18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (4) Soft (6) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 20:05
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 20:49
Sadol uczy sadol bawi, dziś zobaczymy zasadę działania systemu który powoduje ugięcie kolan u posiadaczy samochodów Audi bez tego systemu. Swoją drogą inżynierowie mieli pod kopula sporo jak wykminili coś takiego kiedy CAD raczkował ew dopiero go pisali, Ang wymagany (mi ciężko wyłapac co lektor mówi)

______________

Jebnij z glana techno fana
Zgłoś
Avatar
Muscasa 2013-01-17, 22:37 2
Komarzysta91 napisał/a:

który powoduje ugięcie kolan u posiadaczy samochodów Audi bez tego systemu.



jakoś mi sie kolana nie ugieły a mam 2 Audice i obie sa bez quatro...

ale piwo postawie za "sadol uczy, sadol bawi"

______________

Nie pije, nie pale, nie przeklinam.
o kurwa... papieros mi wpadł do kieliszka....

Jeśli one Cie nie zagryzą, to ja Cie zastrzelę!
Zgłoś
Avatar
kufel01 2013-01-17, 22:42 2
Kurwa już nawet nie chodzi o Audi ale ogólnie rozwój technologiczny w dziedzinie motoryzacji jest imponujący! Wszystkie patenty i systemy ochronne jeszcze 15 lat temu to było marzenie! trzeba mieć łeb na karku żeby pomysł przerodzić w rzeczywistość jak np patenty stosowane w napędzie quattro.
Zgłoś
Avatar
ramzei 2013-01-17, 22:53 14
@kufel01 albo rozwiązanie zastosowane w Renault

Nie tylko szwaby mają łeb na karku...
Zgłoś
Avatar
NecroVision 2013-01-17, 22:55
EEE niby tam jakiś systemik wielu pomyśli, ale kurwa zaprojektować, wyliczyć, przewidzieć każdy szczególik to trzeba mieć głowie i wiedzę o motoryzacji, fizyce i wszystkich innych dla nas abstrakcyjnych rzeczy.
Zgłoś
Avatar
tepad.no 2013-01-17, 23:11 6
Pontiac Trans Sport z lat 90 mial ten system 4control co go niby Renault teraz "wynalazl" . A co do audi to ladnie wyglada na filmiku promocyjnym, chcialbym to auto zobaczyc w akcji.
Zgłoś
Avatar
Danielos1 2013-01-17, 23:17 8
Rzeczywiście na nowo Japońce już dawno ten system wprowadzyli:

Nowością na rynku było wprowadzenie przez Hondę jako pierwszą markę systemu 4WS. System 4WS sterowany mechanicznie umożliwiał skręt tylnej osi pojazdu, dzięki czemu promień skrętu był mniejszy.

Inżynierowie Hondy przeprowadzili serię eksperymentów, z których wynikało, że korzystniejszy byłby skręt kół obu osi w tym samym kierunku. Oznaczało to jednak małą zwrotność. Dlatego zdecydowano się połączyć oba rozwiązania i w 1978 roku opatentowano system 4WS
Zgłoś
Avatar
marcino16 2013-01-18, 1:56 2
to znaczy ze jak dasz w pizde na lodzie to nie bedziesz stal w miejscu, powiedzial posiadacz quattro
Zgłoś
Avatar
Z.G.O.N 2013-01-18, 2:19 11
Nieeeee!!! gdziekolwiek nie wejdę to atakuje mnie murzyn z syropem Łowicz Czy ja jestem jeszcze normalny?
Zgłoś
Avatar
bavarian 2013-01-18, 2:29
Ech kocham motoryzację, nawet audi:P I dziękuję opatrzności, że żyje w obecnych czasach:)
Zgłoś
Avatar
wympal 2013-01-18, 2:31 7
a ja myślę że najlepsze auta powstwaly w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych, wszystko potem było intencjonalnie projektowane żeby się psuło i gniło w krótkim czasie - patrz mercedesy od okulara do dziś, jedna wielka korozja. owszem jakiś postęp jest, więcej elektroniki, bezpieczeństwo i mniejsze zużycie paliwa ale niech mi ktoś udowodni, że silnik 1.4 z dwiemia turbinami generujący 200KM zrobi choć połowę przebiegu motoru co miał 115KM z dwóch litrów bez turbin i na 8 zaworach...
Zgłoś
Avatar
Dezeus 2013-01-18, 2:33
bez pierdolenia części drogie, więcej pali. To mówiłem ja - Polak
Zgłoś
Avatar
fejzez 2013-01-18, 2:38 2

Zgłoś
Avatar
Malinaa 2013-01-18, 3:36
Demba Ba fanem Łowicza !
Zgłoś
Avatar
wirbelwind 2013-01-18, 5:28 3
Witam !

POsiadam AUdi A6 quattro od 4 lat. Od 4 lat nie odśnieżam podjazdu i w d...pie mam zawalone śniegiem parkingi. Nie potrafię driftować ale mimo wszystko doceniam wartość jaką daje ten napęd.
A co do systemów wspomaganych elektronicznie ( jak ten w Renault ) to powodzenia życzę właścicielowi jak mu się cokolwiek w elektryce po 100 tys. zewrze albo ktoś puknie w czujnik na parkingu, albo błąd jakiś wyskoczy - o kosztach zawieszenia i amortyzacji nawet nie myślę bo już mnie głowa boli.

ha ! To mój pierwszy komentarz !

aha - jak kto chce zoabaczyć na czym to polega niech wpisze w YT " why quattro "
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów