18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (6) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Forum Ranking Odznaki
Zarejestruj się Zaloguj się

Co to jest?
Halman • 2020-09-22, 09:37

ja wiem, ale nie powiem... pomęczycie się :)


2020-09-22, 13:19
mygyry napisał/a:

Odpływ w prysznicu mojej byłej



Wolisz r*chać łysego niż przetykać odpływ.

2020-09-22, 13:45
mygyry napisał/a:

Odpływ w prysznicu mojej byłej



I jeszcze powiedz, że to były łonowe.

2020-09-22, 14:50
Wilku_wps napisał/a:

Zbyslaw ty pewnie jezdzisz z lpg na pokladzie bo dizel za drogi



BMW F30i 2.0

2020-09-22, 14:51
magia, niczym wyciąganie chusteczki z kapelusza xD

2020-09-22, 15:23
Zbysław napisał/a:

BMW F30i 2.0



Fiu fiu, somsiady złodzieje z pasatów w DIZLU pewnie zazdroszczą

2020-09-22, 16:42
Zbysław napisał/a:

BMW F30i 2.0



Wole 4 litrowego diesla a nawet 3 litrowego który 3 razy objedzie tą pierdziawke 2 litrową, trasę ojebie na raz np do chorwacji bo nie wpie**oli tyle. Nie jestem jakimś megafanem diesla ale nie kupił bym nic poniżej 200kM tam mam moc i oszczędność a tu...

:roll:

Bez znaczenia czy olej czy nie olej ważne żeby miało sens

2020-09-22, 17:15
Daster napisał/a:

Wole 4 litrowego diesla a nawet 3 litrowego który 3 razy objedzie tą pierdziawke 2 litrową, trasę ojebie na raz np do chorwacji bo nie wpie**oli tyle. Nie jestem jakimś megafanem diesla ale nie kupił bym nic poniżej 200kM tam mam moc i oszczędność a tu...

Bez znaczenia czy olej czy nie olej ważne żeby miało sens



Jak już idziesz w szczegóły, to rób to porządnie.
Każdy współczesny "dizel" to nie zwykły "dizel" tylko turbodoładowany silnik diesla. A co za tym idzie, porównywanie diesla (uturbionego oczywiście) do wolnossącej benzyny ma się nijak do siebie. Spróbuj jakiegoś tdi, a potem uturbionej benzyny o tej samej pojemności i się zdziwisz, że jedyną zaletą diesla jest wtedy niskie spalanie. Jeździłem kiedyś firmowym wolnossącym dieslem i k***a bym wolał rowerem jeździć.
Owszem, jak ktoś klepie często długie trasy lub dziennie dojeżdża 50km w jedną stronę do roboty, to diesel jest najlepszym wyborem z racji oszczędności. Ale śmieję się z debilów, którzy kupują "te de i", bo "mało kurła pali" i jeżdżą non stop na zimnym silniku, bo do roboty mają w jedną stronę 5km. Cieszą się, bo oszczędzą parę złociszy na paliwie, ale zostawią 5x więcej u mechanika, bo krótkie trasy to najlepszy sposób, żeby jak najszybciej uśmiercić "te de i".

P.S. Jakbym chciał moc, to kupiłbym sobie mustanga, bo w dzisiejszych czasach 150-250KM to już chyba raczej normalne i szału nie robi.

2020-09-22, 17:16
I zdziwienie, że jakoś głośniej chodzi.

2020-09-22, 17:18

Bez znaczenia czy olej czy nie olej ważne żeby miało sens[/quote]

Dla mnie ma.
Mam diesla służbowego - warczy i śmierdzi rolniczym pojazdem.
Faktycznie oszczęny skurczybyk a jak trzeba to i 240 pojedzie, ale wolę swoje 6 cylindrów w benzynie. Po mieście 16.5, ale na trasie jak diesel lub mniej. No i silnika nie słyszę.


2020-09-22, 17:47
To jest nowa metoda czyszczenia DPF-u itp.
Wkładasz czystą szmate z jednej strony i wyciągasz z drugiej .

2020-09-22, 18:33
To jest wata szklana., w kazdym tlumniku to jest. Wiem, bo pracuje przy tym dziadostwie

2020-09-22, 19:09
TheAndyboy888 napisał/a:

Jak już idziesz w szczegóły, to rób to porządnie.
Każdy współczesny "dizel" to nie zwykły "dizel" tylko turbodoładowany silnik diesla. A co za tym idzie, porównywanie diesla (uturbionego oczywiście) do wolnossącej benzyny ma się nijak do siebie. Spróbuj jakiegoś tdi, a potem uturbionej benzyny o tej samej pojemności i się zdziwisz, że jedyną zaletą diesla jest wtedy niskie spalanie. Jeździłem kiedyś firmowym wolnossącym dieslem i k***a bym wolał rowerem jeździć.
Owszem, jak ktoś klepie często długie trasy lub dziennie dojeżdża 50km w jedną stronę do roboty, to diesel jest najlepszym wyborem z racji oszczędności. Ale śmieję się z debilów, którzy kupują "te de i", bo "mało kurła pali" i jeżdżą non stop na zimnym silniku, bo do roboty mają w jedną stronę 5km. Cieszą się, bo oszczędzą parę złociszy na paliwie, ale zostawią 5x więcej u mechanika, bo krótkie trasy to najlepszy sposób, żeby jak najszybciej uśmiercić "te de i".
P.S. Jakbym chciał moc, to kupiłbym sobie mustanga, bo w dzisiejszych czasach 150-250KM to już chyba raczej normalne i szału nie robi.



Starego dziada nie uśmiercisz nawet krótkimi odcinkami. Porownywanie wogóle w tych czasach i narzekanie diesel gówno tylko benzyna to ten ktos chyba się z sąsiadem czesto wykłóca co ma pastucha z lat 90. Założe się że większości tutaj bym podstawił nowe dobrej klasy auto z dieslem i jadąc nim by nawet nie byli w stanie odgadnąć czy klekot czy nie. Żywotność obydwóch silników na tym samym poziomie czyli gówniana, co leci z rury? Wyrąbane w to mam, nosa do rury nie wpie**alam. Co decyduje o silniku w nowym aucie i lepszej klasy? Cena i moc. I to nie tylko w polsce bo i niemcy tak wybierają i reszta europy. Szukasz używki? Zajebisty silnik 4l benzyna... reszta auta bieda na wyposażeniu. 3l diesel z wypasem w środku. Oczywiście jeszcze na to może mieć wpływ jak wspomniałeś czy na trasy czy miasto, ale logiczne nikt normalny do miasta nie kupi 2 tonowe auto żeby po bułki nim jeździć. No i nie zrozumiałe jest kupować małe autko w oleju.

St...........on
2020-09-22, 19:26
Zbysław napisał/a:

Dizel, wieśniactwo jeździ tylko dizlami



A sam zapie**alasz na podtlenku biedusa (LPG) :amused:

2020-09-22, 20:02
Zbysław napisał/a:

BMW F30i 2.0



Coś ci się synek poj***ło jak przeszukiwałeś internety żeby doj***ć czym to się wozisz. Zdecyduj się. Albo F30 2.0 albo 320i a nie wymyślasz jakieś F30i. Skąd ty to ,,i,, wziąłeś przy F30?

2020-09-22, 21:02
andyq napisał/a:

Coś ci się synek poj***ło jak przeszukiwałeś internety żeby doj***ć czym to się wozisz. Zdecyduj się. Albo F30 2.0 albo 320i a nie wymyślasz jakieś F30i. Skąd ty to ,,i,, wziąłeś przy F30?



Poprawnie

BMW F30 320i Xdrive pasuje??
wiem czym jeżdżę i nie mądraluj synku boś cienki