No kurwa murzyn
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:58
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:26
Straszne upały w tej Ameryce
Brawo dla murzyna. Dla mnie to on jest w tym momencie biały. Brawo za jakakolwiek reakcje.. Mimo, ze zrobili go w chuja....
up a co murzyn mogl robic w zapewne bialej bogatej dzielnicy;d? pewnie byl w pracy i szykowal sie na jakis wlam.
nwonigers napisał/a:
No na przykład.. Był w pracy i próbował uczciwie zarobić, a że po drodze widział manekina w ubraniach zwisającego z dachu, to w pierwszej kolejności pomyślał, że ktoś miał wypadek i próbował mu pomóc?up a co murzyn mogl robic w zapewne bialej bogatej dzielnicy;d? pewnie byl w pracy i szykowal sie na jakis wlam.
Ale w sumie nie znam się, nie wiem czym jest życie, pewnie Ty masz rację.
djted napisał/a:
Brawo dla murzyna. Dla mnie to on jest w tym momencie biały. Brawo za jakakolwiek reakcje.. Mimo, ze zrobili go w chuja....
A jesteś pewien że nie chciał zajebać gościowi butów?
Nie no kurwa to trzeba być czarnym żeby nie ogarnąć przez tyle czasu że to manekin.
Typ wisi bez żadnego ruchu ani jęków.
Typ wisi bez żadnego ruchu ani jęków.
Dindu ma iq w graniach 50. Przez to nie skumał wtf. Zachował się jak biały i próbował ratować a wy go hejtujecie
-Ernest Hemingway
Równie dobrze mógł zasłabnąć. A nie spadł, bo ręce przywarły mu na mrozie
Nie inteligencja określa wartość człowieka, lecz jego człowieczeństwo. Widać na przykładzie.
Ech...on po prostu chciał zajumuć białemu portfel i komórkę.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów