Sadol uczy sadol bawi, dziś zobaczymy zasadę działania systemu który powoduje ugięcie kolan u posiadaczy samochodów Audi bez tego systemu. Swoją drogą inżynierowie mieli pod kopula sporo jak wykminili coś takiego kiedy CAD raczkował ew dopiero go pisali, Ang wymagany (mi ciężko wyłapac co lektor mówi)
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 19:52
🔥
Ubogacacze kulturowi zaczepiali panią
- teraz popularne
@upup
Chętnie poczytam.
Wiskozy chyba się już nie stosuje w dobie wszechobecnego haldexa.
Nie zapomnij omówić evo, 959 i jako ciekawostkę gtra.
Chętnie poczytam.
Wiskozy chyba się już nie stosuje w dobie wszechobecnego haldexa.
Nie zapomnij omówić evo, 959 i jako ciekawostkę gtra.
W takim razie zapraszam do współpracy. Na PW. Nie wiem wszystkiego ale nie lubię, gdy ktoś spuszcza się nad quattro podczas gdy takie auto WRC potrafi pojechać z 1 kołem. I jeszcze będzie skręcało. Swoją drogą Prodrive zbudowało auto, którego możliwości zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczerpać w 100% ( było w Top Gear swego czasu). Miałem kiedyś encyklopędię techniki motoryzacyjnej z czasów głebokiej komuny gdzie wszystkie ówczesne systemy blokowanych dyfrów były poparte zajebistymi rysynkami ale niestety pożyczyłem na wiecznie nieoddanie. A szkoda, skany by miażdzyły te dzisiejsze renderingi...
Boss-man napisał/a:
Dałem piwo udaję, że zrozumiałem co on do mnie mówi i że moja a3 też ma quattro.
a3 ma upośledzone quattro
Kurwa nie wierzę mało rozumiem angielskie filmy, ale w tym plus minus kojarzę o co chodzi. Jednak angielski zawodowy się przydaje ;]