📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
heh nawet zwierze jest wstanie się odwdzięczyć za 1 % wolności. w przeciwności do ludzi. a szczególnnie do allah akbarów.
Jestem rolnikiem i jestem EKSPERTEM. Wybrali najbardziej oswojonego cielaczka i sieją propagandę, że taki słodki byczek cierpi. Zapraszam do mnie na taki projekt, wybiorę im takiego buhaja, że nawet siana dać nie podejdzie o połamanych stanowiskach nie wspomnę. Bo to raz przy sprzedaży było tak, że wszyscy się chowali za ciężarówkę, bele siana, gdzie tylko można a jedna ofiara losu biegła z postronkiem w ręku a drugi koniec u byka na rogach i co sił na samochód jak w Pampelunie . Znajomy kupił raz jałówkę, która po przewiezieniu do gospodarstwa po prostu ogłupiała, atakowała wszystko, nie dało się do niej podejść. Chyba nawet z przyczepki jej nie zdejmował, tylko pojechali do masarni. Jak powiedział rzeźnikowi o co chodzi, to krówkę zabili na przyczepce, nawet nie chcieli próbować zaprowadzić jej do ubojni i widłakiem przewieźli na rozbiór. Więc, niech wam drodzy sadole, serduszka się nie krajają, bo takie zwierzę to 1 na 20
liczyłem że po tej ckliwej muzyczce nastąpi totalny rozpierdol krew flaki i heavy metal. nie dam piwa