📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Kiedyś byłem w Chinach
Dwa. Nieboszczyki RIP
Trening przyszłych niedoszłych pilotów KAMIKAZE
Zbysław napisał/a:
Kiedyś byłem w Chinach
Zbyszek, hurtownie w Wólce Kosowskiej to jeszcze nie Szanghaj
Nie dosyć, że pizda filmuje w pionie (ma tak oczy?!), to jeszcze NIE filmuje tego, co ważne.
Powinno być jakieś prawo jazdy na taki telefon...
Powinno być jakieś prawo jazdy na taki telefon...
Pas startowy był zły powietrze było złe samolot był zły kamerzysta był chujowy.
Skręcając pod tak dużym kątem stracił powierzchnię nośną i wystąpił efekt jak przeciągnięcie. Kapela. (tak jestem ekspertem, gram w Ace Combat 7).
Eksperci się już wypowiedzieli
Korkociąg jest zwykle skutkiem przeciągnięcia. Nie zawsze ale mniejsza z tym. Taka między nimi różnica.
Samolot nie stracił też powierzchni nośnej - przecież nie skurczyły mu się ze strachu skrzydła
Stracił natomiast składową pionową siły nośnej, wykonując ciasny skręt. Mała prędkość powoduje, że ta siła i tak jest już mała a odchylenie jej od pionu pogarsza sprawę.
Dodatkowo, zmiana kierunku lotu nigdy nie jest darmowa. Znaczy to, że manewry sterami zawsze zwiększają opór aerodynamiczny, spowalniając maszynę. Im manewr bardziej gwałtowny, tym ten efekt jest silniejszy.
Dodatkowo, wykonując tak ciasny skręt, różnica prędkości opływu na skrzydle wewnętrznym i zewnętrznym do zakrętu jest na tyle duża, że wywraca samolot. (Siła nośna na skrzydle wewnętrznym maleje a na zewnętrznym rośnie)
Korkociąg jest zwykle skutkiem przeciągnięcia. Nie zawsze ale mniejsza z tym. Taka między nimi różnica.
Samolot nie stracił też powierzchni nośnej - przecież nie skurczyły mu się ze strachu skrzydła
Stracił natomiast składową pionową siły nośnej, wykonując ciasny skręt. Mała prędkość powoduje, że ta siła i tak jest już mała a odchylenie jej od pionu pogarsza sprawę.
Dodatkowo, zmiana kierunku lotu nigdy nie jest darmowa. Znaczy to, że manewry sterami zawsze zwiększają opór aerodynamiczny, spowalniając maszynę. Im manewr bardziej gwałtowny, tym ten efekt jest silniejszy.
Dodatkowo, wykonując tak ciasny skręt, różnica prędkości opływu na skrzydle wewnętrznym i zewnętrznym do zakrętu jest na tyle duża, że wywraca samolot. (Siła nośna na skrzydle wewnętrznym maleje a na zewnętrznym rośnie)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów