18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
paka2000 2014-03-05, 20:36 1
zupa*upa napisał/a:

Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie



Czaszka Ci się rozszczelniła chyba... W układzie wydechowym panuje temperatura powyżej 330 stopni (od około takiej temperatury zaczyna poprawnie działać sonda lambda), więc które tworzywo sztuczne by Ci to wytrzymało? Włókno węglowe?
Zgłoś
Avatar
FieraSS 2014-03-05, 20:51
W moim dieslu 1.7 w Astrze się nic nie dzieje, raz tylko EGR wyrzucał kod błędu, ale przepaliłem go ostro i się przedmuchał xD
Zgłoś
Avatar
anatomopatolog 2014-03-05, 21:33
antek025 napisał/a:

co on kurwa, na węgiel jeździ?


A wiesz kolego, że były dawniej próby stworzenia silnika na pył węglowy?
Zgłoś
Avatar
Vika 2014-03-05, 21:54
otwarty wlew paliwa?
Zgłoś
Avatar
cveljan 2014-03-05, 22:34
Wrocław? Kurwa śmierdzielu zasmrodziłeś mi dzisiaj drogę do pracy!
Zgłoś
Avatar
mik777pl 2014-03-05, 23:47
znachorzy kurwa:D kłócą się który lepszy mechanik.... Panowie jak by zebrać do kupy całą tą bablanine to może by coś z tego było, max gówno xD Nie wiadomo czy to diesel czy benzyna a gówno burza trwa... może wtrysk, olej w turbo, uszczelniacze na zaworach, woda w cylinderku (tak kurwa Woda też może być płynem chłodniczym) a i do oleju mogła się dostać i wyobraźcie sobie faktycznie robi się masło... eh znawcy nad znawcami... mogę być dla was bogiem mechaniki do lat 90 xD a
Zgłoś
Avatar
m................z 2014-03-05, 23:59
Stuart20 napisał/a:

W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...



Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
Zgłoś
Avatar
Zero_Cool_ 2014-03-06, 0:40 1
Stuart20 napisał/a:

W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...



Ty pierdolona, bezmózga kurwo. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty jebany idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.

W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...

Kurwa nie da się ciebie czytać cwelu. Ja pierdole, jak mnie wkurwiłeś...
Zgłoś
Avatar
S.T.U_Cummins 2014-03-06, 0:51
ex32 napisał/a:



Widać że w aucie nawet koła sam nie zmienisz
"uszczelka między blokiem a tuleją cylindryczną" ??? co to? tam nie ma żadnej uszczelki. Uszczelka jest między głowicą a blokiem.

"Woda z chłodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ..." WTF!?

Poszła tobie UPG i płyn chłodniczy lał się do CYLINDRÓW, tam się spalał i dymiło studencie budowy silników PSA.



RYJ23 napisał/a:

@up a mnie sie zdaje ze rozjebalo Ci turbine,a dokladnie uszczelnienie,poczym silnik zaciagnal olej i tradycjnie sie ''rozbiegal'' w nastepstwie czego wyjebalo uszczelke pod glowica (a nie kurwa jakas uszczelke oddzielajaca blok od tuleji cylindrycznej ) potem juz zrobilo sie maslo w oleju czyli mix woda/olej



anatomopatolog napisał/a:


Co Ty w ogóle pierdolisz?



michalczecze napisał/a:



Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...



Sova30 napisał/a:



Kurwa mać, gdzie wy do kurwy nędzy, macie w układzie chłodzenia wodę???

W układzie chłodzenia silnika, znajduje się płyn chłodzący/chłodniczy, który nawet przy -30*C nie zamarznie a woda? wystarczy, że w nocy będzie -5 i rano do roboty nie dojedziesz, bo ci się baranie jeden z drugim będzie silnik grzał a dlaczego, bo kurwa woda w układzie zamarzła! Ja pierdole

To tak jak byś kurwa do silnika lał "kujawski" zamiast syntetycznego/pół/ czy minerala!



michalczecze napisał/a:



Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...



Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć

Oringi



Blok, bez tulei :



Tuleje cylindryczne a w zaznaczonym miejscu jest uszczelka



Blok z tulejami ( tylko położyć uszczelkę i głowice )



Podobne rozwiązanie stosowano/stosuje się w wielu innych silnikach np Rover trzeba w necie poszukać

menelreoot napisał/a:

A Jeśli miał mokre tuleje cylindrów?



menelreoot - thx tego pojęcia mi brakowało łap piwko

Co do definicji kolektor ssący/dolotowy obie są poprawne, ale można je podzielić na kolektor ssący -w jednostkach wolnossących i Kolektor dolotowy w jednostkach doładowanych. To jest moje zdanie Humanistyka nie jest moją mocną stroną

Ps.
Zero_Cool_ napisał/a:



Ty pierdolona, bezmózga kurwo. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty jebany idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.

W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...

Kurwa nie da się ciebie czytać cwelu. Ja pierdole, jak mnie wkurwiłeś...



WYPIERDALAJ :-*
Avatar
Jebacki 2014-03-06, 8:46
Gołym okiem widać, że to bulbulator....
Zgłoś
Avatar
anatomopatolog 2014-03-06, 14:57
Stuart20 napisał/a:


Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć


Jak się już wszyscy czepiamy siebie nawzajem to.... nie ma czegoś takiego jak "budowa silnika PSA".
PSA jest to francuski koncern motoryzacyjny skupiający takie marki jak: Citroën, Peugeot, Simca, Talbot, Panhard.
Silnik jaki opisałeś jest to silnik z zapłonem samoczynnym (znany większości jako silnik wysokoprężny, lub silnik Diesla). Tuleje cylindrowe mogą być odlane w kadłubie silnika. Mogą być też suche, lub mokre tuleje cylindrowe.
W silniku, gdzie tuleje cylindrowe są odlane w kadłubie silnika, wtedy materiał użyty do odlewu jest taki sam (tuleja, kadłub).
W silniku, gdzie mamy suche tuleje cylindrowe, wtedy tuleja jest wciskana w kadłub (często wykonany z gorszego jakościowo materiału), a tuleja nie ma kontaktu z cieczą chłodzącą.
I tu te Twoje tuleje cylindrowe, czyli mokre. Zewnętrzna część tulei ma bezpośredni kontakt z cieczą chłodzącą, a za tym idzie konieczność uszczelnienia między tuleją a kadłubem silnika. Rozwiązanie takie znajdziesz w starym poczciwym ursusie C-328, czy też C-330, czy też mercedes (silniki: OM401,OM402,OM403,OM404).
Pozdrawiam
Zgłoś
Avatar
d................3 2014-03-06, 18:00
Kolektor z plastiku.
Zgłoś
Avatar
anatomopatolog 2014-03-06, 18:15
Zgadza się, masz w "cytrynce" na zdjęciu kolektor dolotowy z tworzywa sztucznego, ale ktoś wcześniej napomknął na temat kolektora wydechowego z "plastiku".
Temperatura gazów spalinowych potrafi przewyższać nawet 900 stopni Celsjusza.
Zgłoś
Avatar
zupa*upa 2014-03-06, 20:11 1
Fopa, kolektor DOLOTOWY. ale kto czytał dalej o "lewym powietrzu" to zrozumiał
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem