładnie
Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )
A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM
Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg
Pozdro dla fanów OOOO ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy
Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )
A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM
Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg
Pozdro dla fanów OOOO ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy
@up choć należę do B-grupy pozdrawiam również, stare Audi piękne autka;) gość w 1:58 tym cygarem rozjebał system:D oj tak masz racje trochę śniegu by się przydało, to i ja pokatowałbym swoją e39...
Piwko!
Piwko!
@up, up
Sam, jeszcze w tym roku, miałem 100 C3 w Quattro. Silniczek 2.2 Turbo. Czarny Avant Autko nie do pokonania w konkurencji komfort jazdy na autostradzie, które zaraz potem mogło wjechać w głębokie błoto lub śnieg z przyczepką drewną. Blokowany elektronicznie tylny dyfer dawał radę w najtrudniejszych sytuacjach i o dziwo po 22 latach użytkowania nic się z tym napędem nie działo. Drifting owszem, ale tylko zimą. Nic nie odbierze przyjemności kontrolowania wychylenia gazem
Uważam jednak, że do zawodowego driftu na asfalcie lepiej nadaję się klasyczny układ RWD. Owszem, Audi ma rajdowy rodowód, ale od jakiegoś czasu skupiło się na sukcesach w zupełnie innych kategoriach sportów motorowych (patrz hybrydowy LMP1 w dieslu). Swoją drogą, to szkoda, że nie mamy takiej A4 czy A5 w wersji WRC.
Sam, jeszcze w tym roku, miałem 100 C3 w Quattro. Silniczek 2.2 Turbo. Czarny Avant Autko nie do pokonania w konkurencji komfort jazdy na autostradzie, które zaraz potem mogło wjechać w głębokie błoto lub śnieg z przyczepką drewną. Blokowany elektronicznie tylny dyfer dawał radę w najtrudniejszych sytuacjach i o dziwo po 22 latach użytkowania nic się z tym napędem nie działo. Drifting owszem, ale tylko zimą. Nic nie odbierze przyjemności kontrolowania wychylenia gazem
Uważam jednak, że do zawodowego driftu na asfalcie lepiej nadaję się klasyczny układ RWD. Owszem, Audi ma rajdowy rodowód, ale od jakiegoś czasu skupiło się na sukcesach w zupełnie innych kategoriach sportów motorowych (patrz hybrydowy LMP1 w dieslu). Swoją drogą, to szkoda, że nie mamy takiej A4 czy A5 w wersji WRC.
przedewszystkim audo sie skupilo na byciu bogatsza wersja vw (skads sie wzielo powiedzenie audi - volkswagen w cenie mercedesa ) i o quattro mozna w wiekszosci przypadkow pomazyc, zamiast tego jest quattro-haldex
wciazszukam napisał/a:
Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:
Ta tylko flexem trzeba wyciąć ograniczniki skrętu!!!
ripman napisał/a:
@up dokładnie
Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )
A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM
Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg
Pozdro dla fanów OOOO ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy
Również czekam na śnieg by pobawić się A4 2.5 V6 TDI z quattro, zamówiłem sobie taką naklejeczke
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów