Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Stek bzdur i pomiary według komputera pokładowego. A co to jest tunel za TIR'em to on też nie wie.
wzor na zuzycie jest smiesznie prosty
porcja paliwa z jednego wtrysku =const;
zuzycie = ilosc impulsow wtryskow/jednostka czasu*porcja paliwa;
gt86 przy spokojnej jezdzie ze stala predkoscia to tak na oko mi wychodzilo 5.5-5.8 (tez wg komputera), nie wiem ile typek uzyskal, ale robienie testow na 2.0 boxer silniku to tak troche jakby sprawdzac czy tdi na rezerwie zrobi 50km
Nie chcę męczyć Diesla na niskich obrotach. Debil, woli benzyniaka...
Stek bzdur i pomiary według komputera pokładowego. A co to jest tunel za TIR'em to on też nie wie.
- Dobry wieczór tutaj ten Debil o którym Pan mówił..
- Tak wolę benzyniaka, często zmieniam auta,
- Koło dwumasowe m.in. nie wytrzyma zbyt mocnego eco
- Staruję w ecorajdach i pomiar na tankowaniu do obicia jest najmniej miarodajną metodą (przekłamanie komputera wynosi max do 0.2)
- druga cześć filmu pokazuje jak wzrosło zużycie bez tunelu
Ktoś tam wyżej, nie ma czegoś takiego jak porcja paliwa. Jest czas otwarcia wtrysku przy danym ciśnieniu paliwa, z danym kątem zapłonu, odczytem z MAF, TPS, KS, Lambdy. To tak w uproszczeniu. To wszystko jest przeliczane, uśredniane i do kitu takie pomiary.
- Tak wolę benzyniaka, często zmieniam auta,
- Koło dwumasowe m.in. nie wytrzyma zbyt mocnego eco
- Staruję w ecorajdach i pomiar na tankowaniu do obicia jest najmniej miarodajną metodą (przekłamanie komputera wynosi max do 0.2)
- druga cześć filmu pokazuje jak wzrosło zużycie bez tunelu
to proponuje cos z toyoty ze skrzynia cxt, nie ma zadnej z wyzej wymienionych wad i ma wszystkie w/w zalety
Ktoś tam wyżej, nie ma czegoś takiego jak porcja paliwa. Jest czas otwarcia wtrysku przy danym ciśnieniu paliwa,
to tak w uproszczeniu jakbys nie zrozumial
to tak w uproszczeniu jakbys nie zrozumial
W uproszczeniu i to tak głupim to ty pisałeś. A teraz kota ogonem obracasz? Jeszcze dodajesz jakieś constans, byle wzniesienie się zmienia...
Nic nie pokazuje. Akurat benzyna jest męczona przy 2000 obr/min. Nie obecne Diesle. Dwumasa nie ma nic wspólnego z jazdą ekonomiczną, nawet tego nie rozumiesz. Dwumasa dostaje w tyłek właśnie wtedy, kiedy się jeździ dynamicznie, z częstą zmianą biegów.
Ktoś tam wyżej, nie ma czegoś takiego jak porcja paliwa. Jest czas otwarcia wtrysku przy danym ciśnieniu paliwa, z danym kątem zapłonu, odczytem z MAF, TPS, KS, Lambdy. To tak w uproszczeniu. To wszystko jest przeliczane, uśredniane i do kitu takie pomiary.
ty jesteś poważny? jeździłeś kiedyś samochodem?
mialem diesla z dwumasem i doskonale wiem ze wali sie od niskich obrotów/ zwykły typowy mirek mysli ze dieslem sie na małych obrotach jeździ, otóż gówno bo mimo tego że masz od samego dołu moment obrotowy przy zmiennej geometrii łopatek w turbinie to żeby chodził silnik normialnie potrzeba 2500-3000 obrotów ja rozumiem ze w golfie3 i4 nie ma zmiennej geometrii i dwumasa.
a co do aut tak samo wole benzyniaki bo faktycznie jeżeli chcemy można wykrecić naprawde niskie spalania (moje 140 konne clio srednio pali 9-11 litrów bp98 a przy faktycznie spokojnej eko jeździe potrafie zejść do 7 w mieście a 5,5 poza miastem) poza tym normalne sprzegło nie zwali sie po prudziesięcu tyś km.
co do diesli wróce tutaj do laguny 2 1.9 dci nazwanej królową lawet i tylko dlatego, że ludzie dostali samochód który szedl od samego dołu i zapierdalali dwumasy i turbiny szedł płacz ze chujowe auto
menelreoot, szczerze Ci powiem, że wydaje mi się bez sensu. Według mnie diesel swoje zadanie spełnia dopiero gdy się rozgrzeje, a niestety diesla nie rozgrzejesz w drodze do sklepu (5 minut). Lepiej chyba byłoby kupić jakąś benzynę wolnossącą lub hulajnogę
z tym rozgrzewaniem też sie nie zgodzę bo współczesy silnik optymalna temperature pracy osiąga nawet po 2-3 min niesety jak Miro kupi passata/golfa z przebiegiem 800tys (na liczniku 220) mającego 15 lat bo przecie to prestiżowe auto i trzyma cene to faktycznie na zagrzanie sie silnika potrzeba i 20 min
Kupuj DPF od razu na zapas.
W uproszczeniu i to tak głupim to ty pisałeś. A teraz kota ogonem obracasz? Jeszcze dodajesz jakieś constans, byle wzniesienie się zmienia...
to wytlumacze jak krowie na rowie
wtrysk otwiera sie na okreslony czas (ktory jest staly dla kazdego modelu wtrysku), cisnienie w ukladzie paliwowym utrzymywane jest stale(nie moze sie zmieniac, a zwlaszcza spadac bo by samochod szarpal) i teraz skoro wiemy ze wtrysk otwiera sie na 20 milisekund podane cisnienie paliwa jest np 8bar(czyli wszystko to co napisales wczesniej), otwor w dyszy od wtrysku tez ma stala srednice, to latwo wyliczyc z tego jaka porcja paliwa opuscila wtrysk, natomiast jezeli ci chodzi o roznice zuzycia paliwa miedzy SPI i MPI czy DI, to juz jest roznica wynikajaca z efektywnosci podawania tego paliwa,
na takiej wlasnie zasadzie polega kazdy wstryskiwacz sterowany elektronicznie, zwiekszenie ilosci paliwa polega jedynie na zwiekszeniu ilosci impulsow, reasumujac czas wtryskiwania jest staly (w naukach scislych wartosc stalo okresla sie jako constans w skrocie const), cisnienie paliwa jest stale, srednica dyszy jest stala, wiec kazdy wtrysk podaje teoretycznie tyle samo pliwa i na to nie ma wplywu ani kat otwarcia czy zamkniecia zaworow dolotowych, anie nie ma wplywu na ilosc podawanego paliwa w jednym impulsie rodzaj wtrysku.
jedynie we wtrysku sterowanym mechanicznie wtrysk byl w stanie podac inna ilosc paliwa zmieniajac cisnienie podawanego paliwa, ale mogl on tylko podac mniej paliwa niz wartosc maksymalna (zalozona przez producenta)
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów