18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
judasz1234 2013-06-04, 13:48 1
jacy wy wszyscy jesteście głupi kurwa, jakby ochroniarz podszedł i zaczął ich okładać, to by najprawdopodobniej wyleciał z roboty. ma podejść i powiedzieć "przepraszam panowie, proszę przestać się tak nieładnie zachowywać"? gówno wiecie na ten temat, a sracie się jakbyście wszystkie rozumy pozjadali. kulek93 dobrze powiedział, to ochrona obiektu a nie ludzi. najprościej jest siedzieć w internecie i pieprzyć głupoty zgodnie z zasadą "nie znam się, to się wypowiem"
Zgłoś
Avatar
T0B1 2013-06-04, 13:57 1
Trzech na jednego, cwaniaki pierdolone.
Zgłoś
Avatar
Abdullah-Al-Haddad 2013-06-04, 13:58
ochroniarz to nie policja, nie ma prawa napierdalać kogo popadnie. Nie może nawet przeszukać/zatrzymać jak ktoś podjebie coś na jego oczach, co najwyżej zadzwonić po policję i tak właśnie zrobili. Trzymają się najgorszej roboty na rynku czyli nie mają wyjebanego w kosmos CV i jak pomogliby gościowi to mogliby stracić nawet tak chujową możliwość utrzymywania się przy życiu - wszyscy wiedzą jak wygląda prawo w Polsce, pewnie mieliby przejebane.
Ja się pytam, co w tym dziwnego?
Zgłoś
Avatar
markop4321 2013-06-04, 13:59
Mam nadzieje że złapia tych skurwieli.

Babka coś krzyczy ,,ale to był bezpański piesek''
Zgłoś
Avatar
korinogaro 2013-06-04, 14:01 1
Niech gość zaskarży firmę ochroniarską i dostanie odszkodowanie.
Zgłoś
Avatar
S.W.A.T 2013-06-04, 14:03
- Stachu, biją się tu. Interweniujemy?
- Co ty Kazik, rok do emerytury mam.
- No ja w sumie też, chodź się przejdziemy tam, to jak wrócimy może już ich nie będzie.
Zgłoś