Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Nie na każdej stacji - ale wystarczająco, biorą pod uwagę jaka jest ilość LPG-ów w Anglii (mała).
Zresztą system ubezpieczeń w Anglii jest inny niż u nas i bardziej się "opłaca" mieć lepsze auto, niż popularnego szrota.
Swoją drogą sam dość dużo jeżdżę anglikiem w Polsce (merc C) i jednak jest zwyczajnie taniej jeździć takim samochodem jak szrotem z Polski (dla porównania, od listopada zrobione 10kkm, nic się z samochodem nie dzieje, skrzynia automat a samochód na przeliczenie 2500 zł ). Wcześniej Escort z 1997 (miałem od dziadka więc nówka salonówka była, był pierwszym właścicielem), samochód miał od tego czasu przerobione ponad 70k a jebało się wszystko prócz silnika - ten akurat był wybitnie dobry - 1.6 zetec, polecam - buda rudziej, podłóżnice z fordów to legenda i paliło więcej niż Merc, a jakoś nikt nie chciał mi tego dobrze wyregulować na tyle, żeby było oszczędnie - z tym mietkiem (1800 silnik) po trasie spali jakieś 6.2, ford palił średnio litr więcej a ważył dwa razy mniej.
A to dlaczego nie? Jest tak samo popularna jak w dieslach.
Oczywiście nie w silnikach pierdółkach, tylko z trochę większym momentem.
Volvo daje dwumase już w silnikach od 1.8
W Scenicu w 2.0 benzynowymtez miałem
Zapewne ten wyżej piszący o jakimś Clio też ma dwumase.
Tylko... benzyna to nie to co silnik na gnojówkę. Inna kultura pracy i tak nie siadają koła dwumasowe.. właściwie prawie w ogóle nie słychać by benzynowcy je wymieniali.
Stąd błędne przeświadczenie, że są montowane tylko w diselach.
sam jeździłem swojego czasu dieslami i potem przesiadłem się na samochód z silnikiem benzynowym i powiem szczerze że dla mnie osobiście to jak niebo i ziemia.
Mam podobnie, po jeździe benzynkami 110-150 konnymi (9 sek do 100 i 8 sek do 100), jak się przejechałem 130 konnym 1.9 tdi, już nigdy nie wrócę do benzyny. Ostatnio jechałem 120 konną benzyną i myślałem, że skonam. Jadę 4 bieg 60 km/h wciskam gaz a tu nic, muł. Niebo a ziemia. W dieslu 98% czasu mam pod nogą tyle mocy, co w byłych benzynkach przy obrotach 4500-6000, a do 5000 bardzo rzadko kręcę, bo szkoda mi silnika i leci paliwo w zastraszającym tempie. W dieslu mam przez 98% jazdy(1800-3000 obr) tyle mocy, co mocniejsza benzyna przez 2% jazdy. Nigdy więcej pb, no chyba, że 4 litrowe v8. Aczkolwiek, 3 litrowe v6 w tdi, czipnięte na 350 koni to jazda sama w sobie, kolega miał starą 3.0 tdi zrobioną na 300 koni, sprzedał, kupił rs4 b7 i był mega zawiedziony, bo auto do 6000 obrotów w porównaniu do tamtego potężnego diesla w ogóle nie jechało, a może przez 500 obr ciągneło lepiej, więc zero zzysku.
@zincum, Nie sądzę ja wiem, byle by mieszanka się zgadzała.
Czyli chuj wiesz ale będziesz głos zabierał? Stechiometria pajacu to ideał, którego nikomu się jeszcze nie udało osiągnąć. Dążenia są, tyle samo warte jak do tej pory leczenie zwykłego kataru.
@valdziu
Czemu kurwa nie pokazałeś zużycia paliwa, jak przyśpieszałeś do tych 140km/h?
46,7 l/100 km.
Wszystkich postów nie czytałem, ale w kilku było, że w benzynie nie ma dwumasy hahahahah
A to dlaczego nie? Jest tak samo popularna jak w dieslach.
Oczywiście nie w silnikach pierdółkach, tylko z trochę większym momentem.
Volvo daje dwumase już w silnikach od 1.8
W Scenicu w 2.0 benzynowymtez miałem
No tak tylko że dwumas do benzyny kupisz za 500 zł , a do diesla TDI np to już 2 tyś A pozatym w dieslu zużywają się dużo szybciej przez wysoki moment obrotowy który obciąża sprzęglo , w mniejszych mocach silnika np TDI 90,110 można wyjąć dwumasę i wstadzić normalne sprzęgło , nic wielkiego się nie stanie .
@nanab
Chodzi Ci pewnie o to że napisałem V6 a nie wiem że w BMW silniki mają układ rzędowy , otóż wiem , ale chodziło mi o to że takie silniki maja specyficzny dzwięk na który lecą 15-stki i jest lans na wsi A jakbym napisał rzędowa 6-tka to już połowa by nie załapała
A później tacy właśnie ludzie "chujowa ta astra bo pali z 8L"... jak się nie umie jeździć to tyle będzie palić
ostatnio będąc w wawie spaliłem na 1000km 60 litrów - BMW E36 1.8i 115KM z dyfrem od diesla
pozdrawiam
Rozumiem zamiar oszczedzania, ale rajcowanie się tym to niezła żena
Chodzi Ci pewnie o to że napisałem V6 a nie wiem że w BMW silniki mają układ rzędowy , otóż wiem , ale chodziło mi o to że takie silniki maja specyficzny dzwięk na który lecą 15-stki i jest lans na wsi A jakbym napisał rzędowa 6-tka to już połowa by nie załapała
v6 a r6 to dwa odmienne światy, dwa odmienne rodzaje dźwięku. Nie da się r6 zastąpić v6 i na odwrót. Pisz poprawnie, bo nazywanie r6-stki v6, to niedojebanie mózgowe w światku motoryzacyjnym.
Po pierwsze - pisz po naszemu. I chuj mnie obchodzi, że ty nie masz klawiatury. Skoro nie masz to nie pisz na forum dla Polaków.
to nie jest polaczkoforum tylko sadistik
Fajny materiał, niech ktoś edukuje w końcu tą ciemną masę odnośnie ecodrivingu, bo jak widzę pajaców którzy na prostej lecą 120, później dohamowanie(dość mocne) przed zakrętem - 70 w zakręt i znowu tyranie do 120 to mi się płakać chce...
To wyobraź sobie, że np. cholernie im się z jakiegoś naprawdę ważnego powodu spieszy, a nie mają zaufania do opon. I osusz swe łzy.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów