Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
nie zesraj się.
Jeśli jeździsz tak jak ten matoł w czarnym autku, zasługujesz na to, żeby ci się zesrać prosto do twojej mordy.
Przelicz sobie prędkość samochodów na podstawie czasu jaki upływa na odległości między słupkami postawionymi co 100m. 4 sekundy na 100m to 90km/godz. Matołek jedzie prawie dwukrotnie szybciej. Coś jeszcze?
nie twierdze ze to nie jest jego wina, bo wymusil, ale nie sadze zeby zrobil to swiadomie
Obawiam się, że mógłby już nie wyhamować tych 2,5T
Jeździłem BMW X3. W SUV są hamulce jak w ciężarówkach. Hamują jak zwykłe osobówki.
Z resztą sam mam auto, które waży 2 tony i nie ma problemu.
Maksymalne prędkości dla testów łosia w jakich pomaga ESP to w okolicach 70km/h. I to dla nowych samochodów - a nie takich sztruclów jak te Volvo
Powyżej to już loteria i liczenia na własne umiejętności i dużą dozą szczęścia.
Na TVN Turbo kiedyś robili to już przy 120km/h ich obracało.
Fizyki się nie oszuka - można jej pomóc - ale... dalej prawa działają jak działały wcześniej.
Tam jest taka droga szybkiego ruchu.
No i popierdalam swoim blaszakiem z 90-100 chyba żeby mnie tiry nie wyprzedzały. (silnik malutki)
A pan kierowca tira z jakiejś bocznej podporządkowanej. WIDZĄC mnie z daleka.
>"To ja se wjadę..... " stał w miejscu więc manewr mu zajął z 10 sekund, jakbym akurat nie miał luki po lewej to zajebał bym w niego chyba z 60 km/h.
Potem rozpędzam się do i tak zabójczej prędkości dla mojej puszki... ze 120
I jadę prawym pasem....a po lewej mija mnie Tir z paką jadąc ze 140.....
Noż kurwa.....
sie przypierdalacie do tego w bialym a on mogl nie zauwazyc typa w volvo, akcja dzieje sie na luku wiec ten co nagrywa zaslania widok do tylu, a volvo zapierdla.
nie twierdze ze to nie jest jego wina, bo wymusil, ale nie sadze zeby zrobil to swiadomie
Mógł go nie zauważyć? Na takim odcinku? Wiesz w ogóle jak działają lusterka boczne, czy patrzysz tylko we wsteczne? W dekiel się jebnij.
Rozumiem, że zmierzyłeś mu prędkość z jaką jechał i teraz pierdolisz takie smuty czy działasz jak policja u nas, "na oko"?
A co? Jechali 50 na godzinę? Koleś miał grubo ponad setkę i to widać gołym okiem. Sorry ale przy setce wyhamowanie różnicy 50 km/h to pikuś , a ten tutaj musiał nieźle manewrować.
I co najważniejsze nawet jakby jechali 50 na godzinę to dla własnego bezpieczeństwa trzeba się upewnić dlaczego, a nie odwalać takie maniany.
Zajechał mu ale gościu z volvo przyaktozyl żeby dodać dramatyzmu i prawie doprowadził do wypadku.
Mógł po prostu przyhamować i go strabic jak każdy normalny człowiek.
Jeżdzę takim. to kloc ważący ponad 2 tony. to nie staje w miejscu po wciśnięciu hamulca jak twoje cinke cieńko więc całe szczęście że udało mu się ominąć
Kraków -> Wieliczka
Tam jest taka droga szybkiego ruchu.
No i popierdalam swoim blaszakiem z 90-100 chyba żeby mnie tiry nie wyprzedzały. (silnik malutki)
A pan kierowca tira z jakiejś bocznej podporządkowanej. WIDZĄC mnie z daleka.
>"To ja se wjadę..... " stał w miejscu więc manewr mu zajął z 10 sekund, jakbym akurat nie miał luki po lewej to zajebał bym w niego chyba z 60 km/h.
Potem rozpędzam się do i tak zabójczej prędkości dla mojej puszki... ze 120
I jadę prawym pasem....a po lewej mija mnie Tir z paką jadąc ze 140.....
Noż kurwa.....
Tiry mają blokadę producenta na ok 90km/h więc nie mógł jechać że 140.
Jeździłem BMW X3. W SUV są hamulce jak w ciężarówkach. Hamują jak zwykłe osobówki.
Z resztą sam mam auto, które waży 2 tony i nie ma problemu.
w chuju byles gowno widziales...
Po 1 .x3 to akurat jedno z lzejszych "suvow"
po 2. chyba Cie pojebalo ze suv hamuje tak samo jak "zwykla osobkowka" i rzekomo ma hamulce jak w ciezarowych...co ty chlopie pierdolisz.
Jezdze Q7 ktora wazy 2600 z polowa wachy na pokladzie (wazylem sie z ciekawosci) i nichuja to nie hamuje jak zwykla osobowka. Tymbardziej na autostradzie...
Jeżdzę takim. to kloc ważący ponad 2 tony. to nie staje w miejscu po wciśnięciu hamulca jak twoje cinke cieńko więc całe szczęście że udało mu się ominąć
Ojejeku, naprawdę?? To ma takie chujowe hamulce? Z tabelek porównawczych czy ciankol czy 2 tonowa limuzyna ma drogę hamowania zawsze w okolicach 40 metrów.
Może kup sobie następnym razem nowe - a nie takie stare zjebane ciulstwo co nawet nie hamuje.
Obawiam się, że mógłby już nie wyhamować tych 2,5T
2 tony to jest jakaś niawiadomo jaka masa samochodu? Podobnie ważą jakieś ciulstwa Opla typu Insignia.
2 tony dla tej klasy samochodów to jest norma.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów