Szkoda, ze wcale nie rowna walka, znalazl sie cwaniak w samochodzie za 150k funtow przeciwko produkcyjnej i jak najbardziej standardowej zabawce z linii produkcyjnej. Wpakowalby jeden z drugim niewiele wiecej kasy jak to moto warte + odpowiednia odziez to sierota z Audi by nawet nie zauwazyla ze moto polecialo. Troche kasy i mozna cuda zdzialac i nie trzeba wywalac niewiadomo jakich pieniedzy na przereklamowane cacka. Wystarczy za granice wyjechac.
Ale ten cieć w audi, wciąż może sobie włączyć muzykę i siedzieć w wygodnym fotelu.
Ujeżdżacze sedesów, macie tu swój ból dupy. Rodzinne autko, w dodatku kombi. Zapakujesz rodzinę, psa, a nawet teściową do bagażnika i pojedziesz na wakacje w wygodnym siedzisku, słuchając muzyki, a i w lato klima działa. Kosztuje tyle ile kosztuje i jeśli kogoś stać, to jeździ czymś takim, a nie kiblem. Dziękuję dobranoc :*
______________
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Urzekła mnie twoja historia.
R8 1600/600= 2.7 Kg/1HP
GSX-R 203/185= 1,1 Kg/1HP
Dobry wyścig.
R8 150.000£ = 250£/1HP
Gixxer 1k 10.000/185 = ~54£/1HP
Dorzuce fakt, ze samochodu nie kupuje sie do zapierdalania, bo w to Audi choc nie wiem ile bedziesz miec kasy i tak duzo wiecej kucy nie wyciagniesz, to kazdego z tego moto mozesz dojebac twin turbo in3 za nastepne 10k£ z dobrym synchro i miec niewiele mniej kucy od tego Audi. Myslisz, ze wtedy by sie scigal?
Możecie sobie komentować, że jestem pizdą, chuja wiem i na gównie się znam ale potrafię odróżnić rywalizację od skrajnej głupoty.
Do tego dorzucę Ci lekki fakcik, że musi być modyfikowane ze względu na to, że Audi dopuszcza maksymalne odblokowanie do 280 km/h
Faktycznie zajebista zabawa... Właśnie przez takich lekkomyślnych idiotów na drodze jest niebezpiecznie. Co z tego ze Ty jedziesz przepisowo, ostrożnie i masz trzydzieści lat doświadczenia za sobą a wyjedzie Ci na drogę kilku takich pojebów którzy muszą komuś udowodnić że są lepsi, i wpierdolą się Tobie w auto i narobią gziku. Od wyścigów jest tor!
Możecie sobie komentować, że jestem pizdą, chuja wiem i na gównie się znam ale potrafię odróżnić rywalizację od skrajnej głupoty.
W sumie to masz rację I dodam jeszcze, że zauważono kiedyś iż ludzie jeżdżący na torach na co dzień lub od czasu do czasu, są spokojniejsi na publicznych drogach. Tylko teraz problem gdzież tu tor znaleźć do jazdy? Do głowy na obecną chwilę przychodzi mi tylko Poznań. Polskie realia... inwestujemy w piłkę nożną choć z tego nic nie ma... patałachy nie mają żadnej woli walki o wygraną. A motorsport w Polsce jest kompletnie olany. Mamy jednych z najlepszych drifterów w Europie, ale nikt nie buduje im torów by dać dogodne warunki. By wystartować w zawodach drifterskich trzeba wyłożyć paredziesiąt tysięcy na same opony, bo nikt przecież nie jeździ na zużytych lakach, a za wygrane zawody dostają mniej więcej kwoty 3-4 tyś.... śmieszne. Tak samo boks i inne sztuki walki. Mamy naprawdę dobrych ludzi w sportach walki, ale nikt tu w to nie inwestuje. Ludzie muszą szukać szczęścia w obijaniu mordy innym w Stanach. Polska... nasz piękny kochany kraj
"@paka2000 no jeżeli dla Ciebie RS4 Avant jest rodzinnym autkiem, to pozdrawiam
Do tego dorzucę Ci lekki fakcik, że musi być modyfikowane ze względu na to, że Audi dopuszcza maksymalne odblokowanie do 280 km/h "
To RS6 Avant dla sprostowania I tak jest rodzinne, a to, że w serii ma 580 kucyków, choć te podejrzewam, że pewnie od ABT albo MTM wyszło i ma 730, to wciąż jest rodzinne auto. Mieści 5 osób i możesz zapakować tyle samo co do zwykłej A6
R8 150.000£ = 250£/1HP
Gixxer 1k 10.000/185 = ~54£/1HP
Dorzuce fakt, ze samochodu nie kupuje sie do zapierdalania, bo w to Audi choc nie wiem ile bedziesz miec kasy i tak duzo wiecej kucy nie wyciagniesz, to kazdego z tego moto mozesz dojebac twin turbo in3 za nastepne 10k£ z dobrym synchro i miec niewiele mniej kucy od tego Audi. Myslisz, ze wtedy by sie scigal?
Myślę, że wtedy trzeba by motocyklistę zdrapywać z większej powierzchni.
Nie pojmuję dlaczego ktoś chciałby mieć więcej niż 200 koni w motocyklu? Już obecne topowe maszyny mają za dużo mocy, zauważyli to nawet producenci, którzy poszli w rozwój elektronicznych wspomagaczy jej wykorzystania. Przykład, BMW HP4, uważane przez wielu za najlepszy obecnie motocykl sportowy. Ale to nie pasuje do twoich marzeń o plastikowej rakiecie z turbiną, bo to BMW w serii kosztuje 100 tys. zł.
W cenę 250 £ za konika od audi masz wliczony kokon ze skóry i aluminium, który utrzymuje wybraną przez ciebie temperaturę, ekranik na środków wskaże ci drogę na dziwki, a z zestawu Bang & Olufsen wydobędziesz dźwięk lepszej jakości niż na dobrym domowym hi-fi.
A "tych Audi" tunerzy od lat wydobywają kosmiczne moce na specjalnie życzenie kolesi, których jara tuning i zmniejszanie użyteczności swoich samochodów.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów