,,Jeden Ciganen essen die Kupen. Jeden Ciganen trinkt die Schweinsteiger und Ballack. Jeden Ciganen wohnt in die Chlewen"Gram od kilku lat na gitarze i mam spore doświadczenie w tej kwestii [...] Zero artyzmu, zero polotu, zero twórczości. Jak powiedział kiedyś Steve Vai (jeden z najwybitniejszych współczesnych gitarzystów, jeśli ktoś zainteresowany niech poszuka w yt jego utworu pt. I know you're here): dużo trudniej, niż grać szybko z dużą ilością technicznych fajerwerków, jest grać powoli ale z prawdziwym wyrazem i artyzmem. Tyle ode mnie w temacie .
Steve Vai nie jest jednym z najwybitniejszych współczesnych gitarzystów. To słaby showman, który ma opanowane kilka trików i jedzie po najprostszych skalach, jakich można się nauczyć na gitarę. Dla kumatych - uprawia dokładnie to samo, co granie wyłącznie na czarnych klawiszach na fortepianie.
Chcesz jednego z wybitniejszych (nie "najwybitniejszych") gitarzystów, a przy okazji dobrego showmana? Proszę bardzo:
i w kwestii interpretacji (grania z duszą):
Na koncert tego gościa wolałbym pójść 100x bardziej niż na Vaia.
Najwybitniejszych nie znajdziecie w "wybranych dla Ciebie" kawałkach na YouTube i nie kupicie ich płyt z pierwszej półki, bo są skutecznie eliminowani z rynku przez kompanie fonograficzne (zagrażają całemu sprzedawanemu masowo chłamowi).
(a najwięksi już nie żyją i nie doczekali się następców... powody jw.)
Gdyby był konkurs na zagranie jakiegoś klasycznego kawałka kompletnie bez feelingu i własnego stylu - musielbyśmy poszerzyć podium bo na 1 miejsce mielibyśmy dwóch kandydatów
Bez czego kurwa?!
Maby powinieneś wtrącać more chujowych words z english do naszego polskiego language...
Z tego co widzę tak będzie wyglądała większość komentarzy za jakiś czas.
Tyś Vivaldiego mośku słyszał. Bezapelacyjnie to jest zima a nie lato.
Przeciiez to chyba jest zima Vivaldiego a nie lato
Tak, to jest lato.
Ni to Lato, ni to to Zima, lecz Burza
Jeżeli już to to:
youtube.com/watch?v=NqAOGduIFbg