Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
z chwilą opracowania super wydajnych źródeł energii dla elektryków...
Obawiam się, że nie dożyjemy tego naszego pęknięcia dupsko
Just sayin'
Obawiam się, że nie dożyjemy tego naszego pęknięcia dupsko
Just sayin'
nie martw się o technologię, nie wszystko na raz bo kasa gdzieś musi się zgadzać.
były już dawno takie elektryki jak widać na filmie, oto przykład se stajni Porsche:
2 silniki gaźnikowe, 12-cylindrowe Maybach HL120 TRM poruszające 2 silniki elektryczne Porsche/Siemens-Schuckert o mocy 300 KM (221 kW) przy 3000 obr./min (każdy)
Czyli jak dobrze rozumiem, elektryk napędzany silnikiem spalinowym?
Czyli jak dobrze rozumiem, elektryk napędzany silnikiem spalinowym?
Dokładnie. Jeden z najgorszych niemieckich pojazdów drugiej wojny. To badziewie ciągle sie rozwalało. Bardziej niż tygrysy, czy ruskie t34.
A widzę cioty jarające się elektrykami dalej nie ogarniają, że to ściema jest taka jak demokracja.
Niemcy własnie pracują nad 2 róznymi metodami napędu które używają własnie spalinowego i elektrycznego silnika.
Za rok tesla będzie szła na szrot, bo wersja niemiecka jest nie tylko przyjazna bardziej środowisku, ale też ma znacznie lepszy zasięg.
Czyli jak dobrze rozumiem, elektryk napędzany silnikiem spalinowym?
Jak na filmie.
Dokładnie. Jeden z najgorszych niemieckich pojazdów drugiej wojny. To badziewie ciągle sie rozwalało. Bardziej niż tygrysy, czy ruskie t34.
A widzę cioty jarające się elektrykami dalej nie ogarniają, że to ściema jest taka jak demokracja.
Niemcy własnie pracują nad 2 róznymi metodami napędu które używają własnie spalinowego i elektrycznego silnika.
Za rok tesla będzie szła na szrot, bo wersja niemiecka jest nie tylko przyjazna bardziej środowisku, ale też ma znacznie lepszy zasięg.
To badziewie miało być Tygrysem, ale wysypało się w trakcie prób poligonowych, a że Adolf lubił Ferdynanda, to zamówił w ciemno 50 takich cudownych podwozi, z którymi coś trzeba było zrobić. I zrobili działa samobieżne. Dodam, że lokomotywy spalinowe działają w podobny sposób.
Czyli jak dobrze rozumiem, elektryk napędzany silnikiem spalinowym?
Jak połowa lokomotyw w Polsce . Takie kombo jest sprawniejsze niż sam silnik spalinowy . Przy tych gabarytach to są spore pieniądze .
Co do filmu to żaden wynalazek . BMW i3 z Range Extenderem to już dawno jest . Pod bagażnikiem jest silnik z motocykla których BMW też ma sporo w ofercie . Daje to możliwość bezstresowej jazdy do stacji ładowania i nie zostaniesz na środku pola albo lasu . Bo akumulator wystarcza na 120 km około . Czyli mało .
Elektryki to szmelc. Przynajmniej na obecnym stopniu rozwoju. Tesli już po kilku latach zasięg spada poniżej 100 km. Gubi energię kiedy stoi nieużywana i to sporo.
Podaj chociaż jeden wiarygodny przykład Tesli z zasięgiem poniżej 100 km.
Podaj chociaż jeden wiarygodny przykład Tesli z zasięgiem poniżej 100 km.
Ostatnio był artykuł o tesli kilkuletniej i miała zasięg 80 km nie pozdrawiam
Wytrzymałem na tym rok, w zimie to praktycznie nie używalne auto w lecie też jeśli chcesz mieć klime XD to GÓWNO.
O wykończeniu wnętrza nie wspomnę coś jak lanos z jasną tapicerką cienką jak papier, popękała przy 1 mocnym słoneczku. Reklama typu auto do miasta... to se zamów lepiej ubera. Jak przyszła niższa temperatura to zasięg spadł tak mocno, że bałem się wyjechać z parkingu.
Drugie to tesla s firmówka bo dobra dopłata i tak dalej XD.
Tutaj dużo lepiej, jednak nadal to KUPA. Planowanie trasy po ładowarkach to dramat, co z tego, że np. zajmuje to kilkadziesiąt minut akurat postawić klocka po kawie i hot dogu jak pozajmowane. KAŻDA ale KAŻDA trasa wiązała się ze srogim planowaniem, dłuższym czasem i wyłączaniem albo podzespołów albo jazdą z prędkością matiza. Jeszcze jeździłem za czasów, gdzie usterki rozwiązywało się w Berlinie także auto praktycznie nieużywalne.
O fajnie dużo konióf porobiłem inną furę, no.. tylko on zapierdala cały czas 140km/h (lub więcej ) na Amber a ja kulam się 90 max żeby dojechać doładowania!!
Wyleczyłem się z tego gówna i mam DIESLA jebać to. Tankuję w Krakowie i dojeżdżam do Malborka i w chuju mam ładowarki po drodze.
teraz się naśmiewacie ale dupska popękają z chwilą opracowania super wydajnych źródeł energii dla elektryków...
Już dawno wszyscy mogli by popierdalać na wodór, ale wtedy jedyne dupska jakie by pękały to te koncernów naftowych, od których defacto zależy transport na całym świecie i chuj nam w dupe cywilom konsumentom. Prąd też nie jest uzależniony tylko od węgla, tak jak uzależnieni są wszyscy od chłonięcia głupot i propagandy.
Komu by miała dupa pękać? Każdy uważa elektryki za świetne auta, mniej części awaryjnych, lepsze osiągi, ciche, tańsze w eksploatacji itd.
Po prostu każdy kto ma więcej IQ niż małpy z BLM wie, że obecne baterie są chujowe i nieekologiczne.
100% racji. A co do dup, to każdy się może domyśleć czemu Halmanowi dupa pęka...
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów