18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:23
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:16
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:44
Avatar
siriah_pl 2013-08-08, 23:34 4
litości! To jakaś popierdółka...

To jest majstersztyk!



i zachowanie pałkera w 4:54? Pełna profeska!
Zgłoś
Avatar
Mantuanuliupu 2013-08-08, 23:52 4
Nie znam się na muzie i nigdy nie ogarniałem wyczucia rytmu perkusistów, ale jak dla mnie pierwszy przykład jest super!
Drugi... gość chyba dostał padaczki za bębnami i pałeczki mu się w dłoniach zacisnęły.
Zgłoś
Avatar
Presty 2013-08-09, 0:00 2
Nie jestem profesjonalnym muzykiem, ale troszku kiedyś grając na perkusji mam takie uwagi:

* materiał jest nakręcony pod jutubową poblikę, perskusista nie robi nic powalającego

* perkusja (a szczególnie prawa ręka i stopa) wraz z gitara basową "robi" tak zwana "rytmikę" - facet na filmiku ma raczej drgawki, niż trzyma rytm, dzięki któremu sie np. tańczy albo poguje

* wyobraźcie sobie np "Smoke on the water" z perkusją, gdzie typ na perkusji ma w stopie parkinsona....

Sorry, mnie to nie bierze.

PS: i ten wygląd... nie przypomina Wam to coś Sadole?
Zgłoś
Avatar
Svenlee 2013-08-09, 2:42 19
@up
pierdolisz głupoty.
Zgłoś
Avatar
dziadZplatyny 2013-08-09, 3:27 21
Presty napisał/a:

Nie jestem profesjonalnym muzykiem, ale troszku kiedyś grając na perkusji mam takie uwagi:

* materiał jest nakręcony pod jutubową poblikę, perskusista nie robi nic powalającego

* perkusja (a szczególnie prawa ręka i stopa) wraz z gitara basową "robi" tak zwana "rytmikę" - facet na filmiku ma raczej drgawki, niż trzyma rytm, dzięki któremu sie np. tańczy albo poguje