Pewnie nikt z was nigdy nie zastanawiał się nad tym odbierając telefon z kolejną ofertą zakupu nowej usługi telekomunikacyjnej
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
8 minut temu
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Jak się konsultantowi mówi po raz piąty?
Człowieku, dopóki nie wycofasz zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, to będą dzwonić i 10 razy. Jak masz taki wielki problem z tymi telefonami i nie potrafisz się wykazać choćby podstawową kulturą osobistą - to zaoszczędź energię na krzykach i disach i rusz dupę do salonu. Załatwienie formalnośći zajmie Ci 3 minuty.
Piąteczka ziomuś, mam to samo - wiem, co czujesz.
Człowieku, dopóki nie wycofasz zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, to będą dzwonić i 10 razy. Jak masz taki wielki problem z tymi telefonami i nie potrafisz się wykazać choćby podstawową kulturą osobistą - to zaoszczędź energię na krzykach i disach i rusz dupę do salonu. Załatwienie formalnośći zajmie Ci 3 minuty.
Piąteczka ziomuś, mam to samo - wiem, co czujesz.
Dokładnie tak jak wspominałem. Moje rekordy razem z weryfikacją, to 3 min na przeczytanie wszystkich zgód, wyjaśnienie ich i wycofanie.
Co do sposobu "nagabywania" przez konsultantów, to jest to w wymaganiach. Minimum tyle sprzedaży, propozycja zawsze musi być, nawet inbound - choćby głupi pakiet WIMP za 20zł, ścierwo którego nigdy nie poleciłem, a jak już coś musiałem wymyślić, to jebnąłem formułkę "może jest pan/i zainteresowana minutami lub internetem". Klient nie musiał walić mi bluzgiem w twarz. Nawet jeżeli nabierał pełne płuca, by wypluć ten łańcuch obelg, po pierwszym wyrazie przerywałem "Nie? Spoko, w takim razie zachęcam do rzetelnej oceny mojej pracy (również obowiązkowa formułka) oraz życzę miłego dnia/wieczoru". Około 10% osób przerywało lub w ogóle nie czekało na połączenie, nawet Ci, z którymi się przyjemnie rozmawiało. Ludzie, którzy wrzeszczeli też się jakoś uspokajali. Były też babuszki, które się wzruszały i gadały przez 2 minuty, że i nam życzą zdrowia i żeby przełożeni nie krzyczeli etc. etc.
Maksymalnie konsultant mógł mieć do 4% negatywnych/wszystkich ocen, mój wynik to... 0%! Jednak coś kosztem innego, na 15 wymaganych rozmów na godzinę ja miałem około 8-9. I tak dobrze, bo, żeby nadrobić moje braki nie korzystałem z przerw. Och, jeszcze jedno. ŻADNEGO klienta nie zbyłem rozłączając rozmowę.
A więc wracając do pierwotnego problemu, skoro mi na inbound trafiali się chamscy, niemyślący, wulgarni klienci to nie dziwię się, że jeszcze gorzej się bulwersują, jak się do nich zadzwoni. Nie mówiąc o tym, że dzwoniąc nie zastanawiają się z jakim problemem dzwonią, wciskają 1 (info) i pytają się chociażby o: "Jak zrobić sieć w ruterze wifi, jakie jest do niego hasło, na jakich częstotliwościach nadaje"
Ale jak wiadomo, nie samym hejtem żyje człowiek, więc zrozum, że konsultant czasami nie może zaproponować jakiejś oferty, ponieważ salon, infolinia oraz internet, są to 3 różne kanały sprzedażowe co za tym idzie 3 różne oferty telefonów i 3 różne promocje. Z doświadczenia wiem, że najlepsze oferty są na stronach internetowych, więc oszczędźcie konsultantom (i sobie) nerwów, sprawdźcie sobie sami i podejmijcie decyzje na spokojnie. A nie potem ból dupy, że naciągają, skoro w necie jest promocja 3 miesiące taniej (ale umowa o 1 miesiąc dłuższa!) lub po prostu 10zł mniej przez całą umowę. Sam też zachęcałem do przejrzenia strony internetowej, choćby dlatego, że wiedziałem, że tam jest lepiej. I tak 3 tys. zł. kary nie płacę, a i niektórzy skorzystali.
