John Swinton,
były szef personalny New York Times
...Niech mi ktoś da choć jeden przekonujący dowód, że to ten film nie jest manipulacją.
Tanie sensacje. Placówki dyplomatyczne każdego kraju dbają o jego wizerunek w mediach. Nasze placówki dyplomatyczne urządzają piekiełko za każdym razem, kiedy gdzieś pojawią się "polskie obozy koncentracyjne".
Ale może należałoby, jak Izrael, przejść z defensywy do ofensywy i zacząć aktywnie budować dobry wizerunek Polski w świecie?
Ja zacząłbym, jak zrobił to Izrael, od wynajęcia dobrych firm PR i od robienia dobrych biznesów.
nom ogólnie polska propaganda jest silna na świecie, trzęsiemy krajami jak usa czy rosja, antysemityzm się chowa przy polskich obozach koncentracyjnych, bo jakby nie patrzeć to były nasze obozy i polacy w nich gazowali żydów i niemców.
Obejrzyj sobie film pt. "Gaza: The Killing Zone" - to film dokumentalny, który można było oglądać nawet w naszej TV publicznej.