📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
17 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
zupa*upa napisał/a:
Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie
Czaszka Ci się rozszczelniła chyba... W układzie wydechowym panuje temperatura powyżej 330 stopni (od około takiej temperatury zaczyna poprawnie działać sonda lambda), więc które tworzywo sztuczne by Ci to wytrzymało? Włókno węglowe?
W moim dieslu 1.7 w Astrze się nic nie dzieje, raz tylko EGR wyrzucał kod błędu, ale przepaliłem go ostro i się przedmuchał xD
antek025 napisał/a:
co on kurwa, na węgiel jeździ?
A wiesz kolego, że były dawniej próby stworzenia silnika na pył węglowy?
znachorzy kurwa:D kłócą się który lepszy mechanik.... Panowie jak by zebrać do kupy całą tą bablanine to może by coś z tego było, max gówno xD Nie wiadomo czy to diesel czy benzyna a gówno burza trwa... może wtrysk, olej w turbo, uszczelniacze na zaworach, woda w cylinderku (tak kurwa Woda też może być płynem chłodniczym) a i do oleju mogła się dostać i wyobraźcie sobie faktycznie robi się masło... eh znawcy nad znawcami... mogę być dla was bogiem mechaniki do lat 90 xD a
Stuart20 napisał/a:
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
Stuart20 napisał/a:
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Ty pierdolona, bezmózga kurwo. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty jebany idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.
W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...
Kurwa nie da się ciebie czytać cwelu. Ja pierdole, jak mnie wkurwiłeś...
Treść komentarza został ukryta - użytkownik otrzymał ostrzeżenie za ten wpis.
Stuart20 napisał/a:
Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć
Jak się już wszyscy czepiamy siebie nawzajem to.... nie ma czegoś takiego jak "budowa silnika PSA".
PSA jest to francuski koncern motoryzacyjny skupiający takie marki jak: Citroën, Peugeot, Simca, Talbot, Panhard.
Silnik jaki opisałeś jest to silnik z zapłonem samoczynnym (znany większości jako silnik wysokoprężny, lub silnik Diesla). Tuleje cylindrowe mogą być odlane w kadłubie silnika. Mogą być też suche, lub mokre tuleje cylindrowe.
W silniku, gdzie tuleje cylindrowe są odlane w kadłubie silnika, wtedy materiał użyty do odlewu jest taki sam (tuleja, kadłub).
W silniku, gdzie mamy suche tuleje cylindrowe, wtedy tuleja jest wciskana w kadłub (często wykonany z gorszego jakościowo materiału), a tuleja nie ma kontaktu z cieczą chłodzącą.
I tu te Twoje tuleje cylindrowe, czyli mokre. Zewnętrzna część tulei ma bezpośredni kontakt z cieczą chłodzącą, a za tym idzie konieczność uszczelnienia między tuleją a kadłubem silnika. Rozwiązanie takie znajdziesz w starym poczciwym ursusie C-328, czy też C-330, czy też mercedes (silniki: OM401,OM402,OM403,OM404).
Pozdrawiam
Zgadza się, masz w "cytrynce" na zdjęciu kolektor dolotowy z tworzywa sztucznego, ale ktoś wcześniej napomknął na temat kolektora wydechowego z "plastiku".
Temperatura gazów spalinowych potrafi przewyższać nawet 900 stopni Celsjusza.
Temperatura gazów spalinowych potrafi przewyższać nawet 900 stopni Celsjusza.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów