Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie
Czaszka Ci się rozszczelniła chyba... W układzie wydechowym panuje temperatura powyżej 330 stopni (od około takiej temperatury zaczyna poprawnie działać sonda lambda), więc które tworzywo sztuczne by Ci to wytrzymało? Włókno węglowe?
co on kurwa, na węgiel jeździ?
A wiesz kolego, że były dawniej próby stworzenia silnika na pył węglowy?
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Ty pierdolona, bezmózga kurwo. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty jebany idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.
W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...
Kurwa nie da się ciebie czytać cwelu. Ja pierdole, jak mnie wkurwiłeś...
Widać że w aucie nawet koła sam nie zmienisz
"uszczelka między blokiem a tuleją cylindryczną" ??? co to? tam nie ma żadnej uszczelki. Uszczelka jest między głowicą a blokiem.
"Woda z chłodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ..." WTF!?
Poszła tobie UPG i płyn chłodniczy lał się do CYLINDRÓW, tam się spalał i dymiło studencie budowy silników PSA.
@up a mnie sie zdaje ze rozjebalo Ci turbine,a dokladnie uszczelnienie,poczym silnik zaciagnal olej i tradycjnie sie ''rozbiegal'' w nastepstwie czego wyjebalo uszczelke pod glowica (a nie kurwa jakas uszczelke oddzielajaca blok od tuleji cylindrycznej ) potem juz zrobilo sie maslo w oleju czyli mix woda/olej
Co Ty w ogóle pierdolisz?
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
Kurwa mać, gdzie wy do kurwy nędzy, macie w układzie chłodzenia wodę???
W układzie chłodzenia silnika, znajduje się płyn chłodzący/chłodniczy, który nawet przy -30*C nie zamarznie a woda? wystarczy, że w nocy będzie -5 i rano do roboty nie dojedziesz, bo ci się baranie jeden z drugim będzie silnik grzał a dlaczego, bo kurwa woda w układzie zamarzła! Ja pierdole
To tak jak byś kurwa do silnika lał "kujawski" zamiast syntetycznego/pół/ czy minerala!
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć
Oringi
Blok, bez tulei :
Tuleje cylindryczne a w zaznaczonym miejscu jest uszczelka
Blok z tulejami ( tylko położyć uszczelkę i głowice )
Podobne rozwiązanie stosowano/stosuje się w wielu innych silnikach np Rover trzeba w necie poszukać
A Jeśli miał mokre tuleje cylindrów?
menelreoot - thx tego pojęcia mi brakowało łap piwko
Co do definicji kolektor ssący/dolotowy obie są poprawne, ale można je podzielić na kolektor ssący -w jednostkach wolnossących i Kolektor dolotowy w jednostkach doładowanych. To jest moje zdanie Humanistyka nie jest moją mocną stroną
Ps.
Ty pierdolona, bezmózga kurwo. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty jebany idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.
W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...
Kurwa nie da się ciebie czytać cwelu. Ja pierdole, jak mnie wkurwiłeś...
WYPIERDALAJ :-*
Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć
Jak się już wszyscy czepiamy siebie nawzajem to.... nie ma czegoś takiego jak "budowa silnika PSA".
PSA jest to francuski koncern motoryzacyjny skupiający takie marki jak: Citroën, Peugeot, Simca, Talbot, Panhard.
Silnik jaki opisałeś jest to silnik z zapłonem samoczynnym (znany większości jako silnik wysokoprężny, lub silnik Diesla). Tuleje cylindrowe mogą być odlane w kadłubie silnika. Mogą być też suche, lub mokre tuleje cylindrowe.
W silniku, gdzie tuleje cylindrowe są odlane w kadłubie silnika, wtedy materiał użyty do odlewu jest taki sam (tuleja, kadłub).
W silniku, gdzie mamy suche tuleje cylindrowe, wtedy tuleja jest wciskana w kadłub (często wykonany z gorszego jakościowo materiału), a tuleja nie ma kontaktu z cieczą chłodzącą.
I tu te Twoje tuleje cylindrowe, czyli mokre. Zewnętrzna część tulei ma bezpośredni kontakt z cieczą chłodzącą, a za tym idzie konieczność uszczelnienia między tuleją a kadłubem silnika. Rozwiązanie takie znajdziesz w starym poczciwym ursusie C-328, czy też C-330, czy też mercedes (silniki: OM401,OM402,OM403,OM404).
Pozdrawiam
Temperatura gazów spalinowych potrafi przewyższać nawet 900 stopni Celsjusza.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów