18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Szukaj Forum Odznaki Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:15
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 2024-07-04, 11:38
Avatar
Z................w 2023-03-28, 12:19
Kiedyś byłem w Chinach
Zgłoś
Avatar
JanJankowski 2023-03-28, 12:21
Dwa. Nieboszczyki RIP
Zgłoś
Avatar
siwysiwers 2023-03-28, 12:25
Trening przyszłych niedoszłych pilotów KAMIKAZE
Zgłoś
Avatar
Budrys2000 2023-03-28, 14:13 13
Zbysław napisał/a:

Kiedyś byłem w Chinach



Zbyszek, hurtownie w Wólce Kosowskiej to jeszcze nie Szanghaj

Zgłoś
Avatar
gen1r2 2023-03-28, 14:52 10
fantastyczna kamerzystka, yhym taa...
Zgłoś
Avatar
SkoPio1 2023-03-28, 15:00 1
Nie dosyć, że pizda filmuje w pionie (ma tak oczy?!), to jeszcze NIE filmuje tego, co ważne.

Powinno być jakieś prawo jazdy na taki telefon...
Zgłoś
Avatar
smc 2023-03-28, 15:46
Zabrakło paliwa.
Zgłoś
Avatar
AbdulWisiMiLacha 2023-03-28, 16:35 1
Pas startowy był zły powietrze było złe samolot był zły kamerzysta był chujowy.
Zgłoś
Avatar
Huherko 2023-03-28, 18:33
siwysiwers napisał/a:

Trening przyszłych niedoszłych pilotów KAMIKAZE



Dzień 1 - lot próbny ?
Zgłoś
Avatar
Ziebaj 2023-03-28, 18:43
Klasyczny korek
Zgłoś
Avatar
~mg_schutze 2023-03-28, 22:31 4
Ziebaj napisał/a:

Klasyczny korek



Klasyczne przeciągnięcie.
Zgłoś
Avatar
Szary_Jeleń 2023-03-28, 23:00
Skręcając pod tak dużym kątem stracił powierzchnię nośną i wystąpił efekt jak przeciągnięcie. Kapela. (tak jestem ekspertem, gram w Ace Combat 7).
Zgłoś
Avatar
MarekJarek1 2023-03-30, 20:34
Eksperci się już wypowiedzieli

Korkociąg jest zwykle skutkiem przeciągnięcia. Nie zawsze ale mniejsza z tym. Taka między nimi różnica.
Samolot nie stracił też powierzchni nośnej - przecież nie skurczyły mu się ze strachu skrzydła

Stracił natomiast składową pionową siły nośnej, wykonując ciasny skręt. Mała prędkość powoduje, że ta siła i tak jest już mała a odchylenie jej od pionu pogarsza sprawę.
Dodatkowo, zmiana kierunku lotu nigdy nie jest darmowa. Znaczy to, że manewry sterami zawsze zwiększają opór aerodynamiczny, spowalniając maszynę. Im manewr bardziej gwałtowny, tym ten efekt jest silniejszy.
Dodatkowo, wykonując tak ciasny skręt, różnica prędkości opływu na skrzydle wewnętrznym i zewnętrznym do zakrętu jest na tyle duża, że wywraca samolot. (Siła nośna na skrzydle wewnętrznym maleje a na zewnętrznym rośnie)
Zgłoś
Avatar
EvilDick 2023-03-30, 20:54
Kurwa. Barabasza uwolnić, a tę kurwę od kamery ukrzyżować.
Zgłoś