Czasami przytrafi się, że na autostradzie zapala się rezerwa i musimy uruchomić wszystkie zmysły by dojechać do stacji. W materiale ukazane jest, jak to najlepiej zrobić i jak w tym sportowym aucie wynikiem spalania zaskoczyć niejedno auto rodzinne.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:06
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
[quote]Mam podobnie, po jeździe benzynkami 110-150 konnymi (9 sek do 100 i 8 sek do 100), jak się przejechałem 130 konnym 1.9 tdi, już nigdy nie wrócę do benzyny. Ostatnio jechałem 120 konną benzyną i myślałem, że skonam. Jadę 4 bieg 60 km/h wciskam gaz a tu nic, muł. Niebo a ziemia. W dieslu 98% czasu mam pod nogą tyle mocy, co w byłych benzynkach przy obrotach 4500-6000, a do 5000 bardzo rzadko kręcę, bo szkoda mi silnika i leci paliwo w zastraszającym tempie. W dieslu mam przez 98% jazdy(1800-3000 obr) tyle mocy, co mocniejsza benzyna przez 2% jazdy. Nigdy więcej pb, no chyba, że 4 litrowe v8. Aczkolwiek, 3 litrowe v6 w tdi, czipnięte na 350 koni to jazda sama w sobie, kolega miał starą 3.0 tdi zrobioną na 300 koni, sprzedał, kupił rs4 b7 i był mega zawiedziony, bo auto do 6000 obrotów w porównaniu do tamtego potężnego diesla w ogóle nie jechało, a może przez 500 obr ciągneło lepiej, więc zero zzysku.[quote]
hahahahaha boze mialem nie pisac nic, ale wyplulem kawe czytając te brednie. podam Ci maly przyklad. mam a3 1.8T (w seri 150 koni teraz troche wiecej),a znajomy mial takie a3 w 1.9tdi (130 koni pd). jezdzilem z nim i jazda w dieslu naprawde stwarzala wrazenie ze zapierdala jak popierdolony, ale i tak wiedzialem ze jest wolniejszy od 1.8t. znajomy byl tak uparty ze musialem 5 razy objechac go czy z rolki czy z kreski i dopiero wtedy pojał, ze to ze wgniata w fotel nie znaczy ze jest szybko... podejrzewam ze Twoj wymyslony znajomy (bo nikt istniejacy naprawde nie powiedzialby ze 3.0tdi pomodzone, daje wieksza radosc niz ponad 4 litrowa benzyna o mocy prawie 450 koni) jest albo idiota, albo kolejnym kretynem ktory chocby mu ruchali matke na jego oczach bedzie krzyczal: tylko diesel, tylko diesel !!!!
hahahahaha boze mialem nie pisac nic, ale wyplulem kawe czytając te brednie. podam Ci maly przyklad. mam a3 1.8T (w seri 150 koni teraz troche wiecej),a znajomy mial takie a3 w 1.9tdi (130 koni pd). jezdzilem z nim i jazda w dieslu naprawde stwarzala wrazenie ze zapierdala jak popierdolony, ale i tak wiedzialem ze jest wolniejszy od 1.8t. znajomy byl tak uparty ze musialem 5 razy objechac go czy z rolki czy z kreski i dopiero wtedy pojał, ze to ze wgniata w fotel nie znaczy ze jest szybko... podejrzewam ze Twoj wymyslony znajomy (bo nikt istniejacy naprawde nie powiedzialby ze 3.0tdi pomodzone, daje wieksza radosc niz ponad 4 litrowa benzyna o mocy prawie 450 koni) jest albo idiota, albo kolejnym kretynem ktory chocby mu ruchali matke na jego oczach bedzie krzyczal: tylko diesel, tylko diesel !!!!
A wpierdolę swoje 3 grosze. W połowie marca kupiłem sobie Alfę 166, zdecydowałem się na diesla bo wg wszelkich danych dostępnych na necie 2,4 JTD to była najsensowniejsza opcja, 5,5l w trasie, 8l w cyklu mieszanym, 9,5l w mieście.
TAKI CHUJ.
Średnie na poziomie 12l/100km w cyklu mieszanym to u mnie norma, w trasie czasami zejdę do 9l/100km, zrobiłem ok. 3k km od kupna tego auta i wtankowałem już w nią ponad 1300zł. Do tego silnik jest, za przeproszeniem, w chuj słaby, 308nm momentu jest całkiem spoko, ale 136KM w aucie ważącym prawie 1,6t to padaka.
Reasumując: typowo polaczkowa postawa się na mnie zemściła, silnik który miał być oszczędny mnie pożarł. Więc za niedługo przesiadam się do Alfy 166 2.0 V6 Turbo która też będzie palić 12l/100km, ale będzie moc która uzasadni spalanie. I wpierdolę sobie tam gaz, a co!
(sprzedam Alfę 166 2,4JTD, 2000r., nowy rozrząd i hamulce tył )
TAKI CHUJ.
Średnie na poziomie 12l/100km w cyklu mieszanym to u mnie norma, w trasie czasami zejdę do 9l/100km, zrobiłem ok. 3k km od kupna tego auta i wtankowałem już w nią ponad 1300zł. Do tego silnik jest, za przeproszeniem, w chuj słaby, 308nm momentu jest całkiem spoko, ale 136KM w aucie ważącym prawie 1,6t to padaka.
Reasumując: typowo polaczkowa postawa się na mnie zemściła, silnik który miał być oszczędny mnie pożarł. Więc za niedługo przesiadam się do Alfy 166 2.0 V6 Turbo która też będzie palić 12l/100km, ale będzie moc która uzasadni spalanie. I wpierdolę sobie tam gaz, a co!
(sprzedam Alfę 166 2,4JTD, 2000r., nowy rozrząd i hamulce tył )
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów