Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Z resztą niesamowicie chore jest, że producent pozywa swojego klienta za to, że ten stwierdził, że ich produkt jest nafaszerowany chemią, a co za tym idzie, jest jego zdaniem niezjadliwy. Kiedy w Polsce producenci się nauczą, że klient ma zawsze rację?
Prawda jest taka, że klient-konsument jest najważniejszy. To nie bez pracowników nie ma danej firmy, tylko bez klienta. Nie ma klienta, nie ma firmy, nie ma firmy, nie ma pracownika.
W głowie się to wszystko nie mieści. Sokołów powinien stanąć na głowie żeby całą sprawę obrócić na swoją korzyść (patrz podobna sprawa z Milką), a oni się jeszcze bardziej pogrążają. Mam tylko nadzieję, że odczują, i to bardzo, jak sobie tą całą szopką zaszkodzili.
NIE KUPUJCIE NIC Z SOKOŁOWA!
śmieszne ale chyba trzeba powoli robić zrzutke na 150tys dla tego gościa co usmażył tatara
Tatara spożywa się na surowo więc na pewno go nie smażył
@zypon Jest tak jak piszesz, dlatego dziwię się strasznie Sokołowowi, że poszedł na wojnę z małym youtuberem. Po prostu zwrócili na siebie uwagę całej społeczności internetowej. Zaraz pewnie w tvnach będą o tym trąbić (chyba, że posypie się $$$).
Z resztą niesamowicie chore jest, że producent pozywa swojego klienta za to, że ten stwierdził, że ich produkt jest nafaszerowany chemią, a co za tym idzie, jest jego zdaniem niezjadliwy. Kiedy w Polsce producenci się nauczą, że klient ma zawsze rację?
Prawda jest taka, że klient-konsument jest najważniejszy. To nie bez pracowników nie ma danej firmy, tylko bez klienta. Nie ma klienta, nie ma firmy, nie ma firmy, nie ma pracownika.
W głowie się to wszystko nie mieści. Sokołów powinien stanąć na głowie żeby całą sprawę obrócić na swoją korzyść (patrz podobna sprawa z Milką), a oni się jeszcze bardziej pogrążają. Mam tylko nadzieję, że odczują, i to bardzo, jak sobie tą całą szopką zaszkodzili.
NIE KUPUJCIE NIC Z SOKOŁOWA!
a jasne zgadzam się. zjebał sokołów po całości z tym pozwem, przez to jedyne co mają to uszczerbek wizerunkowy. Dobra była reakcja unimila czy tam innego durexa na jakiś tam test z napuszczaniem wody do gumki (drogie marki pękały szybciej niż tanie) bo na fejsbuku babka z działu PR napisała pod testem że dziękuje za wnikliwość i za zainteresowanie produktem, że udoskonalają produkt, ale że generalnie gumka nie służy do pompowania wody a do czegoś innego przez co test jest raczej gówno warty - ale załatwili to w miły przyjazny sposób. W stanach takie sprawy pojawiały się już dobrych kilka lat temu i tam też początkowo próbowana załatwiać w sądzie. Była taka sprawa nie pamiętam dokładnie ale chyba producenta samochodów, który skonfliktował się z jakimś tam userem youtuba i mu proces wytoczył, jak sprawa wyszła na jaw ludzie zaczęli maile i listy do nich pisać że są skurwielami i im zajebiście sprzedaż spadła. Teraz się takich typków nie sądzi, ale najmuje się 10 takich niby niezależnych co zachwalają produkt korporacje wiedzą, że w sądzie mogą tylko stracić - nawet w przypadku dobrego dla nich wyroku sądu... ale jak widać specjaliści od pijaru w sokołowie chyba się niedouczyli
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów