18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 19:30
🔥 Sven Hannawald z Kijowa. - teraz popularne
🔥 Hiszpańska łódź policyjna - teraz popularne
Avatar
paka2000 2014-03-05, 20:36 1
zupa*upa napisał/a:

Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie



Czaszka Ci się rozszczelniła chyba... W układzie wydechowym panuje temperatura powyżej 330 stopni (od około takiej temperatury zaczyna poprawnie działać sonda lambda), więc które tworzywo sztuczne by Ci to wytrzymało? Włókno węglowe?
Zgłoś
Avatar
FieraSS 2014-03-05, 20:51
W moim dieslu 1.7 w Astrze się nic nie dzieje, raz tylko EGR wyrzucał kod błędu, ale przepaliłem go ostro i się przedmuchał xD
Zgłoś
Avatar
anatomopatolog 2014-03-05, 21:33
antek025 napisał/a:

co on kurwa, na węgiel jeździ?


A wiesz kolego, że były dawniej próby stworzenia silnika na pył węglowy?
Zgłoś
Avatar
Vika 2014-03-05, 21:54
otwarty wlew paliwa?
Zgłoś
Avatar
cveljan 2014-03-05, 22:34
Wrocław? Kurwa śmierdzielu zasmrodziłeś mi dzisiaj drogę do pracy!
Zgłoś
Avatar
mik777pl 2014-03-05, 23:47
znachorzy kurwa:D kłócą się który lepszy mechanik.... Panowie jak by zebrać do kupy całą tą bablanine to może by coś z tego było, max gówno xD Nie wiadomo czy to diesel czy benzyna a gówno burza trwa... może wtrysk, olej w turbo, uszczelniacze na zaworach, woda w cylinderku (tak kurwa Woda też może być płynem chłodniczym) a i do oleju mogła się dostać i wyobraźcie sobie faktycznie robi się masło... eh znawcy nad znawcami... mogę być dla was bogiem mechaniki do lat 90 xD a
Zgłoś
Avatar
m................z 2014-03-05, 23:59
Stuart20 napisał/a:

W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...



Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
Zgłoś
Avatar
Zero_Cool_ 2014-03-06, 0:40 1
Stuart20 napisał/a:

W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...



Ty pierdolona, bezmózga kurwo. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty jebany idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.

W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...

Kurwa nie da się ciebie czytać cwelu. Ja pierdole, jak mnie wkurwiłeś...
Zgłoś
Avatar
S.T.U_Cummins 2014-03-06, 0:51
Treść komentarza został ukryta - użytkownik otrzymał ostrzeżenie za ten wpis.
Avatar
Jebacki 2014-03-06, 8:46
Gołym okiem widać, że to bulbulator....
Zgłoś
Avatar
anatomopatolog 2014-03-06, 14:57
Stuart20 napisał/a:


Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć


Jak się już wszyscy czepiamy siebie nawzajem to.... nie ma czegoś takiego jak "budowa silnika PSA".
PSA jest to francuski koncern motoryzacyjny skupiający takie marki jak: Citroën, Peugeot, Simca, Talbot, Panhard.
Silnik jaki opisałeś jest to silnik z zapłonem samoczynnym (znany większości jako silnik wysokoprężny, lub silnik Diesla). Tuleje cylindrowe mogą być odlane w kadłubie silnika. Mogą być też suche, lub mokre tuleje cylindrowe.
W silniku, gdzie tuleje cylindrowe są odlane w kadłubie silnika, wtedy materiał użyty do odlewu jest taki sam (tuleja, kadłub).
W silniku, gdzie mamy suche tuleje cylindrowe, wtedy tuleja jest wciskana w kadłub (często wykonany z gorszego jakościowo materiału), a tuleja nie ma kontaktu z cieczą chłodzącą.
I tu te Twoje tuleje cylindrowe, czyli mokre. Zewnętrzna część tulei ma bezpośredni kontakt z cieczą chłodzącą, a za tym idzie konieczność uszczelnienia między tuleją a kadłubem silnika. Rozwiązanie takie znajdziesz w starym poczciwym ursusie C-328, czy też C-330, czy też mercedes (silniki: OM401,OM402,OM403,OM404).
Pozdrawiam
Zgłoś
Avatar
damiang83 2014-03-06, 18:00
Kolektor z plastiku.
Zgłoś
Avatar
anatomopatolog 2014-03-06, 18:15
Zgadza się, masz w "cytrynce" na zdjęciu kolektor dolotowy z tworzywa sztucznego, ale ktoś wcześniej napomknął na temat kolektora wydechowego z "plastiku".
Temperatura gazów spalinowych potrafi przewyższać nawet 900 stopni Celsjusza.
Zgłoś
Avatar
zupa*upa 2014-03-06, 20:11 1
Fopa, kolektor DOLOTOWY. ale kto czytał dalej o "lewym powietrzu" to zrozumiał
Zgłoś