📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
A Jeśli miał mokre tuleje cylindrów?
Uszczelka pod głowicą
Stuart20 napisał/a:
Jak czyjaś jedyna umiejętność mechaniczna to wymiana koła w samochodzie z pomocą wulkanizatora to nie rozumie o co kama ... Proszę przestudiować budowę ( silników PSA ) i udzielać komentarzy
Problemem nie jest to, że ktoś nie wie o co chodzi bo nie jest mechanikiem tylko to, że się kurwa naucz z sensem pisać.
I jeśli już się tak wymądrzasz to zapamiętaj nazwę "kolektor dolotowy", a nie żaden ssący.
Ostatnio moje auto zaczęło tak dymić co się okazało filtr powietrza do wymiany, przez co nie przepalała się ropa i radośnie kopciło
Stuart20 napisał/a:
Jak czyjaś jedyna umiejętność mechaniczna to wymiana koła w samochodzie z pomocą wulkanizatora to nie rozumie o co kama ... Proszę przestudiować budowę ( silników PSA ) i udzielać komentarzy
Proszę przestudiować najpierw książkę do gramatyki, a w szczególności dział o interpunkcji.
Pozdrawiam.
pierścionki pozjadał i olej opier*ala
ostatnio mój 2L diesel 136KM (wiem że silnik od PSA ale samochód nie francuz a szwed ) po naciśnięciu gazu puszczał ciemną chmurkę co mnie bardzo zaniepokoiło (pierwsza myśl? - coś nie tak z turbinką ) co się później okazało, "nieszczelność kolektora wydechowego". Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie i przy wyższych obrotach szczelina się powiększała i dostawał "lewego" powietrza
ostatnio mój 2L diesel 136KM (wiem że silnik od PSA ale samochód nie francuz a szwed ) po naciśnięciu gazu puszczał ciemną chmurkę co mnie bardzo zaniepokoiło (pierwsza myśl? - coś nie tak z turbinką ) co się później okazało, "nieszczelność kolektora wydechowego". Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie i przy wyższych obrotach szczelina się powiększała i dostawał "lewego" powietrza
kurwa zaczęło się... mój diesel to, mój cylinder tamto, wymień korbki przewodowe...
up3 a teraźniejsze szwedy mam na myśli volno to jakie mają silniki??renault niestety
tylko nie pokazujcie tego temu panu
RYJ23 napisał/a:
potem juz zrobilo sie maslo w oleju czyli mix woda/olej
Stuart20 napisał/a:
i woda z chodzenia poszła do misy korbowej
Kurwa mać, gdzie wy do kurwy nędzy, macie w układzie chłodzenia wodę???
W układzie chłodzenia silnika, znajduje się płyn chłodzący/chłodniczy, który nawet przy -30*C nie zamarznie a woda? wystarczy, że w nocy będzie -5 i rano do roboty nie dojedziesz, bo ci się baranie jeden z drugim będzie silnik grzał a dlaczego, bo kurwa woda w układzie zamarzła! Ja pierdole
To tak jak byś kurwa do silnika lał "kujawski" zamiast syntetycznego/pół/ czy minerala!
Na filmiku widzimy efekty spalania płynu chłodniczego z powodu nieszczelności pomiędzy głowicą i blokiem silnika, wynikających z pęknięcia uszczelki lub odkształcenia głowicy. Objawia się taka usterka dużą ilością białego dymu (para wodna), w przeciwieństwie do nieszczelności w układzie dolotowym, usterki układu zasilania, lub sterowania silnikiem, kiedy to efektem spalania niewłaściwej mieszanki jest dym szary. Zużyte pierścienie tłokowe jak i gładzie cylindrów skutkują natomiast zabarwieniem spalin na fioletowo lub czarno w zależności od ilości spalanego oleju. Na czarno może też kopcić diesel przy usterce układu zasilania i nie musi mieć to związku ze spalaniem oleju. Na biało kopcić może również samochód z niewłaściwie wyregulowaną instalacją LPG.
Czyli stuartowi coś tam dzwoniło, tylko nie wiadomo w którym kościele, niemniej trafnie zdiagnozował przyczynę- spalanie płynu chłodniczego.
Czyli stuartowi coś tam dzwoniło, tylko nie wiadomo w którym kościele, niemniej trafnie zdiagnozował przyczynę- spalanie płynu chłodniczego.
zupa*upa napisał/a:
Ojapierdolę, co jeden to większe herezje odpierdala....Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów