Konflikt izraelsko-palestyński (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 9:33
Andrzej to jebnie
I podobnie jak przepisy BHP o których mówi się że każde zdanie jest pisane krwią, przepisy zabezpieczania ładunku są pisane zj***nym towarem. Bo ktoś właśnie w ten sposób chciał zaoszczędzić.
Więc użył za mało pasów wystarczy na koniec od każdego ładunku zapiac pasy do tej lawety i bedzie git
Wjazd na prom w Szwecji do Polski. Laweta na blachach PL. Ciekawe czy go nie cofną.
masterwow
2024-03-16, 12:27
Prom jeszcze nie dopłynął. W porcie się okaże czy wjechal czy nie.
2024-03-16, 12:36
Adenoid_Hynkel napisał/a:
Tylko praktyka dowodzi że bezpieczne to nie jest. Operatorzy promów mają kilka tysięcy lat doświadczenia jak się towar mocuje żeby przy byle sztormie się nie poprzewracało (czytałam kiedyś artykuł jak to rzymiańce deskowali amfory). W przypadku samochodów, jak się sznurek zerwie, tracisz nie tylko ten jeden pojazd ale i kilkanaście sąsiednich. A jak nastąpi reakcja łańcuchowa, cały statek może pójść na dno: przy silniejszym przechyle źle przymocowane samochody polecą na jedną stronę, co pogłębia przechył, przy następnej fali większy przechył → więcej ładunku na tej przechylonej stronie → idziemy na wizytę Moskwie.Tak działa ktoś prywatnie, za publiczna kasę ten sam ładunek by płynął 4 różnymi promami wynajętymi wylacznie pod każdy z tych pojazdów z osobna.
Ja bardzo chwałę taka inwencję twórcza, każdy chce żyć i nie powinno się go ograniczać. (W miarę bezpieczeństwa)
I podobnie jak przepisy BHP o których mówi się że każde zdanie jest pisane krwią, przepisy zabezpieczania ładunku są pisane zj***nym towarem. Bo ktoś właśnie w ten sposób chciał zaoszczędzić.
2024-03-16, 12:44
Na prom wjechal. W Polsce zgarnęła go od razu celna i inspekcja transportu drogowego.
2024-03-16, 13:56
Ty lawetę to widziałeś w klockach Lego chyba
2024-03-16, 19:46
Cebulak spod Opola myśli, że nikt nie zorientuje się osohozi. Jak już pisali powyżej - w ch*ja to my, ale nie nas. Na promach nie takie rzeczy już widzieli, kto jeździł ten wie.
2024-03-17, 09:51
szoszon1983 napisał/a:
ładunek musi być zamocowany do pojazdu, a tu jest ładunek do ładunku i jeszcze do kolejnego. Byłem kiedyś przy takiej inspekcji i tłumaczyli chłopu, że każdy z tych pojazdów musiałby być spięty bezpośrednio do tej lawety
Więc użył za mało pasów wystarczy na koniec od każdego ładunku zapiac pasy do tej lawety i bedzie git
2024-03-17, 23:34
^ i wtedy same pasy będą ważyć więcej niż laweta z ładunkiem.