18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Soft (5) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 39 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 16:26
BMW e21 Marka Wartałowicza.
konradtl • 2014-01-15, 21:30
Witam. Chciałem Wam dzisiaj przedstawić BMW e21 Marka Wartałowicza z STW Drift Team.

Cytat:

Samochód był budowany przez dwa lata. Cała konstrukcja i wszystkie wykorzystane w niej rozwiązania są autorskim pomysłem Marka Wartałowicza i ekipy STW Center MotorSport Service. Z seryjnego E21 zostało niewiele - kawałek tylnego pasa i zamki w drzwiach. Reszta elementów samochodu została przerobiona albo zrobiona od nowa. Auto ma obniżony dach, którego górna pokrywa jest zrobiona z karbonu. Z tego samego materiału są wykonane tylny dyfuzor, progi, drzwi i przednia dokładka. Przedni pas i progi mają domieszkę kevlaru. Sercem driftowozu jest 400 konny silnik z M5 z kompresorem, który zwiększył moc do 550 koni i 650NM. Samochód waży 1050 kilogramów i ma idealny rozkład masy. To potwór stworzony do jazdy bokiem.









źródło: KLIK

A poniżej skradziony gdzieś z twarzoksiążki filmik jak nakurwia.



Jeśli się podoba zrobię więcej tematów z Polskimi projektami.
Zgłoś
Avatar
panchamityle 2014-01-16, 3:09 1
Szacunek za włożoną pracę i wysiłek! Czy to nadal aktualne czy nie, moim zdaniem nieważne - jak ktoś tak realizuje swoje pasje, to zawsze za to postawię piwko:) No i Warren G w głośniku też dostaje piweczko, mimo że smoluch.
Zgłoś
Avatar
Szlachcic_Cygański 2014-01-16, 3:12 2
Taka bida, że samochód trzeba samemu poskładać.

______________

Przeciwko gimbusiarskim pseudopatriotom.
Zgłoś
Avatar
DrPromill 2014-01-16, 3:36 1
"silniki które mają kute tłoki i można je doładować"

Nie znam się, to się wypowiem, nie?

Za drifty piwo!
Zgłoś
Avatar
Sajgonski 2014-01-16, 3:47
A ja tam pierdolę te wszystkie wasze samochodziki.
Zgłoś
Avatar
dajzespokoj 2014-01-16, 10:20 1
@maly01495,

BMW nie robiło nigdy silnika M60B44. Jak coś to albo M62b44 albo odporniejsze, starsze M60B40
Zgłoś
Avatar
szur 2014-01-16, 10:25
Zgłoś
Avatar
karolas123 2014-01-16, 10:45
maly01495, gotówka 30-50k? Za tyle to zrobisz zawias i hamulec. Na silnik nawet nie starczy. Kto profesjonalnie do tego podchodzi spokojnie kładzie na taka przeróbke od podstaw 150k.
Zgłoś
Avatar
maly01495 2014-01-16, 11:07
@dajzespokoj,

masz racje, mój błąd

@karolas123,

też się zgodzę. Właściciel tego auta pewnie wyłożył jeszcze większą kasę niż mówimy ja i ty razem wzięci. Ale amator za 50k zrobi sobie samochód do nauki i też to będzie driftowóz. Nie będzie na takim poziomie jak auto pana Wartałowicza ale i tak bokiem polata.
Zgłoś
Avatar
protos 2014-01-16, 11:17
sama turbina do tego samochodu kosztowała 45K pln z wystrojeniem
Zgłoś
Avatar
kujaw 2014-01-16, 11:21
Pytanie do ekspertów:

- Czemu kompresor a nie turbosprężarka ? Auto i tak non stop jeździ na wysokich obrotach.
Zgłoś
Avatar
andyq 2014-01-16, 11:24 2
sadiatic.pl - najwiękazy portal motoryzacyjny.
Mamy najlepszych eksperów.
Jeszcze troche i staniemy się oficjalną stroną BMW Polska.
Zgłoś
Avatar
karolas123 2014-01-16, 11:57
kujaw, Np po to aby auto było bardziej przewidywalne przed wejsciem w zakret gdzie trzeba odpuscic gaz, a pozniej gdy wchodzisz ogniem, to nie ma kopniaka z turbo, moc jest płynniej rozwijana.
Zgłoś
Avatar
BooMss 2014-01-16, 12:39
Ten obniżony dach jest piękny.
Zgłoś
Avatar
damdus 2014-01-16, 12:55
kujaw- kompresor ciągnie od dołu a turbina w zależności od wielu czynników zaczyna chodzić od minimum 1200obr/min
Zgłoś
Avatar
protos 2014-01-16, 13:08
@up dlatego się obecnie stosuje połączenie turbiny i kompresora. W dryfcie musisz mieć moc od dołu żeby nie strzelać sprzęgłem a wciskając gaz mieć moc od początku. Aby nie zabrakło mocy przed np. końcem zakrętu jak lecisz bokiem.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów