18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:23
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:16
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:44
Avatar
k18t 2012-11-02, 16:14 10
chora moc jest potrzebna, żeby palić laka czterema kołami
Zgłoś
Avatar
Dziamian 2012-11-02, 18:22
tam to musi być cały czas pedał gazu w oporze masakra, to jest moc, to jest umiejętność
Zgłoś
Avatar
jednorozecbogus 2012-11-02, 19:43 1
Z tego co pamiętam to stary w tej S2 ma około 800ph
Zgłoś
Avatar
vagrant326 2012-11-02, 21:22
Fani B-Grupy mogą przewijać dalej. Filmik o współczesnej Quattro
Zgłoś
Avatar
wciazszukam 2012-11-02, 22:15 7
Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:

Zgłoś
Avatar
doryjan 2012-11-02, 22:54 1
@up bicz plz
Zgłoś
Avatar
ripman 2012-11-02, 23:07 2
@up dokładnie

Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )

A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM

Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg

Pozdro dla fanów OOOO ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy
Zgłoś
Avatar
Skora2 2012-11-03, 0:27 1
@up choć należę do B-grupy pozdrawiam również, stare Audi piękne autka;) gość w 1:58 tym cygarem rozjebał system:D oj tak masz racje trochę śniegu by się przydało, to i ja pokatowałbym swoją e39...
Piwko!
Zgłoś
Avatar
wciazszukam 2012-11-03, 0:40
@up, up

Sam, jeszcze w tym roku, miałem 100 C3 w Quattro. Silniczek 2.2 Turbo. Czarny Avant Autko nie do pokonania w konkurencji komfort jazdy na autostradzie, które zaraz potem mogło wjechać w głębokie błoto lub śnieg z przyczepką drewną. Blokowany elektronicznie tylny dyfer dawał radę w najtrudniejszych sytuacjach i o dziwo po 22 latach użytkowania nic się z tym napędem nie działo. Drifting owszem, ale tylko zimą. Nic nie odbierze przyjemności kontrolowania wychylenia gazem

Uważam jednak, że do zawodowego driftu na asfalcie lepiej nadaję się klasyczny układ RWD. Owszem, Audi ma rajdowy rodowód, ale od jakiegoś czasu skupiło się na sukcesach w zupełnie innych kategoriach sportów motorowych (patrz hybrydowy LMP1 w dieslu). Swoją drogą, to szkoda, że nie mamy takiej A4 czy A5 w wersji WRC.
Zgłoś
Avatar
mare30ks 2012-11-03, 9:39
przedewszystkim audo sie skupilo na byciu bogatsza wersja vw (skads sie wzielo powiedzenie audi - volkswagen w cenie mercedesa ) i o quattro mozna w wiekszosci przypadkow pomazyc, zamiast tego jest quattro-haldex
Zgłoś
Avatar
Luksus40percent 2012-11-03, 13:20
wciazszukam napisał/a:

Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:



Ta tylko flexem trzeba wyciąć ograniczniki skrętu!!!
Zgłoś
Avatar
Czary 2012-11-03, 17:34
ripman napisał/a:

@up dokładnie

Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )

A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM

Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg

Pozdro dla fanów OOOO ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy



Również czekam na śnieg by pobawić się A4 2.5 V6 TDI z quattro, zamówiłem sobie taką naklejeczke

Zgłoś