Co do sposobu "nagabywania" przez konsultantów, to jest to w wymaganiach. Minimum tyle sprzedaży, propozycja zawsze musi być, nawet inbound - choćby głupi pakiet WIMP za 20zł, ścierwo którego nigdy nie poleciłem, a jak już coś musiałem wymyślić, to jebnąłem formułkę "może jest pan/i zainteresowana minutami lub internetem". Klient nie musiał walić mi bluzgiem w twarz. Nawet jeżeli nabierał pełne płuca, by wypluć ten łańcuch obelg, po pierwszym wyrazie przerywałem "Nie? Spoko, w takim razie zachęcam do rzetelnej oceny mojej pracy (również obowiązkowa formułka) oraz życzę miłego dnia/wieczoru". Około 10% osób przerywało lub w ogóle nie czekało na połączenie, nawet Ci, z którymi się przyjemnie rozmawiało. Ludzie, którzy wrzeszczeli też się jakoś uspokajali. Były też babuszki, które się wzruszały i gadały przez 2 minuty, że i nam życzą zdrowia i żeby przełożeni nie krzyczeli etc. etc.
Maksymalnie konsultant mógł mieć do 4% negatywnych/wszystkich ocen, mój wynik to... 0%! Jednak coś kosztem innego, na 15 wymaganych rozmów na godzinę ja miałem około 8-9. I tak dobrze, bo, żeby nadrobić moje braki nie korzystałem z przerw. Och, jeszcze jedno. ŻADNEGO klienta nie zbyłem rozłączając rozmowę.
A więc wracając do pierwotnego problemu, skoro mi na inbound trafiali się chamscy, niemyślący, wulgarni klienci to nie dziwię się, że jeszcze gorzej się bulwersują, jak się do nich zadzwoni. Nie mówiąc o tym, że dzwoniąc nie zastanawiają się z jakim problemem dzwonią, wciskają 1 (info) i pytają się chociażby o: "Jak zrobić sieć w ruterze wifi, jakie jest do niego hasło, na jakich częstotliwościach nadaje"
Ale jak wiadomo, nie samym hejtem żyje człowiek, więc zrozum, że konsultant czasami nie może zaproponować jakiejś oferty, ponieważ salon, infolinia oraz internet, są to 3 różne kanały sprzedażowe co za tym idzie 3 różne oferty telefonów i 3 różne promocje. Z doświadczenia wiem, że najlepsze oferty są na stronach internetowych, więc oszczędźcie konsultantom (i sobie) nerwów, sprawdźcie sobie sami i podejmijcie decyzje na spokojnie. A nie potem ból dupy, że naciągają, skoro w necie jest promocja 3 miesiące taniej (ale umowa o 1 miesiąc dłuższa!) lub po prostu 10zł mniej przez całą umowę. Sam też zachęcałem do przejrzenia strony internetowej, choćby dlatego, że wiedziałem, że tam jest lepiej. I tak 3 tys. zł. kary nie płacę, a i niektórzy skorzystali.
bla bla bla
wiecej szacunku mam dla jebanego Menela co to zawsze Cie zaczepia pod sklepem "kolego kopsnij fajke"
wracam zmeczone do domu a tu ci dzwoni taka Kurwa co chwile i wciska jakies gowno ile to mozna grzecznie dziekowac
a co do danych osobowych to komu sie chce czytac iles tam stron przy zakupie byle czego
co do osob pracojacych tam zycze wam brutalnego gwaltu w wykonaniu stada murzynow
mam podstawowe wyksztalcenie, zapierdalam fizycznie i sie tego niewstydze
i bonusowo bez cyckow
czterech murzynow gralci niemca
niemiec krzyczy nein nein
i przybieglo jeszcze pieciu
wiecej szacunku mam dla jebanego Menela co to zawsze Cie zaczepia pod sklepem "kolego kopsnij fajke"
wracam zmeczone do domu a tu ci dzwoni taka Kurwa co chwile i wciska jakies gowno ile to mozna grzecznie dziekowac
a co do danych osobowych to komu sie chce czytac iles tam stron przy zakupie byle czego
co do osob pracojacych tam zycze wam brutalnego gwaltu w wykonaniu stada murzynow
mam podstawowe wyksztalcenie, zapierdalam fizycznie i sie tego niewstydze
i bonusowo bez cyckow
czterech murzynow gralci niemca
niemiec krzyczy nein nein
i przybieglo jeszcze pieciu
Ja pierdolę pracuje na słuchawkach już 5 lat i mam wyjebane na klientów liczy się tylko KASA z prowizji. Sram na to czy ktoś jest chamem, sram na zdewociałe suki, które mają prolbemy emocjonalne, sram na orange plusa play i wszystkie sieci dla których sprzedawałem. Sram na ludzi którzy z czegoś oczywistego robią wieeeelki problem, pewnie ludzie to chamy jebane i nikt tego nie zmieni, więc po CHUJA się tym przejmować?! Widać autor zdjęcia ma naprawdę problemy i skończy się to sznurkiem na szyi albo żyletką wzdłuż ręki. Zacznij żyć po pracy, a nie się spinasz jakbyś wysrał największe gówno świata!!!
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów