18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (9) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Forum Ranking Odznaki
Zarejestruj się Zaloguj się

Był sobie pan paznikietek
~Velture • 2018-11-11, 08:07
Na harda chyba troszkę za słabe jak inne podobne.

W każdym razie macie to co tygryski lubią czyli usuwanie wrośniętych paznokci :amused:
Smacznego.



Cz...........as
2018-11-11, 08:27
Pacjent z ostatnią stopą na pewno wróci. Ogólnie przej***na przypadłość. Niby wszystko już ładnie wycięte a po dwóch miesiącach nie można spodni założyć bo tak palec napie**ala że masz ochotę go uj***ć i mieć spokój.

2018-11-11, 08:43

2018-11-11, 09:03
największe kretyństwo jakie mozna zrobić to wycinać boki takich paznokci, dokładnie tak samo odrosną, w skrajnych przypadkach jeszcze bardziej będą się wbijać w wał paznokciowy


2018-11-11, 09:10
@up
Nie znam się ale co innego można zrobic? Usunąć całego?

2018-11-11, 13:35
A to moja akcja parę razy chodziłem do podologa każde wycięcie po 90 zeta z każdej strony za którymś razem się wk***iłem i wyrwałem sk***ysyna materiał własny oczywiście film i foty





2018-11-11, 13:56
Velture napisał/a:

@up
Nie znam się ale co innego można zrobic? Usunąć całego?




Jeden kumpel miał to mu wkładali takie nie wiem jak to określić blokery na sznureczku, które wyglądały jak mikro tampony. Latał z tym tak długo aż wszystko nie wróciło na właściwy tor. Czy miał cos jeszcze robione nie jestem wstanie powiedzieć

2018-11-11, 14:25


Lokowanie itd.

2018-11-11, 18:34
Miał ktoś z Was taki zabieg?

Ja miałem za dzieciaka.

Wycięli "bok" paznokcia tak, że teraz paznokieć od tego miejsca już nie rośnie razem z całą resztą paznokcia, tylko osobno.

Czyli główna część paznokcia rośnie jak zwykle, a boczna (ta niby wycięta) - rośnie w górę. I regularnie muszę ją dosłownie wyrywać. Ta boczna część nie ma żadnego połączenia z tą normalną.