Elektromagnetyczne zawieszenie hydrauliczno pneumatyczne
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Przesłanie do kozojebców
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
bartekmmm napisał/a:
System znany od dawna, ale niezbyt opłacalny dla producentów. W tym systemie nie ma co się zużyć, a na amorkach zawsze jest zarobek.
To dlaczego niby grupa Volkswagena stosuję DCC od już 9 lat ?
Choć rzeczywiście takimi skakać nie możesz...
A co jest nowego w aktywnym zawieszeniu? Przecież takie coś było w Formule 1 chyba z 30 lat temu, bez ogromnej ilości jakiejś super elektroniki z milionem czujników. Dziś jest to zabronione, ale zespoły już wykombinowały system niezawierający elektroniki który potrafi regulować przechył przy hamowaniu lub przy pokonywaniu zakrętów. Najlepszym udało się to połączyć. Jak ktoś ogarnia ENG to polecam: formula1-dictionary.net/fric.html
Podstawowy problem jest taki, że te rozwiązanie jest drogie i montuje się to tylko w przypadku flagowych limuzyn. W samochodach kompaktowych nie ma to sensu: po pierwsze ze względu na cenę, po drugie na skomplikowanie konstrukcji, a po trzecie wagę samego systemu.
Po chuj komuś w Gulfie czy innym Civicu aktywne zawieszenie?
Podstawowy problem jest taki, że te rozwiązanie jest drogie i montuje się to tylko w przypadku flagowych limuzyn. W samochodach kompaktowych nie ma to sensu: po pierwsze ze względu na cenę, po drugie na skomplikowanie konstrukcji, a po trzecie wagę samego systemu.
Po chuj komuś w Gulfie czy innym Civicu aktywne zawieszenie?
Na koncu nacisnal spacje.
Prawie jak wielowahacze w A4 B5
też takie mam w c5 hydropneumatyczne po naciśnieciu Sporta:0
Jakie to modele lexusa?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów