📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Przesłanie do kozojebców
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Prom jeszcze nie dopłynął. W porcie się okaże czy wjechal czy nie.
Adenoid_Hynkel napisał/a:
Tylko praktyka dowodzi że bezpieczne to nie jest. Operatorzy promów mają kilka tysięcy lat doświadczenia jak się towar mocuje żeby przy byle sztormie się nie poprzewracało (czytałam kiedyś artykuł jak to rzymiańce deskowali amfory). W przypadku samochodów, jak się sznurek zerwie, tracisz nie tylko ten jeden pojazd ale i kilkanaście sąsiednich. A jak nastąpi reakcja łańcuchowa, cały statek może pójść na dno: przy silniejszym przechyle źle przymocowane samochody polecą na jedną stronę, co pogłębia przechył, przy następnej fali większy przechył → więcej ładunku na tej przechylonej stronie → idziemy na wizytę Moskwie.Tak działa ktoś prywatnie, za publiczna kasę ten sam ładunek by płynął 4 różnymi promami wynajętymi wylacznie pod każdy z tych pojazdów z osobna.
Ja bardzo chwałę taka inwencję twórcza, każdy chce żyć i nie powinno się go ograniczać. (W miarę bezpieczeństwa)
I podobnie jak przepisy BHP o których mówi się że każde zdanie jest pisane krwią, przepisy zabezpieczania ładunku są pisane zjebanym towarem. Bo ktoś właśnie w ten sposób chciał zaoszczędzić.
______________
1.XI — niech będzie i twoim świętem!
Na prom wjechal. W Polsce zgarnęła go od razu celna i inspekcja transportu drogowego.
Cebulak spod Opola myśli, że nikt nie zorientuje się osohozi. Jak już pisali powyżej - w chuja to my, ale nie nas. Na promach nie takie rzeczy już widzieli, kto jeździł ten wie.
szoszon1983 napisał/a:
ładunek musi być zamocowany do pojazdu, a tu jest ładunek do ładunku i jeszcze do kolejnego. Byłem kiedyś przy takiej inspekcji i tłumaczyli chłopu, że każdy z tych pojazdów musiałby być spięty bezpośrednio do tej lawety
Więc użył za mało pasów wystarczy na koniec od każdego ładunku zapiac pasy do tej lawety i bedzie git
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów