18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:02
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
InnyName 2017-02-23, 11:52
W polsce do wymiany co wyjazd do pracy
Zgłoś
Avatar
kokos_123 2017-02-23, 13:08
bartekmmm napisał/a:

System znany od dawna, ale niezbyt opłacalny dla producentów. W tym systemie nie ma co się zużyć, a na amorkach zawsze jest zarobek.


To dlaczego niby grupa Volkswagena stosuję DCC od już 9 lat ?

Choć rzeczywiście takimi skakać nie możesz...
Zgłoś
Avatar
waloos 2017-02-23, 14:12
A co jest nowego w aktywnym zawieszeniu? Przecież takie coś było w Formule 1 chyba z 30 lat temu, bez ogromnej ilości jakiejś super elektroniki z milionem czujników. Dziś jest to zabronione, ale zespoły już wykombinowały system niezawierający elektroniki który potrafi regulować przechył przy hamowaniu lub przy pokonywaniu zakrętów. Najlepszym udało się to połączyć. Jak ktoś ogarnia ENG to polecam: formula1-dictionary.net/fric.html

Podstawowy problem jest taki, że te rozwiązanie jest drogie i montuje się to tylko w przypadku flagowych limuzyn. W samochodach kompaktowych nie ma to sensu: po pierwsze ze względu na cenę, po drugie na skomplikowanie konstrukcji, a po trzecie wagę samego systemu.

Po chuj komuś w Gulfie czy innym Civicu aktywne zawieszenie?
Zgłoś
Avatar
J................o 2017-02-23, 14:16 10
Na koncu nacisnal spacje.
Zgłoś
Avatar
skinner1987 2017-02-23, 20:22
Prawie jak wielowahacze w A4 B5
Zgłoś
Avatar
mordarca123 2017-02-24, 12:37
też takie mam w c5 hydropneumatyczne po naciśnieciu Sporta:0
Zgłoś
Avatar
AtomicFeelings 2017-02-25, 23:56
Jakie to modele lexusa?
Zgłoś