Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Jakby był mandat za to to może by się nauczyli, w tym przypadku to nie jest aż tak wkurwiające, najgorsze wg mnie włączanie się do ruchu wg mnie, w euro kierun zerkniesz w lusterko i wbijasz, a u nas, powolutku na swoją kolej czekasz, może sie doczekasz, może do końca dojedziesz i bedziesz czekał. Nic tu nie zmienicie bo to jebany zaścianek, każdy szef, pan pasa, drogi rozjebane, ograniczenia po malucha możliwości hehe.
A właśnie że lepią za to. Ostatni raz widziałem w częstochowie. Raz lepili za blokowanie a następnego dnia za omijanie zatoru buspasem.
Nie powiem. Miałem kupę radochy.
Widzę, że większość to kierowcy wybitni.
@NieWiemZeWiem @NowyNick
Powinno się wam zabrać prawo jazdy, a jak się wam kiedyś trafi jakiś lepszy cwaniak to i po mordzie może da. W całym cywilizowanym świecie jeździ się na suwak, nie będę pisał po co, bo dla normalnych ludzi to jest oczywiste, a debili i tak nie przekona. Jazda na suwak polega właśnie na tym, że dojeżdża się do zwężenia i dopiero przy nim schodzi się do jednego pasa. Nie byłoby posądzania o próbę wepchnięcia się, gdyby wszyscy tak jeździli, ale niestety ciężko się przebić przez beton czaszki u niektórych.
Życzę zdrowia.
Prawo jazdy zabrać? Toć wątpię by w gimnazjum prawo jazdy wydawali... Jeżdżą ze starymi swoimi, zatwardziałymi komuchami po wsi tylko to mają taką a nie inną wiedzę wbitą do bani.
Po pierwsze jestem w sumie za "suwakiem", lecz tylko w kilku przypadkach, a raczej w tylko kilku przypadkach nie jestem:
kiedy jest obszar zabudowany i kierowca tira nie może wyprzedzać (czytaj jechać lewym pasem ruchu), wtedy tiry stoją po prawej stronie a osobówki wpierdzielają się z lewej i wtedy tir stoi godzinę zamiast tyle ile powinien, dlatego albo niech tiry wtedy też mogą jechać lewym pasem, albo niech będzie "tak jak jest".
W sytuacji, np. gdy poza takim obszarem (gdzie tiry mogą wyprzedzać), wtedy "suwak" jest jak najbardziej właściwy i wtedy osobówki i tiry mogą lewym i wtedy wszystko ładnie pięknie.
Zapewne kilku kierowców osobówek będzie się burzyło, że ku*wa suwak powinien być zawsze i ch*j, miejmy kierowcy jednak też trochę oleju w głowie i empatii dla kierowców tirów (sam jeźdżę osobówką i ostatnio też raz blokowałem lewy, bo tiry stały po półtorej godziny przy Częstochwie jak były remonty - kierowcy tirów mnie prosili to zrobiłem).
Podsumowując - gdy tiry mogą lewym "dojeżdżać" do takich zwężeń - wtedy suwak ma rację bytu, inaczej stoją bardzo długo, wtedy w mojej opinii są usprawiedliwieni, gdy tak blokują,
dziękuję, hejterzy do boju!
Jakby był mandat za to to może by się nauczyli, w tym przypadku to nie jest aż tak wkurwiające, najgorsze wg mnie włączanie się do ruchu wg mnie, w euro kierun zerkniesz w lusterko i wbijasz, a u nas, powolutku na swoją kolej czekasz, może sie doczekasz, może do końca dojedziesz i bedziesz czekał. Nic tu nie zmienicie bo to jebany zaścianek, każdy szef, pan pasa, drogi rozjebane, ograniczenia po malucha możliwości hehe.
jest za to mandat tylko musza ich nakryc:D a ja wyslalem foty i kolesia juz namierzyli:D po roku od zajscia bedzie rozprawa
Ojjjj duuuuużo muszą się jeszcze nauczyć polscy kierowcy, dużo...
Jakbym miał jeszcze opisywać moje wrażenia z pierwszej w życiu przejażdżki po niemieckich autobanach to wstyd mi było za moje auto. Przez 4 godziny jazdy nie widziałem gorszego z wyglądu auta od mojego (mam 13-letnią wysłużoną Corollę). Jadąc, cały czas miałem na liczniku 120-130 km/h a wszyscy brali mnie jak dziwkę wyprzedzając w mgnieniu oka z lewej strony. Poza tym żadnego TIR-a nie było... może dlatego że to była niedziela...
kiedy jest obszar zabudowany i kierowca tira nie może wyprzedzać (czytaj jechać lewym pasem ruchu), wtedy tiry stoją po prawej stronie a osobówki wpierdzielają się z lewej i wtedy tir stoi godzinę zamiast tyle ile powinien, dlatego albo niech tiry wtedy też mogą jechać lewym pasem, albo niech będzie "tak jak jest".
Nie będę komentował całego twojego posta, bo jest poniżej wszelkiej krytyki. Jak głupiś i ignorant, to się męcz. Na dobranoc zburzę tylko twój genialny powyższy wywód:
Jakby nawet wszystkie osobówki spierdoliły na lewy pas, a na prawym musiały stać tiry, to przy jeździe na suwak po zwężeniu jechałyby na zmianę i tir, i osobówka, i NIE MA bardziej sprawiedliwej sytuacji niż ta, bo ostatecznie osobówki będą stać tyle samo, ile tiry, a tiry tyle samo, co osobówki. Dodatkowo, pamiętaj, że osobówek jest w miejskich korkach więcej, niż tirów, ale są kilka razy krótsze, więc mimo, że długość korków na obu pasach byłaby równa, to na lewym mieściłoby się więcej osobówek. Przy jeździe na suwak jazda prawym pasem byłaby - olaboganiewierze - szybsza, bo po jednym 3 metrowym seicento jechałby jeden piętnastometrowy zestaw. Jeszcze mam ci to prościej wytłumaczyć czy już pora sięgnąć po łopatę?
Szerokości i przyczepności, kurwa jego mać.
po co jazda na suwak jak mi sie ktos inny wpierdoli
a w korku kazdemu sie spieszy wiec to jest tlumaczenie calkowicie bez sensu
z reszta wystarczy znalezc sobie zajecie i nawet nerwy w korku nie wzbieraja
ale po co jak mozna jebnac na zawal w wieku 40 lat
siedze w holandii i juz nie jednego kierowce z polska zjebalem bo to nie ma sensu kurwa i kurwa i kurwa
korka nie popchniesz a pozyjesz dluzej
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów