Elektromagnetyczne zawieszenie hydrauliczno pneumatyczne
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:02
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
🔥
Koniec jazdy
- teraz popularne
bartekmmm napisał/a:
System znany od dawna, ale niezbyt opłacalny dla producentów. W tym systemie nie ma co się zużyć, a na amorkach zawsze jest zarobek.
To dlaczego niby grupa Volkswagena stosuję DCC od już 9 lat ?
Choć rzeczywiście takimi skakać nie możesz...
A co jest nowego w aktywnym zawieszeniu? Przecież takie coś było w Formule 1 chyba z 30 lat temu, bez ogromnej ilości jakiejś super elektroniki z milionem czujników. Dziś jest to zabronione, ale zespoły już wykombinowały system niezawierający elektroniki który potrafi regulować przechył przy hamowaniu lub przy pokonywaniu zakrętów. Najlepszym udało się to połączyć. Jak ktoś ogarnia ENG to polecam: formula1-dictionary.net/fric.html
Podstawowy problem jest taki, że te rozwiązanie jest drogie i montuje się to tylko w przypadku flagowych limuzyn. W samochodach kompaktowych nie ma to sensu: po pierwsze ze względu na cenę, po drugie na skomplikowanie konstrukcji, a po trzecie wagę samego systemu.
Po chuj komuś w Gulfie czy innym Civicu aktywne zawieszenie?
Podstawowy problem jest taki, że te rozwiązanie jest drogie i montuje się to tylko w przypadku flagowych limuzyn. W samochodach kompaktowych nie ma to sensu: po pierwsze ze względu na cenę, po drugie na skomplikowanie konstrukcji, a po trzecie wagę samego systemu.
Po chuj komuś w Gulfie czy innym Civicu aktywne zawieszenie?
Na koncu nacisnal spacje.
Prawie jak wielowahacze w A4 B5
też takie mam w c5 hydropneumatyczne po naciśnieciu Sporta:0
Jakie to modele lexusa?